DagCafé
+25
Lavendel
GreenGrass
Marin
May
Serena
Zwerver
VeryCherry
Rush
Kabouter
Toet
Tullow
Admin
Rovine
Suus
Qiara
Pompoen
Feline
Lotus
Tiana
Bimbam
bolus26
Ibbeltje
Burn
Happydobby
Alex
29 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Waarom word ik nou uitgelachen?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Pompoen, wanneer gaan we nou thee drinken? Prosecco was vandaag hier en toen moest ik er weer aan denken..
Gast- Gast
тыквашка schreef:Quiara, ben jij iemand die ik 'ken'?
Nope, nog niet
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik leerde het vroeger op school al... Na een Q komt altijd een u... Qiara haar naam is gewoon verkeerd geschreven...
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik leerde het vroeger op school al... Na een Q komt altijd een u... Qiara haar naam is gewoon verkeerd geschreven...
Qiara- Ratel
En we weten allemaal dat June niet van (forumnamen met) spelfouten houdt.Zusje schreef:Ik leerde het vroeger op school al... Na een Q komt altijd een u... Qiara haar naam is gewoon verkeerd geschreven...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Pompoen, wanneer gaan we nou thee drinken? Prosecco was vandaag hier en toen moest ik er weer aan denken..
Ja, goede vraag! Wanneer!? Moet wel een beetje waaien want anders kan de openhaard niet aan... Woensdag? Vrijdag?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Zusje schreef:Ik leerde het vroeger op school al... Na een Q komt altijd een u... Qiara haar naam is gewoon verkeerd geschreven...
Tjonge, het kwartje is gevallen hoor. Maar ja ik heb teveel gewordfeud, zo kwam ik tot de ontdekking dat het enige woord wat je zonder u kunt schrijven Qat is, Quiara valt daar dus niet onder...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Beide dagen heb ik al een date staan.тыквашка schreef:Smikkell schreef:Pompoen, wanneer gaan we nou thee drinken? Prosecco was vandaag hier en toen moest ik er weer aan denken..
Ja, goede vraag! Wanneer!? Moet wel een beetje waaien want anders kan de openhaard niet aan... Woensdag? Vrijdag?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Beide dagen heb ik al een date staan.тыквашка schreef:Smikkell schreef:Pompoen, wanneer gaan we nou thee drinken? Prosecco was vandaag hier en toen moest ik er weer aan denken..
Ik zou zeggen: kom jij met een voorstel!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Welk kwartjeтыквашка schreef:Zusje schreef:Ik leerde het vroeger op school al... Na een Q komt altijd een u... Qiara haar naam is gewoon verkeerd geschreven...
Tjonge, het kwartje is gevallen hoor. Maar ja ik heb teveel gewordfeud, zo kwam ik tot de ontdekking dat het enige woord wat je zonder u kunt schrijven Qat is, Quiara valt daar dus niet onder...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Welk kwartjeтыквашка schreef:Zusje schreef:Ik leerde het vroeger op school al... Na een Q komt altijd een u... Qiara haar naam is gewoon verkeerd geschreven...
Het kwartje waarom ik uitgelachen word...
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Smikkell schreef:Beide dagen heb ik al een date staan.тыквашка schreef:Smikkell schreef:Pompoen, wanneer gaan we nou thee drinken? Prosecco was vandaag hier en toen moest ik er weer aan denken..
14 januari kan ik trouwens niet!
Pompoen- Lady Post-a-lot
ik geloof dat ik ma 12 en wo 14 december wel kan.тыквашка schreef:Smikkell schreef:Beide dagen heb ik al een date staan.тыквашка schreef:Smikkell schreef:Pompoen, wanneer gaan we nou thee drinken? Prosecco was vandaag hier en toen moest ik er weer aan denken..
Gast- Gast
Bij mij nog niet. Leg eens uit...тыквашка schreef:Smikkell schreef:Welk kwartjeтыквашка schreef:Zusje schreef:Ik leerde het vroeger op school al... Na een Q komt altijd een u... Qiara haar naam is gewoon verkeerd geschreven...
Het kwartje waarom ik uitgelachen word...
Gast- Gast
Smikkell schreef:
ik geloof dat ik ma 12 en wo 14 december wel kan.
Ik kan allebei, woensdag 14 doen?! Hoe laat? Hoe laat is theetijd?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Bij mij nog niet. Leg eens uit...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ja, lijkt me een prima plan. Uurtje of 14?тыквашка schreef:Smikkell schreef:
Gast- Gast
Ik ga er weer vandoor, bye!
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Ja, lijkt me een prima plan. Uurtje of 14?тыквашка schreef:Smikkell schreef:
woensdag 14 uurtje of 14! Dat is een plan! Thee bij de openhaard :-D.
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Smikkell schreef:Ja, lijkt me een prima plan. Uurtje of 14?тыквашка schreef:Smikkell schreef:
woensdag 14 uurtje of 14! Dat is een plan! Thee bij de openhaard :-D.
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: