DagCafé
+25
Lavendel
GreenGrass
Marin
May
Serena
Zwerver
VeryCherry
Rush
Kabouter
Toet
Tullow
Admin
Rovine
Suus
Qiara
Pompoen
Feline
Lotus
Tiana
Bimbam
bolus26
Ibbeltje
Burn
Happydobby
Alex
29 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Alles gaat fout vandaag
Cadeautje afleveren is niet gelukt, hagelbuien en ik heb mn zus dr kerstcadeau (voor mij) verpest
Maar Hoi!
Cadeautje afleveren is niet gelukt, hagelbuien en ik heb mn zus dr kerstcadeau (voor mij) verpest
Maar Hoi!
Gast- Gast
hoezo is je cadeau afleveren niet bezorgd? niet thuis? En cadeau voor jou verpest owjee wat heb je gedaan
Gast- Gast
Ik heb net uit protest mijn 2e verwarming aangezet.Megara schreef:Zelda schreef:HET SNEEEEUWT
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik heb net uit protest mijn 2e verwarming aangezet.Megara schreef:Zelda schreef:HET SNEEEEUWT
Ik ben echt toe aan zomer. In de vakantie je tentje uitbranden, heerlijk in jurkjes lopen zonder dat er een dikke legging onder moet, in de zee zwemmen.
Gast- Gast
Ik ook, ik zomer.Megara schreef:Zelda schreef:Ik heb net uit protest mijn 2e verwarming aangezet.Megara schreef:Zelda schreef:HET SNEEEEUWT
Ik ben echt toe aan zomer. In de vakantie je tentje uitbranden, heerlijk in jurkjes lopen zonder dat er een dikke legging onder moet, in de zee zwemmen.
Gast- Gast
Nou de speeltaak van vandaag ook weer gehad, nu maar is afwassen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moet ook afwassen, die staat er al meer dan een week en de was doen, opruimen, de hoezen weer om de banken doen.....VeryCherry schreef:Nou de speeltaak van vandaag ook weer gehad, nu maar is afwassen
Ik haat het huishouden, seriously.
Gast- Gast
Nou, mijn afwas staat er ook al vanaf vrijdag moet eigenlijk ook nog stofzuigen, maar daar heb ik al helemaal geen zin in. Hmmm, misschien wil mijn zoontje het wel doen voor me
Ik ben blij dat ik nu niet op de fiets zit.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had voor Sinterklaas een kabouter moeten vragen die voor mij het huishouden doet. Stom!
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik ben blij dat ik nu niet op de fiets zit.
Mijn baas is net naar huis aangefietst
Gast- Gast
Ik ben blij dat ik vandaag even mijn goede voornemens wat betreft fietsen niet nagekomen ben.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik wil eigenlijk een PS3 game halen welke leuk is voor 2 personen, maar ik weet niet welke.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
O vanaf vrijdag, dat is hier normaalVeryCherry schreef:Nou, mijn afwas staat er ook al vanaf vrijdag moet eigenlijk ook nog stofzuigen, maar daar heb ik al helemaal geen zin in. Hmmm, misschien wil mijn zoontje het wel doen voor me
Gast- Gast
Rush schreef:Ik wil eigenlijk een PS3 game halen welke leuk is voor 2 personen, maar ik weet niet welke.
Hou je van vechtspelletjes?
Nee, wij beide niet.VeryCherry schreef:Rush schreef:Ik wil eigenlijk een PS3 game halen welke leuk is voor 2 personen, maar ik weet niet welke.
Hou je van vechtspelletjes?
Deze lijkt me wel leuk; http://www.bol.com/nl/p/games/sonic-sega-all-stars-racing/1004004007636565/index.html#product_specifications
Rush- Lady Post-a-lot
Nee, helemaal niets. Nouja als ik dat ene spel kan vinden bij de Intertoys ga ik dat in m`n vriend z`n schoen stoppen.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: