Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

papa's en luiers verschonen

+37
yes1984
Sjirafje
Makamba
SarahKey
Teddyaapje
nillis
ekjir@M
woezel
Aggi
Dikkertjedap
Pien
studiebol
moepie
meisje
Jazzlyn
Parisienne
Ayla
Mida4you
Darius
Happydobby
Flip Fluitketel
blondje1313
Coccinelle
sabje
Liadan
Annemie
Ezzer
Rouge
Floor
mauwmauw
Theeleut
PapillonRose
Fearie
pindaatje
Tania
Susan
Flower_L
41 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen - Pagina 3 Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Teddyaapje ma 5 dec 2011 - 9:17

De kraamhulp heeft het mijn vriend geleerd met de bedoeling dat hij voor de luiers zou zorgen en ik daarvoor niet het bed uithoefde...helaas had hij niet zo goed opgelet en moest ik toch even helpen...maar goed dat ik wel had opgelet bij de uitleg van de kraamhulp want ik had het ook nog nooit gedaan!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SarahKey ma 5 dec 2011 - 20:03

woezel schreef:Bij de oudste durfde hij het niet dat hij in het zkh lag aan al die draadjes. Maar zodra hij thuis was heeft hij de eerste luier gedaan. En hij had toen gelijk prijs met een poepbroek en de muur werd onder geplast.
Als hij thuis is, verschoond hij gewoon mee.

Laughing Laughing Welkom thuis zoon! Laughing Laughing

Hier gaat de as papa ook gewoon mee doen met luiers verschonen. Ik vind dat er bij horen en ook al ben ik de moeder, dat betekend niet dat alle verzorging op mij terecht komt.
Sowieso zal hij wel moeten want hij is, op de dagen dat ik werk, veel eerder thuis en in de vakanties is hij de hele dag alleen met ons kleintje.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Makamba ma 5 dec 2011 - 21:19

Hier heeft papa vanaf dag 1 luiers verschoond.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Sjirafje ma 5 dec 2011 - 21:23

Papa verschoont gewoon de luiers. We doen meestal de fles om de beurt en dan hoort daar meteen het verschonen bij....al probeert hij er bij een poepluier wel onderuit te komen! :P
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 1:17

Hier ook een vader die veel doet gelukkig.

Ik krijg serieus regelmatig de vraag van ouderen op mijn werk of hij zich wel redt met al die kinderen als ik aan het werk ben. Of hij ze wel kan aankleden, wassen, eten geven enz.
Ik antwoord dan maar dat er gelukkig niks aan zijn handen mankeert. Dat is dus zo'n generatie-kloof, vroeger deden de mannen in veel gevallen praktisch niks qua verzorging van de kinderen. Dat was echt een vrouwending. Dat geven de ouderen nu ook echt toe.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 1:19

_MamaRosa_ schreef:Hier ook een vader die veel doet gelukkig.

Ik krijg serieus regelmatig de vraag van ouderen op mijn werk of hij zich wel redt met al die kinderen als ik aan het werk ben. Of hij ze wel kan aankleden, wassen, eten geven enz.
Ik antwoord dan maar dat er gelukkig niks aan zijn handen mankeert. Dat is dus zo'n generatie-kloof, vroeger deden de mannen in veel gevallen praktisch niks qua verzorging van de kinderen. Dat was echt een vrouwending. Dat geven de ouderen nu ook echt toe.

Ik krijg die vraag vaak van medestudenten. Niet echt een generatiekloof maar ik denk gewoon onwetendheid. Mijn vriend is ook vaak alleen met de kinderen, vaker dan ikzelf op dit moment, en ik heb er echt nooit aan getwijfeld of dat het wel goed zou gaan. Ben zelfs 2 weken weggeweest. Het enige wat ik toen gedaan had was stapels kleren klaarleggen, want dát kan hij niet zelf uitzoeken Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 1:23

Arden schreef: Het enige wat ik toen gedaan had was stapels kleren klaarleggen, want dát kan hij niet zelf uitzoeken Wink

Dat doe ik meestal ook, haha! Hij vind heus wel kleren, maar de meest vreselijkste combinaties, haha!

Gast
Gast

Bericht  yes1984 di 6 dec 2011 - 1:44

Mijn vriend verschoonde J. eerder dan ik i.v.m. de keizersnede. Hij heeft hem vanaf dag twee verschoond. De eerste dag heeft de verpleging dat gedaan.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Sjirafje di 6 dec 2011 - 2:02

Hij vind heus wel kleren, maar de meest vreselijkste combinaties, haha!

IDEM!

VREEEEESELIJK wat hij hem aantrekt! En dan is hij ook nog gepikeerd als ik naar boven ga om andere kleren uit te zoeken. Ik vind het altijd fijn als zijn shirt/truitje met zijn sokjes matchen.....ja misschien ben ik ook een beetje raar, maar ergens wil ik iets terug laten komen qua kleur. Maar ook qua keuze kleding zitten we niet op 1 lijn. Papa wil hem het liefst in zo'n kruippakje van badstof hebben (leuk voor de eerste weken, denk ik dan) en ik wil juist spijkerbroekjes met stoere truitjes.
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Linda di 6 dec 2011 - 2:19

Mijn man heeft meer luiers verschoond dan ik. Hij de luiers, ik de voeding, mooie deal. smile
En nog steeds is hij degene die de meeste luiers doet, hoewel we poepluiers ook rustig samen doen. Deze kleine spartel dame kan echt niet rustig blijven liggen.

Hij red zich prima alleen met haar samen. Ik ben al 2 keer een nacht weggeweest met vriendinnen, terwijl hij met dl thuis bleef. En doordeweeks is hij er ook vaak. Die 2 hebben een super goede band, echt een papa's-meisje. Very Happy

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 2:38

Mijn man heeft S. de eerste week wel 10 luiers aangedaan en hem zelfs een keer in bad gedaan. Toen hij alles onder de knie had moest ik het nog leren van hem. Doordat ik zo ziek ben geworden na de bevalling heb ik de eerste week dat S. er was niks kunnen doen helaas. Nu verschoond mijn man iedere avond voordat hij naar bedje gaat zijn luier en doet zijn pyjama aan. In bad heeft hij daarna niet meer gedaan. Wel gaan ze vaak samen onder de douche smile En dan droog ik S. daarna af en doe zijn kleertjes enzo aan

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 2:50

_MamaRosa_ schreef:
Arden schreef: Het enige wat ik toen gedaan had was stapels kleren klaarleggen, want dát kan hij niet zelf uitzoeken Wink

Dat doe ik meestal ook, haha! Hij vind heus wel kleren, maar de meest vreselijkste combinaties, haha!
Plus 10000....

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn wo 7 dec 2011 - 2:59

Pien schreef:
Jazzlyn schreef:Mijn man heeft nog nooit 1 luier verschoont laughcry

Vind je dat niet vervelend, of jammer??
.

Tuurlijk vind ik dat wel jammer en vervelend. Het beperkt je toch in je doen en laten. Maar het gaat niet veranderen, tja. Sad
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Happydobby wo 7 dec 2011 - 2:59

_MamaRosa_ schreef:Hier ook een vader die veel doet gelukkig.

Haha, die gesprekken heb ik ook op het werk, vroeger deden mannen het inderdaad niet, nu hebben ze weinig keus met een werkende vrouw.

Arden schreef:
Het enige wat ik toen gedaan had was stapels kleren klaarleggen, want dát kan hij niet zelf uitzoeken Wink

Pas had ik op facebook een grappige wallpost geplaatst over de kledingcombinatie van mijn zoon, het was met een knipoog bedoeld maar ik kreeg veel negatieve reacties, waarom ik geen setjes klaarleg enzo.
Ik vind juist dat mijn vriend lol moet hebben erin en dus zelf mag kiezen, hij vind dat ook leuk en het is heus wel iets wat bij elkaar past.

Dus als ik werk heeft M weleens twee rompers over elkaar omdat mijn vriend het een leuke romper vind en het jammer vind dat je die niet ziet.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:35

Jazzlyn schreef:
Pien schreef:

.

Tuurlijk vind ik dat wel jammer en vervelend. Het beperkt je toch in je doen en laten. Maar het gaat niet veranderen, tja. Sad

Wat vervelend zeg... Kan hij er niet tegen?

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 7 dec 2011 - 7:36

Laurientje85 schreef:
Jazzlyn schreef:
Pien schreef:

.

Dat vraag ik me ook af, ik vind dat je als vader wel een heel goed excuus moet hebben om niet de luiers van je eigen kind te verschonen, zeker als je je partner daarmee beperkt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:46

Eens met Susan.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:50

Hier was papa ook de eerste die de luier heeft verschoond smile En als we beide thuis zijn, doet hij het eigenlijk ook altijd.

Gast
Gast

Bericht  Flower_L wo 7 dec 2011 - 7:57

Zelda schreef:Eens met Susan.

+1

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Jazzlyn wo 7 dec 2011 - 8:26

Susan schreef:
Laurientje85 schreef:
Jazzlyn schreef:
Pien schreef:

.

Dat vraag ik me ook af, ik vind dat je als vader wel een heel goed excuus moet hebben om niet de luiers van je eigen kind te verschonen, zeker als je je partner daarmee beperkt.

De reden is dat hij het vies vind (nou het is ook niet mijn favo werkje laughcry ) en dat hij wat dat betreft ouderwets is en het een vrouwen taak acht.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Sjirafje wo 7 dec 2011 - 8:28

Jazzlyn schreef:De reden is dat hij het vies vind (nou het is ook niet mijn favo werkje laughcry ) en dat hij wat dat betreft ouderwets is en het een vrouwen taak acht.

Ik zit hier echt met grote ogen naar te kijken. Meen je dat nou serieus? Bestaan zulke mannen echt nog?
En wat als hij alleen thuis is? Dan moet hij toch wel?
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Jazzlyn wo 7 dec 2011 - 8:31

Sjirafje schreef:
Jazzlyn schreef:De reden is dat hij het vies vind (nou het is ook niet mijn favo werkje laughcry ) en dat hij wat dat betreft ouderwets is en het een vrouwen taak acht.

Ik zit hier echt met grote ogen naar te kijken. Meen je dat nou serieus? Bestaan zulke mannen echt nog?
En wat als hij alleen thuis is? Dan moet hij toch wel?

Dat komt bijna niet voor. Hij werkt 40+ uur. In het weekend doe ik even boodschappen, verder zijn we vaak samen, of L. bij mij. Echt weg ga ik niet vaak en vind ik ook vrij moeilijk, omdat hij ook niet verschoont dus smile Zou het zeldzaam voorkomen dat ik alleen wegga, maar toch..

In noodgevallen, heb ik al gezegd, desnoods zet je hem dan onder de douche, maar je laat hem niet lopen. Daar was hij het wel mee eens.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 8:31

Ik weet niet wanneer mijn man de eeerste luier heeft verschoond maar hij verschoond gewoon.
Zou toch raar zijn dat de kinderen geen schone luier kregen als ik aan het werk ben.

Ik ken wel mannen die het absoluut niet doen maar persoonlijk vind ik dat een beetje aanstellerij, zo vies is het nou ook weer niet.

Setjes leg ik ook altijd klaar, mijn man weet vreselijke combi´s te maken.
Ook als ik iets achterin de kast verstop dat te klein weet hij het te presteren dat ze het aan hebben als ik thuiskom :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 8:35

Jee Jazzlyn.... :shock: wat moeilijk!! Weet gewoon even niet wat ik er op moet zeggen..
hug

Gast
Gast

Bericht  Sjirafje wo 7 dec 2011 - 8:35

@ Jazzlyn: Maar verder houdt hij zich wel bezig met L.? Flesje geven? (lees nu dat hij 3 is) Eten geven? Spelen? Aankleden? Wassen?
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud