DagCafé
+25
Lavendel
GreenGrass
Marin
May
Serena
Zwerver
VeryCherry
Rush
Kabouter
Toet
Tullow
Admin
Rovine
Suus
Qiara
Pompoen
Feline
Lotus
Tiana
Bimbam
bolus26
Ibbeltje
Burn
Happydobby
Alex
29 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
I'll take that as a complimentSmikkell schreef:Zelda, soms ben je geweldigZelda schreef:Haha heb je het nou over Maura?Zusje schreef:Idd je hebt niet eens een relatie dus ik vind dat je nog ver vooruit kijkt haha . Al kan het hebben van een relatie morgen anders zijn dan vandaag natuurlijk
Gast- Gast
Of over antidepressiva..ProudMama schreef:Rammelende eierstokken? Weer eens wat anders als alleen maar over eten of drank!
Gast- Gast
Ik ga dus een zware tijd tegemoedZelda schreef:Rond je 28e/29e/30e is het heel normaal om zulke 'babykriebels' te krijgen, truukje van Moeder Natuur. De drang om voort te planten.
Gast- Gast
Serieus Zelda.... Je moet vaker op het forum komen om alles mee te krijgen. Ik en een relatie? Iets dat vandaag op morgen veranderd? Nah, is niets voor mij. Ik laat verliefdheid aan zusje over. Ze kan je er ook alles over vertellen, als je het lief vraagt.
Gast- Gast
Probeer je me nu neer te steken met een schroevendraaier??Smikkell schreef:ProudMama schreef:Rammelende eierstokken? Weer eens wat anders als alleen maar over eten of drank!
Hint: Kinderen maak je niet met een schroevendraaier.
Gast- Gast
Haha oh, ik snapte er al niks van.Maura schreef:Serieus Zelda.... Je moet vaker op het forum komen om alles mee te krijgen. Ik en een relatie? Iets dat vandaag op morgen veranderd? Nah, is niets voor mij. Ik laat verliefdheid aan zusje over. Ze kan je er ook alles over vertellen, als je het lief vraagt.
Gast- Gast
Dat gaat niet samen met drank en niet met rammelende eierstokkenZelda schreef:Of over antidepressiva..ProudMama schreef:Rammelende eierstokken? Weer eens wat anders als alleen maar over eten of drank!
Gast- Gast
Antidepressiva en drank gaat prima samen hoor je wordt alleen sneller katje lam.ProudMama schreef:Dat gaat niet samen met drank en niet met rammelende eierstokkenZelda schreef:Of over antidepressiva..ProudMama schreef:Rammelende eierstokken? Weer eens wat anders als alleen maar over eten of drank!
Gast- Gast
Rammelende eierstokken zet je er wel mee vast!ProudMama schreef:Probeer je me nu neer te steken met een schroevendraaier??Smikkell schreef:ProudMama schreef:Rammelende eierstokken? Weer eens wat anders als alleen maar over eten of drank!
Ik zou jou toch nooit wat aan kunnen doen, Popje!
Gast- Gast
Hij smste gisteravond nog dat hij geniet van onze communicatie, hoe snel t gaat hoe fijn t voelt om een berichtje te krijgen. Dat hij natuurlijk uitkijkt naar mij maar ook elk bericht met even veel verlangen leest
Niet quoten pls
Niet quoten pls
Gast- Gast
Zelda schreef:Antidepressiva en drank gaat prima samen hoor je wordt alleen sneller katje lam.ProudMama schreef:Dat gaat niet samen met drank en niet met rammelende eierstokkenZelda schreef:Of over antidepressiva..ProudMama schreef:Rammelende eierstokken? Weer eens wat anders als alleen maar over eten of drank!
Gast- Gast
Ik ben 30 en heb pas sinds kort de kriebels eigenlijk... Ben altijd al laat geweest met alles
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
En kan je bijna een hele dag op slapen!Zelda schreef:Antidepressiva en drank gaat prima samen hoor je wordt alleen sneller katje lam.ProudMama schreef:Dat gaat niet samen met drank en niet met rammelende eierstokkenZelda schreef:Of over antidepressiva..ProudMama schreef:Rammelende eierstokken? Weer eens wat anders als alleen maar over eten of drank!
Gast- Gast
Oeh, nu ga ik pas echt over mijn schouder kijken en het licht aan zetten voor ik naar boven loopSmikkell schreef:Rammelende eierstokken zet je er wel mee vast!ProudMama schreef:Probeer je me nu neer te steken met een schroevendraaier??Smikkell schreef:ProudMama schreef:Rammelende eierstokken? Weer eens wat anders als alleen maar over eten of drank!
Ik zou jou toch nooit wat aan kunnen doen, Popje!
Gast- Gast
Suus schreef:Ik ben 30 en heb pas sinds kort de kriebels eigenlijk... Ben altijd al laat geweest met alles
Dat laatste is ook altijd mijn gedachten geweest. Ben mijn hele leven de jongste van de groep geweest. De leerling die zelfs in de tweede vierde klas (heb ook twee diploma's van de vierde klas) nog de jongste was van iedereen, is ontzettend langzaam met het ontwikkelen van dergelijke gevoelens. Ik had ook gedacht ze nooit te krijgen, maar dat valt tegen.
Zusje! Wat lief! Het lijkt me zo heerlijk om weer eens verliefd te zijn.
Gast- Gast
Maura schreef:Dit is de zoveelste keer dat ik een tekst van mezelf lees en de logica mis.
Gast- Gast
GohMaura schreef:Dit is de zoveelste keer dat ik een tekst van mezelf lees en de logica mis.
Gast- Gast
Ik denk dat ik me bij de gemeente maar eens ga inschrijven voor een inburgeringscursus met de belangrijkste cursus "Hoe schrijf ik begrijpelijk Nederlands". Of "Hoe maak ik me verstaanbaar in Nederland".
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind het stom.Zusje schreef:Toch jammer dat ik hem niet meer heb gezien...
Ik ook maar begrijp het wel... Zijn verantwoordelijkheden zijn wel wat anders dan die van mij...
Gast- Gast
Zusje komt straks thuis met een leuke Ier. Met rossig haar en een onweerstaanbaar accent.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zusje komt straks thuis met een leuke Ier. Met rossig haar en een onweerstaanbaar accent.
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: