DagCafé
+25
Lavendel
GreenGrass
Marin
May
Serena
Zwerver
VeryCherry
Rush
Kabouter
Toet
Tullow
Admin
Rovine
Suus
Qiara
Pompoen
Feline
Lotus
Tiana
Bimbam
bolus26
Ibbeltje
Burn
Happydobby
Alex
29 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Ik dacht altijd dat ik geen kinderen wilde. Maar de laatste tijd begint het steeds meer te kriebelen.
Gast- Gast
Be carefull what you wish for...Zusje schreef:Smikkell schreef:Zusje, dan haak ik het mutsje wel!
Is goed, doe ik wel het persen!
Gast- Gast
Is de leeftijd! Je lichaam maakt zich klaar om te baren.Maura schreef:Ik dacht altijd dat ik geen kinderen wilde. Maar de laatste tijd begint het steeds meer te kriebelen.
Gast- Gast
Zelda schreef:Be carefull what you wish for...Zusje schreef:Smikkell schreef:Zusje, dan haak ik het mutsje wel!
Is goed, doe ik wel het persen!
Ach, het is voor een mooi doel toch?
Gast- Gast
Voor deze hoef je niet te persen...
Hoe denk je over een leuk, internationaal gezin?
Hoe denk je over een leuk, internationaal gezin?
Laatst aangepast door Smikkell op zo 4 dec 2011 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik heb die kriebels al sinds mijn 25ste...
Ik dus absoluut niet. De reden waarom ik deze kleine woning heb gekocht en niet, net zoals mijn vrienden, een eengezinswoning in Noord. (Prijzen liggen gelijk) Wat moest ik met een eengezinswoning? Nu denk ik:"Wat wil ik met dit kleine nest in de toekomst?" Net niets. Want er staan er zes te koop momenteel en ze raken ze aan de staatstenen niet kwijt, waardoor ik gewoon niet echt de toekomst in kan kijken. Dus ik druk dergelijke kriebels ook maar weg. Scheelt nog een heel stuk dat ik geen relatie heb.
Gast- Gast
Zelda schreef:Is de leeftijd! Je lichaam maakt zich klaar om te baren.Maura schreef:Ik dacht altijd dat ik geen kinderen wilde. Maar de laatste tijd begint het steeds meer te kriebelen.
Maar ik ben al bijna 30....
Gast- Gast
Idd je hebt niet eens een relatie dus ik vind dat je nog ver vooruit kijkt haha . Al kan het hebben van een relatie morgen anders zijn dan vandaag natuurlijk
Gast- Gast
Alleen uit je eigen oven dus..Zusje schreef:Leuk Smikkie maar ik wil liever niet adopteren geloof ik .
Gast- Gast
Zusje schreef:Idd je hebt niet eens een relatie dus ik vind dat je nog ver vooruit kijkt haha . Al kan het hebben van een relatie morgen anders zijn dan vandaag natuurlijk
Maar ik heb niet zo'n leuke ex van vroeger. Dus ik denk dat het nog wel even gaat duren, zo'n relatie.
Gast- Gast
Zusje schreef:Idd je hebt niet eens een relatie dus ik vind dat je nog ver vooruit kijkt haha . Al kan het hebben van een relatie morgen anders zijn dan vandaag natuurlijk
Gaat goed met je, he?
Gast- Gast
Dat zeg ik de leeftijd dus.Maura schreef:Zelda schreef:Is de leeftijd! Je lichaam maakt zich klaar om te baren.Maura schreef:Ik dacht altijd dat ik geen kinderen wilde. Maar de laatste tijd begint het steeds meer te kriebelen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Alleen uit je eigen oven dus..Zusje schreef:Leuk Smikkie maar ik wil liever niet adopteren geloof ik .
Jep . Kunnen om en om doen?
Gast- Gast
Haha heb je het nou over Maura?Zusje schreef:Idd je hebt niet eens een relatie dus ik vind dat je nog ver vooruit kijkt haha . Al kan het hebben van een relatie morgen anders zijn dan vandaag natuurlijk
Gast- Gast
Reva schreef:Zusje schreef:Idd je hebt niet eens een relatie dus ik vind dat je nog ver vooruit kijkt haha . Al kan het hebben van een relatie morgen anders zijn dan vandaag natuurlijk
Gaat goed met je, he?
Pffff, tis eerder zenuwslopend...
Gast- Gast
Zelda schreef:Haha heb je het nou over Maura?Zusje schreef:Idd je hebt niet eens een relatie dus ik vind dat je nog ver vooruit kijkt haha . Al kan het hebben van een relatie morgen anders zijn dan vandaag natuurlijk
Eerste stukje wel
Gast- Gast
Zelda schreef:Dat zeg ik de leeftijd dus.Maura schreef:Zelda schreef:Is de leeftijd! Je lichaam maakt zich klaar om te baren.Maura schreef:Ik dacht altijd dat ik geen kinderen wilde. Maar de laatste tijd begint het steeds meer te kriebelen.
Vind het vrij oud om nu nog dergelijke gevoelens te krijgen. Maar dat komt ook omdat mijn moeder tien dagen 20 was, toen ik eruit ben gekropen.
Gast- Gast
Rammelende eierstokken? Weer eens wat anders als alleen maar over eten of drank!
Gast- Gast
Zelda, soms ben je geweldigZelda schreef:Haha heb je het nou over Maura?Zusje schreef:Idd je hebt niet eens een relatie dus ik vind dat je nog ver vooruit kijkt haha . Al kan het hebben van een relatie morgen anders zijn dan vandaag natuurlijk
Gast- Gast
Smikkell schreef:Sinds wanneer is 30 te oud voor kinderen? Dat ik een hele normale leeftijd hoor.
Ik ook. Maar ik bedoel meer om de kriebels te krijgen om kinderen te krijgen. Niet het krijgen van kinderen op zichzelf.
Gast- Gast
Rond je 28e/29e/30e is het heel normaal om zulke 'babykriebels' te krijgen, truukje van Moeder Natuur. De drang om voort te planten.Maura schreef:Zelda schreef:Dat zeg ik de leeftijd dus.Maura schreef:Zelda schreef:Is de leeftijd! Je lichaam maakt zich klaar om te baren.Maura schreef:Ik dacht altijd dat ik geen kinderen wilde. Maar de laatste tijd begint het steeds meer te kriebelen.
Vind het vrij oud om nu nog dergelijke gevoelens te krijgen. Maar dat komt ook omdat mijn moeder tien dagen 20 was, toen ik eruit ben gekropen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Rammelende eierstokken? Weer eens wat anders als alleen maar over eten of drank!
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: