Wildplassen (tijdens verschonen)
+6
Printje
Annemie
Teddyaapje
Lady4
Jilke
Caroow
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wildplassen (tijdens verschonen)
Ik heb tips nodig!
Elke keer zodra R zijn luier uitgaat, gaat hij plassen. De eerste paar dagen in het ziekenhuis heeft hij in geen enkele luier geplast, de kraan gaat pas open zodra de luier open gaat.
We hebben geprobeerd om er gelijk een doekje overheen te leggen, maar dat helpt niet. Een billendoekje plast hij weg en een monddoekje/hydrofiel plast hij zo nat dat het alsnog alle kanten op lekt.
Nu zijn we elke verschoonbeurt bijna aan het dweilen en kan het hele gezin schone kleren aan.
Hoe hou ik hem in bedwang? Hoe doen anderen dat?
(Ondertussen vier ik wel een feestje dat de commode tegen een witte muur aan staat. Ik wil niet weten wat er met het behang was gebeurd).
Elke keer zodra R zijn luier uitgaat, gaat hij plassen. De eerste paar dagen in het ziekenhuis heeft hij in geen enkele luier geplast, de kraan gaat pas open zodra de luier open gaat.
We hebben geprobeerd om er gelijk een doekje overheen te leggen, maar dat helpt niet. Een billendoekje plast hij weg en een monddoekje/hydrofiel plast hij zo nat dat het alsnog alle kanten op lekt.
Nu zijn we elke verschoonbeurt bijna aan het dweilen en kan het hele gezin schone kleren aan.
Hoe hou ik hem in bedwang? Hoe doen anderen dat?
(Ondertussen vier ik wel een feestje dat de commode tegen een witte muur aan staat. Ik wil niet weten wat er met het behang was gebeurd).
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Wildplassen (tijdens verschonen)
Open doen, en meteen weer dicht. Als hij klaar is kun je verder verschonen
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Wat mijn voorganger zei. En zijn piemeltje naar beneden drukken zodat hij niet met een grote boog plast.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Idd open doen tot hij plast en dan snel weer dicht maken. Wij zagen op een gegeven moment of hij moest plassen, dan stond zn piemeltje een beetje 'op spanning'. Als hij klaar was hing hij slap
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Herkenbaar en idd bovenstaande tips, verder kun je er weinig aan doen
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Haha teddy goed omschreven
Wij deden zoals ook hierboven gezegd werd, dus eerst wanneer de luier opengaat weer terug dicht omdat hij dan ging plassen en hier hielp het ook om zijn piemeltje naar beneden te houden.
Wij deden zoals ook hierboven gezegd werd, dus eerst wanneer de luier opengaat weer terug dicht omdat hij dan ging plassen en hier hielp het ook om zijn piemeltje naar beneden te houden.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Haha teddy goed omschreven
+1
Maar zelfs na 2 maanden zijn we af en toe te laat en moeten we dweilen
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Hier doet dochter het trouwens ook, plassen als de luier uitgaat... Maar dat spuit niet alle kanten op.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik hoor mijn vriend alweer lachen uit de babykamer, hij heeft een natte pyjama Ik ga het proberen met de luier open en dicht, dat ik daar zelf niet op gekomen ben
Caroow- Lady Post-a-lot
Sorry Caroow, maar moest toch wel even lachen om je topic!!
Ons meisje heeft in het begin ook van dat soort fijne acties gehad!! Ik begon met het verschonen van een plasluier, vervolgens poepte ze in haar net onder de kont geschoven nieuwe luier, en toen ik dat schoon gemaakt had (serieus ALLES zat zowat onder, was gelukkig wel in het ziekenhuis, ging ze er nogmaals een keer overheen plassen, en bleek ze ook nog niet uitgepoept te zijn!! Ik ben denk ik ruim een half uur aan het schoonmaken en pielen geweest terwijl mijn man zowat in zijn broek pieste van het lachen!! Toen kon ik hem wel wurgen, nu kan ik er inmiddels ook om lachen!! Wat is R trouwens een prachtige baby met een lekker koppie met haar!
Sterkte met jullie kleine brandweerman!!
Ons meisje heeft in het begin ook van dat soort fijne acties gehad!! Ik begon met het verschonen van een plasluier, vervolgens poepte ze in haar net onder de kont geschoven nieuwe luier, en toen ik dat schoon gemaakt had (serieus ALLES zat zowat onder, was gelukkig wel in het ziekenhuis, ging ze er nogmaals een keer overheen plassen, en bleek ze ook nog niet uitgepoept te zijn!! Ik ben denk ik ruim een half uur aan het schoonmaken en pielen geweest terwijl mijn man zowat in zijn broek pieste van het lachen!! Toen kon ik hem wel wurgen, nu kan ik er inmiddels ook om lachen!! Wat is R trouwens een prachtige baby met een lekker koppie met haar!
Sterkte met jullie kleine brandweerman!!
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Haha Pinkel, dat hebben wij ook een keer gehad ja
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
We moeten er zelf ook steeds om lachen hoor, hij kijkt ook zo gelukkig tijdens het plassen.
Hij heeft de hele middag netjes in zijn luier geplast en niet tijdens het verschonen.. Alsof hij doorheeft dat ik op z'n plas sta te wachten met die open luier weer dicht gevouwen
Hij heeft de hele middag netjes in zijn luier geplast en niet tijdens het verschonen.. Alsof hij doorheeft dat ik op z'n plas sta te wachten met die open luier weer dicht gevouwen
Caroow- Lady Post-a-lot
Waha, heeeel herkenbaar, hier gaat het van kwaad tot erger. Enorme stralen kan dat kleine jongetje van mij plassen. Wat ik nog het beste vind werken is zo lang mogelijk zijn luier laten liggen en zijn piemeltje naar beneden geduwd houden met 1 vinger. Ik vergeet het alleen regelmatig... Vandaag legde ik hem op de weegschaal en hup daar ging hij, onder mijn oksel door over papa, een kolfapparaat, de weegschaal én de vloer heen. En de verpleging maar lachen!
Hij doet het soms trouwens ook met poepen, dan poept hij rustig over mijn handen heen, geeft ook zo'n lekkere kliederboel...
Hij doet het soms trouwens ook met poepen, dan poept hij rustig over mijn handen heen, geeft ook zo'n lekkere kliederboel...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Soortgelijke onderwerpen
» Schoppen tijdens verschonen: tips gevraagd!
» nav hoevaak verschonen jullie het bedje?
» Wat doe jij tijdens het voeden?
» Luiers verschonen en dergelijke
» papa's en luiers verschonen
» nav hoevaak verschonen jullie het bedje?
» Wat doe jij tijdens het voeden?
» Luiers verschonen en dergelijke
» papa's en luiers verschonen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: