Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

papa's en luiers verschonen

+37
yes1984
Sjirafje
Makamba
SarahKey
Teddyaapje
nillis
ekjir@M
woezel
Aggi
Dikkertjedap
Pien
studiebol
moepie
meisje
Jazzlyn
Parisienne
Ayla
Mida4you
Darius
Happydobby
Flip Fluitketel
blondje1313
Coccinelle
sabje
Liadan
Annemie
Ezzer
Rouge
Floor
mauwmauw
Theeleut
PapillonRose
Fearie
pindaatje
Tania
Susan
Flower_L
41 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen - Pagina 4 Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 8:37

echt onvoorstelbaar dat er mannen zijn die niet/nauwelijks verschonen en dat er vrouwen zijn die dit accepteren...

en mijn man krijgt het élke week weer voor elkaar om het meest verwassen shirtje dat er op dat moment in de kast ligt op een zondag aan te trekken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  PapillonRose wo 7 dec 2011 - 8:39

Ik vind het echt bizar dat er nog mannen zijn die absoluut geen luier willen verschonen en die dat vrouwenwerk vinden :shock: Gelukkig is dat hier niet aan de orde, als de vader van A. er is dan verschoont ook hij gewoon een luier (en uit zichzelf). Als hij het vrouwenwerk zou vinden dan zie ik een enorme discussie aankomen van mijn kant laughcry Gelukkig is het dan ook niet aan de orde, anders zou ik toch echt voor een deel kunnen afknappen op een man puur door zulke uitspraken / gedachten.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 8:41

Kleding uitzoeken is hier geen probleem! Manlief heeft ook een goede smaak!

Gast
Gast

Bericht  Annie24 wo 7 dec 2011 - 8:45

Mijn vriend heeft er ook geen problemen mee en doet het gewoon. Er is wel 1 maar: als Y. 's morgens gepoept heeft doe ik het, want mijn vriend gaat echt serieus staan overgeven als hij op zijn nuchtere maag een poepluier moet verschonen :P

*grappig detail: op donderdag en vrijdag heeft hij papadag, dus MOET hij het wel doen, omdat Y. nog slaapt als ik wegga. Als Y. dus een poepluier heeft als hij wakker wordt doet papa een plastic knijper op zijn neus Laughing Laughing *
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PapillonRose wo 7 dec 2011 - 8:48

Annie24 schreef:Mijn vriend heeft er ook geen problemen mee en doet het gewoon. Er is wel 1 maar: als Y. 's morgens gepoept heeft doe ik het, want mijn vriend gaat echt serieus staan overgeven als hij op zijn nuchtere maag een poepluier moet verschonen :P

*grappig detail: op donderdag en vrijdag heeft hij papadag, dus MOET hij het wel doen, omdat Y. nog slaapt als ik wegga. Als Y. dus een poepluier heeft als hij wakker wordt doet papa een plastic knijper op zijn neus Laughing Laughing *
Laughing Hier kan ik dan wel weer erg om lachen. Het eigenlijk niet 'kunnen', maar het toch doen, als is het op een aparte manier :P Wat je al niet voor je kind overhebt soms Wink
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Annie24 wo 7 dec 2011 - 8:51

PapillonRose schreef:
Annie24 schreef:Mijn vriend heeft er ook geen problemen mee en doet het gewoon. Er is wel 1 maar: als Y. 's morgens gepoept heeft doe ik het, want mijn vriend gaat echt serieus staan overgeven als hij op zijn nuchtere maag een poepluier moet verschonen :P

Laughing Hier kan ik dan wel weer erg om lachen. Het eigenlijk niet 'kunnen', maar het toch doen, als is het op een aparte manier :P Wat je al niet voor je kind overhebt soms Wink

Tja, hij moet wel, want ik ben er niet :P Als hij die knijper niet op z'n neus zet, moet hij écht overgeven. Niet dat hij de neiging krijgt om te spugen, maar het gebeurd gewoon echt. Is dus ook 1x gebeurd, in de luier emmer Laughing

Overdag en 's avonds is een poepluier geen probleem, maar op zijn nuchtere maag No
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 8:54

Annie24 schreef:
PapillonRose schreef:

Tja, hij moet wel, want ik ben er niet :P Als hij die knijper niet op z'n neus zet, moet hij écht overgeven. Niet dat hij de neiging krijgt om te spugen, maar het gebeurd gewoon echt. Is dus ook 1x gebeurd, in de luier emmer Laughing

Overdag en 's avonds is een poepluier geen probleem, maar op zijn nuchtere maag No

Heeft ie in ieder geval nog niet veel om te spugen Wink

Gast
Gast

Bericht  SarahKey wo 7 dec 2011 - 8:55

Annie: hij kan ook een vochtig babydoekje op zijn neus doen. Uit ervaring weet ik dat zo'n doekje ook héél goed helpt angel Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Susan wo 7 dec 2011 - 8:57

Een man die het niet wil doen omdat hij het een vrouwentaak vindt? Zo, dat zou ik echt een mega-afknapper vinden. Ik zou er ook niet in mee gaan, hij gaat het gewoon doen, al moet ik die poepluier in zijn gezicht duwen. Sorry, maar ik vind het echt te achterlijk voor woorden gewoon.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:00

Ik las net de reactie van Jazzlyn voor aan mijn man.. Hij werd er gewoon kwaad om..

Gast
Gast

Bericht  Annie24 wo 7 dec 2011 - 9:00

Sunprincess; gal spugen is ook niet fijn :P

Sarahkey; hoe maak/houdt je dat billendoekje vast dan? Je hebt toch 2 handen nodig om die poepluier te verschonen Question
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L wo 7 dec 2011 - 9:02

Annie24 schreef:Sunprincess; gal spugen is ook niet fijn :P

Sarahkey; hoe maak/houdt je dat billendoekje vast dan? Je hebt toch 2 handen nodig om die poepluier te verschonen Question

Met een knijper smile

Ik ben inmiddels immuun voor poepbroeken volgens mij. Nooit echt last van. Maar van een ander kind lijkt me wel vies.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Mirror wo 7 dec 2011 - 9:02

Mijn man doet het eigenlijk nooit, tenzij ik er echt een keer niet ben en hij wel moet. Maar niet omdat hij het vrouwenwerk vindt, maar omdat hij er echt niet tegen kan. De poepluiers dan he. Hij vindt alles best.. al geven ze over in zijn gezicht om maar wat te noemen Laughing , maar van poep gaat hij gewoon kokhalzen. Nogmaals.. hij zal het doen als het moet, maar als ik er ben doe ik het gewoon. Ik heb daar eigenlijk nooit een probleem van gemaakt.. waarom zou ik per se willen dat hij die poepluier doet als ik het geen probleem vind en hij het gewoon vreselijk vindt..
Mirror
Mirror
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 194

Bericht  Susan wo 7 dec 2011 - 9:07

Mirror schreef:Mijn man doet het eigenlijk nooit, tenzij ik er echt een keer niet ben en hij wel moet. Maar niet omdat hij het vrouwenwerk vindt, maar omdat hij er echt niet tegen kan. De poepluiers dan he. Hij vindt alles best.. al geven ze over in zijn gezicht om maar wat te noemen Laughing , maar van poep gaat hij gewoon kokhalzen. Nogmaals.. hij zal het doen als het moet, maar als ik er ben doe ik het gewoon. Ik heb daar eigenlijk nooit een probleem van gemaakt.. waarom zou ik per se willen dat hij die poepluier doet als ik het geen probleem vind en hij het gewoon vreselijk vindt..

In dat geval zou ik er ook nog wel begrip voor hebben en best de poepluiers voor mijn rekening willen nemen, hij zou dan eventueel ook de luiers kunnen verschonen waar geen poep in zit, die gewoon vol geplast zijn. Maar geen luiers willen verschonen omdat je het vrouwenwerk vind - kom óp zeg.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:07

Oké dit gaat misschien raar klinken maar poep en spuug enz went als je er maar vaak genoeg mee in aanraking komt..

Zo heb ik altijd op een verpleegafd gewerkt en zat ik elke dag in de poep op den duur kijk je er niet meer naar, maar nu werk ik al weer een aantal jaren in de thuiszorg en kom je het veeel minder vaak tegen, als ik het nu weer een keer tegen kom vind ik het gelijk weer veel viezer..

Gast
Gast

Bericht  Mirror wo 7 dec 2011 - 9:12

Susan schreef:
Mirror schreef:Mijn man doet het eigenlijk nooit, tenzij ik er echt een keer niet ben en hij wel moet. Maar niet omdat hij het vrouwenwerk vindt, maar omdat hij er echt niet tegen kan. De poepluiers dan he. Hij vindt alles best.. al geven ze over in zijn gezicht om maar wat te noemen Laughing , maar van poep gaat hij gewoon kokhalzen. Nogmaals.. hij zal het doen als het moet, maar als ik er ben doe ik het gewoon. Ik heb daar eigenlijk nooit een probleem van gemaakt.. waarom zou ik per se willen dat hij die poepluier doet als ik het geen probleem vind en hij het gewoon vreselijk vindt..

In dat geval zou ik er ook nog wel begrip voor hebben en best de poepluiers voor mijn rekening willen nemen, hij zou dan eventueel ook de luiers kunnen verschonen waar geen poep in zit, die gewoon vol geplast zijn. Maar geen luiers willen verschonen omdat je het vrouwenwerk vind - kom óp zeg.

eens!
Mirror
Mirror
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 194

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:12

Ik haalde op mijn vorige werk voor het verschonen even een billendoekje onder mijn neus langs. Dan rook ik de poeplucht echt een stuk minder. Maar dan moet je er geen half uur over doen om te verschonen.

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn wo 7 dec 2011 - 20:58

Sjirafje schreef:@ Jazzlyn: Maar verder houdt hij zich wel bezig met L.? Flesje geven? (lees nu dat hij 3 is) Eten geven? Spelen? Aankleden? Wassen?

Hij is 1,5 Wink De verzorging is voornamelijk door mij gedaan. Maar hij werkt dan ook veel en ik heel cliche parttime. We doen hem vaak wel samen in bad, of ik ga erbij zitten of hij. Als hij moet douche is dat met papa. Ik doe dan zijn luier aan en vaak kleedt hij hem dan wel aan. Ook probeert hij hem elke avond naar bed te kunnen brengen (tenzij hij moet werken). Snachts gaat hij er ook veel uit. De laatste weken (sinds mijn zwangerschap), geeft hij hem vaker eten. In de zin van een keer brinta in de ochtend of een potje. Voorheen deed hij dit bijna niet, wat vervelend is als je een keer goed ziek bent :P . Toen hij nog flesjes kreeg deed ik alle flesjes, behalve die in het weekend (de nachtfles). Maar dit heb ik nooit als bezwaarlijk beschouwd.

2 weken geleden was ik zo beroerd dat hij L. mee naar boven heeft genomen in bad heeft gestopt en dus ook weer een luier heeft aangedaan. Dat was wel even fijn. Voor jullie is dat natuurlijk heel normaal, voor mij speciaal.

Spelen doet hij graag met papa, wat dat betreft geen klagen. Alleen de minder leuke dingen, dat is altijd mama Laughing

Niet quoten svp
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 21:10

Sunprincess schreef:Ik haalde op mijn vorige werk voor het verschonen even een billendoekje onder mijn neus langs. Dan rook ik de poeplucht echt een stuk minder. Maar dan moet je er geen half uur over doen om te verschonen.
Goeie tip! Ik sta ook soms kokkend boven de luier laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 21:12

Oh en Zwitsal doekjes, dat scheelt al een hele hoop. Die ruiken sterker.

Gast
Gast

Bericht  frolic do 8 dec 2011 - 1:38

Dat is hier nooit een probleem geweest , man doet evenveel als mij .
Alleen met M.iek in het begin deed hij pamper open .. en was zijn reactie .. hmm hoe moet ik dit nu doen Laughing was jongen gewend natuurlijk ..

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4