DagCafé
+25
Lavendel
GreenGrass
Marin
May
Serena
Zwerver
VeryCherry
Rush
Kabouter
Toet
Tullow
Admin
Rovine
Suus
Qiara
Pompoen
Feline
Lotus
Tiana
Bimbam
bolus26
Ibbeltje
Burn
Happydobby
Alex
29 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Logisch dat zoiets je ontzettend zwaar valt, Maple...maar ook niet meer dan logisch dat je het samenwonen niet meer trekt, knap dat je het gesprek hebt gevoerd!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Evy, er is dus nog niets concreets uit gekomen, begrijp ik? Kan me ook wel voorstellen dat hij niet 1,2,3 een oplossing heeft maar hopelijk gaat hij er vanavond wel over nadenken en gaat hij 'gewoon' naar zijn ouders!
Ik blijf het zeggen, ik vind je een bikkeltje!
Ik neem aan dat je mij bedoelt... maar nee, er is nog niets uit gekomen, hij 'moest' ook gauw weer weg. Of misschien stopt hij het in de doofpot en hoopt hij dat ik er voorlopig even niet meer over begin, ik wete het niet... Ik hoop wel dat hij binnenkort met zijn ouders gaat praten en kijkt of hij ene paar weken/maaden bij hun terecht kan tot alles rond is en hij een huisje heeft, want ik trek dit echt niet meer.
Wat ik ook al tegen hem zei, en vanmiddag ook al tegen Jordana: normaal sta ik na twee weken vakantie weer te springen om aan de slag te gaan. Nu helemaal niet, ik zie er ontzettend tegenop. Ik gok dat ik morgen weer in tranen bij m'n leidinggevende zit.
Gast- Gast
Maple, ik vind het echt knap van je dat je het tegen hem hebt gezegd, je zag er zo tegenop. Ik hoop dat hij ook inziet dat het zo niet langer meer gaat en dat jij dit terrecht niet meer trekt. Wel kan ik mezelf voorstellen dat het zo definitief voelt, zo vreemd.
Evy ,je bent ook gewoon een lekker wijf !
Evy ,je bent ook gewoon een lekker wijf !
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Evy ,je bent ook gewoon een lekker wijf !
Wat lief van je!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Mama_van2 schreef:Iemand die ook geen zin heeft in kerst ? Ik kan er niets aan doen maar dit jaar heb ik gewoon geen zin in kerst, al die lampjes, die donkere dagen, bleh. Van mij mag het snel 2012 worden.
Ik ook niet zo eigenlijk... , heb ook geen zin in het gedoe met de kerstboom. Wel dat die er staat hoor, dat is leuk, maar het hele gedoe er omheen...bluh!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Och sorry schat, natuurlijk bedoelde ik jou!Maple schreef:Sjaantje schreef:EvyMaple, er is dus nog niets concreets uit gekomen, begrijp ik? Kan me ook wel voorstellen dat hij niet 1,2,3 een oplossing heeft maar hopelijk gaat hij er vanavond wel over nadenken en gaat hij 'gewoon' naar zijn ouders!
Ik blijf het zeggen, ik vind je een bikkeltje!
Ik neem aan dat je mij bedoelt...
Mocht hij er nou zelf niet meer over beginnen, dan moet je gewoon zelf weer es informeren hoor! Geef hem niet de kans om het in de doofpot te stoppen, maar blijf sterk in je schoenen staan.
Ik hoop dat je een fijne leidinggevende hebt en dat je met je gevoel bij haar terecht kunt. Verder hoop ik dat het morgen toch wel gaat meevallen en dat de kids je wat afleiding kunnen geven.
Dikke knuffel!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Evy schreef:Mama_van2 schreef:Evy ,je bent ook gewoon een lekker wijf !
Wat lief van je!
Je gaf gelukkig ook geen voorzet ofzo
Gast- Gast
Sjaan, berichtje op FB! Als het goed is!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Evy schreef:Sjaantje schreef:EVY! Hoe is het met je??
Gaat wel goed, hoor. Ik voel me goed, meestal nog wel te dik, maar ik vind mezelf ook regelmatig een lekker wijf Komt wel goed met mij. Hoe is het met jou?
Neem van mij aan, je BENT een lekker wijf!!
Met mij gaat het wel goed: langzaamaan vooruit, zowel letterlijk als figuurlijk hahaha! Fysio gaat lekker, mijn knietjes worden steeds sterker, dwz de spieren eromheen en ik werk hard om een nieuwe loophouding aan te leren want heel mijn lijf moet anders leren lopen dan 'vroegah'.
Burn, ik ga kieken!
Ah Maple! Balen zeg dat je er zo doorheen zit! Het uit elkaar gaan is natuurlijk al hartstikke zwaar, maar dan ook nog steeds zo met hem geconfronteerd worden en samenwonen maar toch ook weer niet.
Slapen jullie nog in dezelfde kamer? Misschien kun je tijdelijk een eigen kamer voor jezelf inrichten? Of hem eruit schoppen en naar een andere kamer doen?
Ik ken iemand die dat zo doet, haar vriendin heeft de onderverdieping, zij de bovenverdieping. Ze krijgen het huis niet verkocht en hebben niet genoeg financiële middelen om daarnaast wat anders te huren. 't is niet ideaal, maar wel beter dan echt nog samen 'wonen'.
Slapen jullie nog in dezelfde kamer? Misschien kun je tijdelijk een eigen kamer voor jezelf inrichten? Of hem eruit schoppen en naar een andere kamer doen?
Ik ken iemand die dat zo doet, haar vriendin heeft de onderverdieping, zij de bovenverdieping. Ze krijgen het huis niet verkocht en hebben niet genoeg financiële middelen om daarnaast wat anders te huren. 't is niet ideaal, maar wel beter dan echt nog samen 'wonen'.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Sorry Burn, ik heb niks van je ontvangen op fb??
Maple
Burn- Lady Post-a-lot
EVY IS EEN LEKKER WIJF!!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Apart slapen doen we (gelukkig) al een paar maanden. We hadden al een logeerbed in de hobbykamer staan en daar sliep hij vrijwel direct al in, toen hij aangaf te willen scheiden.
Gast- Gast
Ben ik weer.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
+10000000!тыквашка schreef: EVY IS EEN LEKKER WIJF!!!
+10000001Sjaantje schreef:+10000000!тыквашка schreef: EVY IS EEN LEKKER WIJF!!!
Gast- Gast
Maple schreef:Apart slapen doen we (gelukkig) al een paar maanden. We hadden al een logeerbed in de hobbykamer staan en daar sliep hij vrijwel direct al in, toen hij aangaf te willen scheiden.
Oh dat is wel beter ja! En kun je dan niet van de slaapkamer echt je eigen plekje maken? Jouw eigen kamer waar je je even terug kan trekken?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Haha, eh nou... Eigenlijk wil ik straks zijn hobbykamer onder handen nemen en daar de slaapkamer van maken. Nu slaap ik aan de galerijkant en word ik nog wel eens wakker van langslopende mensen of mensen die de parkeerplaats als racebaan gebruiken. Hobbykamer is dan wel aan een doorgaande weg, maar in principe is die weg op de tijden dat ik slaap altijd wel redelijk rustig.
Dus met slaapkamer onder handen nemen wacht ik nog eventjes...
Dus met slaapkamer onder handen nemen wacht ik nog eventjes...
Gast- Gast
Jullie berichten aan Evy doen mij denken aan dit stukje uit Cool Runnings (soort van lievelingsfilm van zussie en ik). Ik moest ontzettend lachen opeens en denken aan deze film. Mijn zus en ik doen o.a. dit stukje heel vaak, okee te vaak, na. Gewoon zomaar uit het niets, van begin tot eind. Kan gebeuren dat je bij ons aan tafel zit en 1 van ons opeens roept 'NOW LOOK IN THE MIRROR AND TELL ME WHAT YOU SEE'
Gast- Gast
Hahaha, dames! Zo kan die wel weer
Toch bedankt
Toch bedankt
Alex- Ratel
.oOErinOo. schreef:Ben ik weer.
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Evy schreef:Mama_van2 schreef:Evy ,je bent ook gewoon een lekker wijf !
Wat lief van je!
Je gaf gelukkig ook geen voorzet ofzo
Heus niet!
Alex- Ratel
Kan hij zijn hobby spullen niet ergens anders neer zetten?
Erin- Ratel
'Burn schreef:.oOErinOo. schreef:Ben ik weer.
Burnie!!!
Erin- Ratel
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: