Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Omschrijf jezelf met een liedje..

+11
ExpressoB
ijsjemeisje
Kowalski
Erin
bolus26
sterremaan
nien
VeryCherry
Marin
Alex
Rush
15 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Omschrijf jezelf met een liedje.. - Pagina 3 Empty Re: Omschrijf jezelf met een liedje..

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 23:43

Erin schreef:

Omschrijf jezelf met een liedje.. - Pagina 3 394967

Meld zich ook voor dit nummer aan! Ik heb een concentratiestoornis ( ADD ) en ik weet 2 sec nadat ik mijn mobiel heb neergelegd al niet meer waar hij is.

Altijd lachen met mij, dik in paniek, hele huis afzoeken. Omschrijf jezelf met een liedje.. - Pagina 3 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf met een liedje.. - Pagina 3 Empty Re: Omschrijf jezelf met een liedje..

Bericht  Gympie wo 19 sep 2012 - 0:14

Kenya schreef:
Gympie schreef:Lekker nummer vind ik dat, Kenya. Sowieso haar liedjes. Very Happy

Ja, is een van mijn all-time-favorites. Verder ken ik weinig nrs. van mevr. Brooks. Wel van Alanis Morissette, haha.

Ja, ik bedoelde ook Alanis. Beetje verwarrend.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf met een liedje.. - Pagina 3 Empty Re: Omschrijf jezelf met een liedje..

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 8:34

Gympie schreef:
Kenya schreef:
Gympie schreef:Lekker nummer vind ik dat, Kenya. Sowieso haar liedjes. Very Happy

Ja, is een van mijn all-time-favorites. Verder ken ik weinig nrs. van mevr. Brooks. Wel van Alanis Morissette, haha.

Ja, ik bedoelde ook Alanis. Beetje verwarrend.

Haha, ok, ja Alanis heeft veel fijne liedjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf met een liedje.. - Pagina 3 Empty Re: Omschrijf jezelf met een liedje..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum