DagCafé
+25
Lavendel
GreenGrass
Marin
May
Serena
Zwerver
VeryCherry
Rush
Kabouter
Toet
Tullow
Admin
Rovine
Suus
Qiara
Pompoen
Feline
Lotus
Tiana
Bimbam
bolus26
Ibbeltje
Burn
Happydobby
Alex
29 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Vergeet-me-nietje schreef: Wat een enthousiasme How are you? Hoe is het met ons stationnetje?
Gast- Gast
Het was de zonnenstudio. De mensen van de flat werden opgevangen in de BurgerkingReva schreef:Gaat goed met het station voor zover ik weet! Heb je Sinterklaas gevierd?
Gast- Gast
Hallooo!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Probeer te reageren in het Den Haag taarten topic, maar het wil niet
Suus- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Het was de zonnenstudio. De mensen van de flat werden opgevangen in de BurgerkingReva schreef:Gaat goed met het station voor zover ik weet! Heb je Sinterklaas gevierd?
Ja, klopt. Door die stomme lelijke zonnestudio lag ik in mn eentje in bed Ik denk aan een klacht.
Gast- Gast
Pfieuw! Ik was wel even geschrokken hoor...
Ik heb vorige week al Sinterklaas gevierd, daarom was ik toen in Hoorn Jij wel dit weekend gevierd? Je was flink aan het dichten afgelopen week, toch? I dichten
Ik heb vorige week al Sinterklaas gevierd, daarom was ik toen in Hoorn Jij wel dit weekend gevierd? Je was flink aan het dichten afgelopen week, toch? I dichten
Gast- Gast
Suus schreef:Probeer te reageren in het Den Haag taarten topic, maar het wil niet
Plaats maar hier, dan post ik het daar voor je
Gast- Gast
Ik kon hier ook pas na 10 keer proberen reageren net.Suus schreef:Probeer te reageren in het Den Haag taarten topic, maar het wil niet
Gast- Gast
Oh, dan ga ik het zelf nog een keer proberen, ik zal gelijk mijn tranen drogen
Suus- Lady Post-a-lot
Vergeet-me-nietje schreef:Ik kon hier ook pas na 10 keer proberen reageren net.Suus schreef:Probeer te reageren in het Den Haag taarten topic, maar het wil niet
Wat raar? Wat krijg je dan te zien? Een foutmelding?
Gast- Gast
Iets van dat er onderhoud was geloof ik.Zusje schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ik kon hier ook pas na 10 keer proberen reageren net.Suus schreef:Probeer te reageren in het Den Haag taarten topic, maar het wil niet
Suus- Lady Post-a-lot
Ik kwam ook weer bij die foutmelding uit net.Zusje schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ik kon hier ook pas na 10 keer proberen reageren net.Suus schreef:Probeer te reageren in het Den Haag taarten topic, maar het wil niet
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Pfieuw! Ik was wel even geschrokken hoor...
Ik ben niet zo van de Sinterklaas maar vind het dichten wel leuk idd. Dus ik had afgelopen donderdag wat gedichten en cadeautjes mee voor mijn ouders en zus. Ouders kwamen ook opeens met cadeautjes aan toen En morgenmiddag even bij iemand een cadeautje met gedicht voor de deur zetten om 13u (van 13u tot 13.15 is er niemand thuis ). Verder vanmiddag bij een oppasgezin geweest die van de week vroegen of ik Sinterklaas kwam vieren bij ze, met die kleintjes erbij is het wel erg gezellig
En nu wil ik gewoon mijn kerstboom.
Gast- Gast
Iets over onderhoud (in het Frans, Engels en Duits) en dat ik het over een paar minuten nog eens moest proberen.Zusje schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ik kon hier ook pas na 10 keer proberen reageren net.Suus schreef:Probeer te reageren in het Den Haag taarten topic, maar het wil niet
Gast- Gast
Haha wat leuk, Revaklaas!Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Pfieuw! Ik was wel even geschrokken hoor...
Ik ben niet zo van de Sinterklaas maar vind het dichten wel leuk idd. Dus ik had afgelopen donderdag wat gedichten en cadeautjes mee voor mijn ouders en zus. Ouders kwamen ook opeens met cadeautjes aan toen En morgenmiddag even bij iemand een cadeautje met gedicht voor de deur zetten om 13u (van 13u tot 13.15 is er niemand thuis ). Verder vanmiddag bij een oppasgezin geweest die van de week vroegen of ik Sinterklaas kwam vieren bij ze, met die kleintjes erbij is het wel erg gezellig
En nu wil ik gewoon mijn kerstboom.
Ik wil ook een kerstboom! M'n vriend wilde 'm pas na zijn verjaardag opzetten (in het weekend van 17 december), maar ik heb afgedwongen dat we 't een week eerder doen.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Iets over onderhoud (in het Frans, Engels en Duits) en dat ik het over een paar minuten nog eens moest proberen.Zusje schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ik kon hier ook pas na 10 keer proberen reageren net.Suus schreef:Probeer te reageren in het Den Haag taarten topic, maar het wil niet
Ja, kreeg ik gisteren ook een aantal keer!
Gast- Gast
Ja, ik zag ook kerstbomen toen ik gister verf en pluggen aan het halen was
Ik neem dit jaar denk een klein boompje ipv zo'n mega ding als ik normaal heb. Misschien morgen even kijken.
Ik neem dit jaar denk een klein boompje ipv zo'n mega ding als ik normaal heb. Misschien morgen even kijken.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: