DagCafé
+25
Lavendel
GreenGrass
Marin
May
Serena
Zwerver
VeryCherry
Rush
Kabouter
Toet
Tullow
Admin
Rovine
Suus
Qiara
Pompoen
Feline
Lotus
Tiana
Bimbam
bolus26
Ibbeltje
Burn
Happydobby
Alex
29 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Crash Ban.dicoot kan je volgens mij ook met z'n 2en spelen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zal wel even snuffelen. Sonic hadden we vroeger ook beide, dus dat lijkt me wel heel grappig.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lily schreef:gaan jullie vanavond nog iets doen bv met sinterklaas ofzo/
Jaaaaaaa!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nee, ik heb het zaterdag al klein gevierd. Ik ga zo wel de slotaflevering van het Sinterklaasjournaal kijken.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
haha m`n schoonmoeder belde zojuist op dat m`n schoonzusje en T daar vanavond op bezoek komen voor sinterklaas dus had ze gebeld dat wij ook konden komen aangezien wij ook nog wat cadeaus hadden. Om eerlijk te zijn heb ik daar helemaal geen zin in!
Gast- Gast
Dat kan ik me voorstellen, Lily!
Lotus- Ratel
Is er iets vervelends voorgevallen, Lily?
Rovine- Ratel
Lastig Lily, ik weet niet of ik zou gaan.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
ik heb nu eigenlijk nog zoiets van ze zoekt het maar uit en ze moet zelf maar een keer vragen of we langs willen komen ofzo. Ik bedoel die cadeautjes moeten/hoeven ze niet te krijgen. Wij vinden het alleen maar leuk om iets aan T te geven.
Gast- Gast
Lastig Lily. Anders ga je maar even alleen voor T, lief ventje is t toch.
Hoi iedereen trouwens. Ik klets even mee. Ik ben zo moe en anders val ik in slaap ;-)
Hoi iedereen trouwens. Ik klets even mee. Ik ben zo moe en anders val ik in slaap ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
hey joy niet in slaap vallen he.
En ja T is super maar hij krijgt nog niet veel mee van sinterklaas dat snaptie nog niet. Cadeautjes krijgen en uitpakken vinden kindjes natuurlijk altijd leuk
En ja T is super maar hij krijgt nog niet veel mee van sinterklaas dat snaptie nog niet. Cadeautjes krijgen en uitpakken vinden kindjes natuurlijk altijd leuk
Gast- Gast
Pff! Wij zitten hier met de kindjes te wachten op de Sinterklaas uitzending van Sesamstraat, blijkt het gewoon geschrapt te zijn en in plaats daar van is er nu een of andere ondervraging met Wouter Bos te zien. Ik vind het eigenlijk schandalig.
Sorry als het hier al ergens staat, heb niet alles gelezen.
Sorry als het hier al ergens staat, heb niet alles gelezen.
Gast- Gast
Over een paar minuten is er wel Sinterklaasjournaal op ned 3
Lotus- Ratel
Hè Maple wat naar. Vergeet niet: het is misschien dan nog zijn huis, maar is jouw thuis!
Lily ja daar is ie idd nog wat te klein voor dan.
Ik moet zo even boodschappen doen met m'n oppaskindje en das maar goed ook want ik ben echt duf. Ik heb zo slecht geslapen vannacht! Elk uur op de klok gezien.
Lily ja daar is ie idd nog wat te klein voor dan.
Ik moet zo even boodschappen doen met m'n oppaskindje en das maar goed ook want ik ben echt duf. Ik heb zo slecht geslapen vannacht! Elk uur op de klok gezien.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Da's inderdaad vervelend Lily. Maar wat de anderen al zeggen; T vindt het vast leuk als zijn oom en tante langskomen met kadootjes!
Rovine- Ratel
Gelukkig dat nog wel, maar vind het zo jammer dat er zoveel kindjes zitten te wachten en dat er geen Sesamstraat komt omdat de crisis blijkbaar voorrang heeft.
Gast- Gast
Volgens mij is de Jumbo wel gewoon open, bij het lijstje met speciale openingstijden staan verschillende dingen rond kerst, maar bij 5 december staat niks.
Hoi trouwens!
Hoi trouwens!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
De C1000 is hier sowieso tot 19.00u open. Maar ik moest iets hebben van een winkel in het centrum en deze zijn om 17.00u allemaal dichtgegaan. Bij mijn Jumbo zie ik inderdaad ook geen eerdere sluitingstijd staan.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: