DagCafé
+25
Lavendel
GreenGrass
Marin
May
Serena
Zwerver
VeryCherry
Rush
Kabouter
Toet
Tullow
Admin
Rovine
Suus
Qiara
Pompoen
Feline
Lotus
Tiana
Bimbam
bolus26
Ibbeltje
Burn
Happydobby
Alex
29 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Suus schreef:Ook goedenavond!
Zusje, succes nog met leren en morgen heel veel succes met je examen!
Ik ga straks Sinterklaas vieren met een paar vrienden En om 12 uur proosten op mijn verjaardag
Dank je wel, lief van je. Ik ga nu ook maar gelijk van mijn computer weg want zo schiet het niet op . Veel plezier alvast met Sinterklaas. Mijn ouders belden net nog of ik zin had om mee te gaan maar ik heb pech want ik heb niet genoeg geleerd... Ik hoop zo dat ik het haal, valt er een stuk last van mijn schouders af en mag ik de rest van de maand lekker wat genieten van mezelf. Ik ga dan ook zelf aan de slag dus kan mijn tijden wat beter inrichten en wellicht ook weer doordeweeks afspreken met mensen. Dat maakt het mijn sociale leven een stuk makkelijker! Heel veel plezier alvast met je vrienden, klinkt gezellig en natuurlijk alvast gefeliciteerd!
Gast- Gast
ExpressoB schreef:
Suus: Alvast van harte gefeliciteerd en een fijne sinterklaas avond gewenst.
Dank je, EB! Mijn moeder belde me net al om me een fijne oudejaarsavond te wensen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Zusje schreef:Suus schreef:Ook goedenavond!
Zusje, succes nog met leren en morgen heel veel succes met je examen!
Ik ga straks Sinterklaas vieren met een paar vrienden En om 12 uur proosten op mijn verjaardag
Dank je wel, lief van je. Ik ga nu ook maar gelijk van mijn computer weg want zo schiet het niet op . Veel plezier alvast met Sinterklaas. Mijn ouders belden net nog of ik zin had om mee te gaan maar ik heb pech want ik heb niet genoeg geleerd... Ik hoop zo dat ik het haal, valt er een stuk last van mijn schouders af en mag ik de rest van de maand lekker wat genieten van mezelf. Ik ga dan ook zelf aan de slag dus kan mijn tijden wat beter inrichten en wellicht ook weer doordeweeks afspreken met mensen. Dat maakt het mijn sociale leven een stuk makkelijker! Heel veel plezier alvast met je vrienden, klinkt gezellig en natuurlijk alvast gefeliciteerd!
Dank je En je vooruitzicht voor de rest van de maand lijkt me een erg goede motivatie om vanavond nog even hard door te leren
Suus- Lady Post-a-lot
EB, wat lief dat je naar me vraagt!
Het gaat wel zn gangetje hier. Niet echt spectaculaire sprongen vooruit zoals in het begin maar ik merk wel dat mijn knieen, of althans de spieren eromheen, steeds sterker worden. Maar door mijn nieuwe knieen is mijn hele houding veranderd waardoor ik echt helemaal opnieuw moet leren lopen. En dat vergt tijd en uithoudingsvermogen kan ik je vertellen. Best veel spierpijn omdat al mijn spieren ineens op een andere manier belast worden.
Maar ik lig nu een week op de revalidatie-afdeling en het bevalt me hier goed! Fijne mensen om me heen, fijne fysiotherapeut en de mogelijkheid om te sporten en activiteiten te doen.
Het gaat wel zn gangetje hier. Niet echt spectaculaire sprongen vooruit zoals in het begin maar ik merk wel dat mijn knieen, of althans de spieren eromheen, steeds sterker worden. Maar door mijn nieuwe knieen is mijn hele houding veranderd waardoor ik echt helemaal opnieuw moet leren lopen. En dat vergt tijd en uithoudingsvermogen kan ik je vertellen. Best veel spierpijn omdat al mijn spieren ineens op een andere manier belast worden.
Maar ik lig nu een week op de revalidatie-afdeling en het bevalt me hier goed! Fijne mensen om me heen, fijne fysiotherapeut en de mogelijkheid om te sporten en activiteiten te doen.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Gast- Gast
Lief van je moeder Suus.
Gisteren heb ik bij mijn moeder en mijn broers Sinterklaas gevierd, hoop dingen weer gekregen! Heb nu wel alleen teveel snaaigoed in huis ... dat is niet handig.
Gisteren heb ik bij mijn moeder en mijn broers Sinterklaas gevierd, hoop dingen weer gekregen! Heb nu wel alleen teveel snaaigoed in huis ... dat is niet handig.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Joooo, die wangetjes!!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Maar wil je het niet anoniemer?? Steentjes gooien? de buren vragen (die kunnen snel naar binnen)?Reva schreef:Poep, ik ga het maar gewoon neerzetten en smsen. Grmbl.
Gast- Gast
Expresso; m`n vriend heeft een doos gebak van het werk gekregen voor Sinterklaas en ik ben op dieet. Dat is pas erg!!
Rush- Lady Post-a-lot
hahah ahh wat een droppies, ze zijn nog steeds kaal he? die rode wangetjes haha...zenuwachtig voor sinterklaas;)
Wat een schattige rode wangetjes hebben S en J zeg!
Suus- Lady Post-a-lot
Jaaa, wat schattig!!ProudMama schreef:Rood en bol hahaRush schreef:Joooo, die wangetjes!!
Rush- Lady Post-a-lot
PM, wat doe je me aan.... ik ben VERLIEFD!!! Wat een geweldige mannetjes heb je toch! Gaat het goed met ze, en met papa en mama, nu ze weer thuis zijn?
Sjaan gaat even een bakkie koffie halen in het dagverblijf, tot straks!
Sjaan gaat even een bakkie koffie halen in het dagverblijf, tot straks!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
haaallloo dames!!! even een kort vraagje.. word er tegenwoordig nog wel of niet meer post bezorgd op maandag?? Had een chocoladeletter zaterdag op de bus gedaan met een anoniem gedichtje erbij... zit wel beetje in spanning of de ontvanger door heeft dat het van mij komt... Maar ik twijfel ineens of er op maandag wel post bezorgd word...
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Sjaantje: bikkel ben je, je moet doorzetten maar volgens mij kun jij dat wel. Succes meid!
Rush: Ik hou niet zo van gebak, dus dat was een stuk makkelijker geweest. Op dieet ben ik niet maar moet wel opletten (van mijzelf).
Rush: Ik hou niet zo van gebak, dus dat was een stuk makkelijker geweest. Op dieet ben ik niet maar moet wel opletten (van mijzelf).
Aaaaaaah, die foto, te lief
Liever wel, Smikk. Maar door het gedicht weten ze toch wel dat het van mij komt
Liever wel, Smikk. Maar door het gedicht weten ze toch wel dat het van mij komt
Gast- Gast
TwistedAngel schreef:haaallloo dames!!! even een kort vraagje.. word er tegenwoordig nog wel of niet meer post bezorgd op maandag?? Had een chocoladeletter zaterdag op de bus gedaan met een anoniem gedichtje erbij... zit wel beetje in spanning of de ontvanger door heeft dat het van mij komt... Maar ik twijfel ineens of er op maandag wel post bezorgd word...
Ja er word op maandag post bezorgd, alleen soms wat later op de dag.
Bij m`n ouders ook, maar op m`n werk niet.ExpressoB schreef:TwistedAngel schreef:haaallloo dames!!! even een kort vraagje.. word er tegenwoordig nog wel of niet meer post bezorgd op maandag?? Had een chocoladeletter zaterdag op de bus gedaan met een anoniem gedichtje erbij... zit wel beetje in spanning of de ontvanger door heeft dat het van mij komt... Maar ik twijfel ineens of er op maandag wel post bezorgd word...
Ja er word op maandag post bezorgd, alleen soms wat later op de dag.
Ik heb 1 hapje gebak gehad voor de smaak haha. Het viel tegen, gelukkig!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ben echt zo zenuwachtig! Ik werk nu in de thuiszorg als huishoudelijke hulp en ben al sinds de zomer op zoek naar parttime werk, maar wat aansluit bij mn opleiding(marketing gerelateerde studie) en toen kwam er een vacature vrij bij de organisatie waar ik nu werk op de afdeling werving en selectie voor 24 uur en ter vervanging van zwangerschapsverlof.
Ik dacht: lijkt me wel leuk, ik ga een brief schrijven, als ik word uitgenodigd ben ik erg blij en zo niet, dan blijf ik nog werken als huishoudelijke hulp. Nu werd ik vanochtend gebeld, dat ik op gesprek mag komen. Ontzettend blij natuurlijk, maar nu word ik toch wel een beetje bang.. Of dat ik het eigenlijk wel kan..
Ik dacht: lijkt me wel leuk, ik ga een brief schrijven, als ik word uitgenodigd ben ik erg blij en zo niet, dan blijf ik nog werken als huishoudelijke hulp. Nu werd ik vanochtend gebeld, dat ik op gesprek mag komen. Ontzettend blij natuurlijk, maar nu word ik toch wel een beetje bang.. Of dat ik het eigenlijk wel kan..
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: