DagCafé
+25
Lavendel
GreenGrass
Marin
May
Serena
Zwerver
VeryCherry
Rush
Kabouter
Toet
Tullow
Admin
Rovine
Suus
Qiara
Pompoen
Feline
Lotus
Tiana
Bimbam
bolus26
Ibbeltje
Burn
Happydobby
Alex
29 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Ja klaar!!! 12 coupletten van 4 regels!
Edit: nog twee te gaan...
Edit: nog twee te gaan...
Laatst aangepast door тыквашка op zo 4 dec 2011 - 22:58; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry schreef:Zou ze van roze houden
Ik hoop het
Hoe vind je de armband? Ik vind hem zó mooi!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Rush schreef:Dat is echt ongelooflijk veel Evy!
Ja, belachelijk he? Mijn schoonouders waren geloof ik een beetje overenthousiast. Ik heb geen idee waar ik alles moet laten, heb driekwart van de cadeaus in een grote tas gedaan, die krijgt ze over een tijdje wel.
Alex- Ratel
Hahaha, ja het moet wel een beetje leuk blijven.Evy schreef:Rush schreef:Dat is echt ongelooflijk veel Evy!
Ja, belachelijk he? Mijn schoonouders waren geloof ik een beetje overenthousiast. Ik heb geen idee waar ik alles moet laten, heb driekwart van de cadeaus in een grote tas gedaan, die krijgt ze over een tijdje wel.
Mijn schoonouders hebben ons ook echt flink verwend en nu moet kerst nog komen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Verstandig Evy, zo'n klein meisje weet anders ook niet meer waar ze mee spelen moet!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Evy: I je armband !!!!! super mooi !
En dat dametje van jou is weer lekker verwend
En dat dametje van jou is weer lekker verwend
Gast- Gast
Evy schreef:VeryCherry schreef:Zou ze van roze houden
Ik hoop het
Hoe vind je de armband? Ik vind hem zó mooi!
Die vind ik echt prachtig
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ze heeft nu een speelplaat met herbruikbare plakplaatjes van Dora. Daar heeft ze genoeg aan, de rest ziet ze niet staan
Alex- Ratel
Awh, wat schattig ^^
Mijn zoontje is ook zo enorm verwend, vanmiddag gaat hij overal mee spelen. En we gaan het Dolfje Weerwolfje bordspel doen. Hij was zooo lief gister, voor ieder cadeautje dat een ander kreeg ook evenveel aandacht
Mijn zoontje is ook zo enorm verwend, vanmiddag gaat hij overal mee spelen. En we gaan het Dolfje Weerwolfje bordspel doen. Hij was zooo lief gister, voor ieder cadeautje dat een ander kreeg ook evenveel aandacht
Ahh, ook al zo lief!
A. hielp ook met uitpakken. Mijn schoonzus had een cadeautje waar A. bij ging helpen uitpakken, het was een Blond beker. A. bekeek hem en zei: 'Deze beker mag A.my ook wel hebben, die is mooi!'
A. hielp ook met uitpakken. Mijn schoonzus had een cadeautje waar A. bij ging helpen uitpakken, het was een Blond beker. A. bekeek hem en zei: 'Deze beker mag A.my ook wel hebben, die is mooi!'
Alex- Ratel
Dat vind ik altijd zo lief en knap, als kinderen ook aandacht kunnen hebben voor de cadeautjes van een ander
Oeh als je twee actieproducten bij Kruidvat koopt, krijg je een 1/5 staatsloot voor Oud & Nieuw
Oeh als je twee actieproducten bij Kruidvat koopt, krijg je een 1/5 staatsloot voor Oud & Nieuw
Gast- Gast
Jammer dat er geen plastic versie van is, anders zou A. zich echt een dametje voelen zeg!!
Ben ik ook enorm blij mee, nou is N. al 8 maar dat heeft hij vanaf het begin gedaan. En hij scheurt het papier er niet af, hij peutert het netjes open
Besef heel erg dat dit echt het laatste jaar was dat hij er in gelooft en dat vind ik niet leuk. En ik werd echt debiel gister van mijn broertje die zich constant 'versprak'
Besef heel erg dat dit echt het laatste jaar was dat hij er in gelooft en dat vind ik niet leuk. En ik werd echt debiel gister van mijn broertje die zich constant 'versprak'
Oh, ik herken het gevoel, VC! Mijn schoonvader zat zich ook elke keer te verspreken, zooo irritant. Volgend jaar moeten ze eerst maar even oefenen ...
En ik denk dat ze het Blond servies maar ook in het plastic moeten maken . Hoewel ze heel voorzichtig is met servies en ook uit gewone bekers en glazen drinkt.
En ik denk dat ze het Blond servies maar ook in het plastic moeten maken . Hoewel ze heel voorzichtig is met servies en ook uit gewone bekers en glazen drinkt.
Alex- Ratel
VeryCherry schreef:Awh, wat schattig ^^
Gast- Gast
Stom is dat hè, ik vind het echt niet leuk hoor Blééf er wat van zeggen, maar het had geen zin. Gelukkig was N. zo druk dat hij het niet doorhad. Maar ik zou het zo lullig vinden als hij er op zo'n manier achter moet komen.
Heb ook zo'n ontzettend leuk cadeautje+gedicht van mijn zusje gekregen
Maar, plastic Blondservies zou echt een gat in de markt zijn, ik zeg mailen die handel
Heb ook zo'n ontzettend leuk cadeautje+gedicht van mijn zusje gekregen
Maar, plastic Blondservies zou echt een gat in de markt zijn, ik zeg mailen die handel
VeryCherry schreef:Maar, plastic Blondservies zou echt een gat in de markt zijn, ik zeg mailen die handel
En dan wil ik wel een percentage van de winst! En jij ook, want jij begon
Alex- Ratel
Evy schreef:VeryCherry schreef:Maar, plastic Blondservies zou echt een gat in de markt zijn, ik zeg mailen die handel
Tuurlijk, we maken er gewoon forumhandel van en als het loopt gaan we met iedereen gezellig uit eten
VeryCherry schreef:Evy schreef:VeryCherry schreef:Maar, plastic Blondservies zou echt een gat in de markt zijn, ik zeg mailen die handel
Tuurlijk, we maken er gewoon forumhandel van en als het loopt gaan we met iedereen gezellig uit eten
Hahaha, ik zou het wel erg leuk vinden
Alex- Ratel
We kunnen natuurlijk ook zelf servies gaan ontwerpen
ik geloof dat je daarvan ook kinderservies hebt of was het nou van Pip
ow en goeiesmiddags
ow en goeiesmiddags
Gast- Gast
Smikk, als jij hoofdpijn en buikpijn hebt, dan wel!
Maar ik ben nu wel heel goed aan een verslag aan het werken
Maar ik ben nu wel heel goed aan een verslag aan het werken
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Excuus dan maar?
Hallo allemaal...
VC, het was geslaagd dus gister? Was vonden ze je van gehaakte potjes?
Hallo allemaal...
VC, het was geslaagd dus gister? Was vonden ze je van gehaakte potjes?
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: