DagCafé
+25
Lavendel
GreenGrass
Marin
May
Serena
Zwerver
VeryCherry
Rush
Kabouter
Toet
Tullow
Admin
Rovine
Suus
Qiara
Pompoen
Feline
Lotus
Tiana
Bimbam
bolus26
Ibbeltje
Burn
Happydobby
Alex
29 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Ik raak echt een beetje gefrustreerd nu geloof ik... Ik ga maar naar bed voor ik iets kapot maak grrr...
Fijne nacht!
Fijne nacht!
Gast- Gast
???Zusje schreef:Ik raak echt een beetje gefrustreerd nu geloof ik... Ik ga maar naar bed voor ik iets kapot maak grrr...
Fijne nacht!
Gast- Gast
Zo ben ik ook weer, ik lees hier over instortende gebouwen? Vervelend zeg.
Als je nachtdienst hebt leeft de rest door behalve ik
ps, smikkel, mijn foto nog gezien in show je trots topic, dan haal ik hem weg.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
JaHappydobby schreef:Zo ben ik ook weer, ik lees hier over instortende gebouwen? Vervelend zeg.
Ik zag hem al op mijn telefoon, maar was toen niet ingelogd en kon het niet melden. Ik vind hem echt zo leuk (en ik vind lang niet alle kinderen leuk)
Gast- Gast
Haha, zelf in de nachtdienst willen de oudjes hier steeds nieuwe foto's zien, en als ik dan meld geen nieuwe te hebben dan zeggen ze: Maar je hebt dat toestel toch in je zak?
Oftewel facebook op mijn smartphone.
Maar thanx
Oftewel facebook op mijn smartphone.
Maar thanx
Happydobby- Ratel
Smikkell schreef:HappyDobby, dank je wel. Ik had hem gezien en vind hem echt leuk!
Heeft je man niet nog een leuke neef?
Nog een oudere broer, die is single.
Neef niet, alleen neven onder de 18 jaar.
Happydobby- Ratel
Ik wil ook zo'n kindje.
Mijn Hindoestaanse liefde is laatst getrouwd, en niet met mij
Mijn Hindoestaanse liefde is laatst getrouwd, en niet met mij
Gast- Gast
Ik word deze maand 28, dus onder de 18 is wel wat jong.Happydobby schreef:Smikkell schreef:HappyDobby, dank je wel. Ik had hem gezien en vind hem echt leuk!
Heeft je man niet nog een leuke neef?
Nog een oudere broer, die is single.
Neef niet, alleen neven onder de 18 jaar.
Gast- Gast
Haha, ja daarom, en de broer van mijn vriend is niet voor niks nog single, hij bleef pas logeren, hij snurkt zo hard Dat overleeft geen vrouw.
Maar er zitten ook nadelen aan hindoestanen hoor.
Happydobby- Ratel
Ja, zoals?Happydobby schreef:Haha, ja daarom, en de broer van mijn vriend is niet voor niks nog single, hij bleef pas logeren, hij snurkt zo hard Dat overleeft geen vrouw.
Mijn eerste vriendje had een hindoestaanse moeder en zij was wel de hell en de duivel in een
Ik wil geen snurkende man! Ik slaap al zo slecht
Gast- Gast
Ja mijn schoonmoeder, ze is echt erg. Maar dat is normaal.
En hindoestanen vinden zichzelf vaak helemaal geweldig en een ander waardeloos.
Volgens mijn vriend zijn er ook hindoestaanse mannen die hun vrouw slaan.
Nou heeft mijn schoonmoeder de broekriem aan en mijn schoonvader knikt ja en amen
Laatst aangepast door Happydobby op za 3 dec 2011 - 13:22; in totaal 1 keer bewerkt
Happydobby- Ratel
Gast- Gast
Ik ook niet! Heb je plannen morgen?Reva schreef:Ik heb geen zin om naar bed te gaan.
Gast- Gast
Geen zin? haha, ik zou er zo weer in willen duiken, ik ga maar eens wat slaappillen rondbrengen.
Happydobby- Ratel
Een nicht van mijn vriend had hetzelfde, dat huwelijk was na anderhalf jaar over. Maar haar vader keurde het goed.
Happydobby- Ratel
Neem er zelf een en ga ergens in een hoekje liggen, in de linnenkast!Happydobby schreef:Geen zin? haha, ik zou er zo weer in willen duiken, ik ga maar eens wat slaappillen rondbrengen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ook niet! Heb je plannen morgen?Reva schreef:Ik heb geen zin om naar bed te gaan.
Ouders van oppaskindjes hebben gevraagd of ik Sinterklaas kom vieren daar, maar ik heb eigenlijk geen zin
Gast- Gast
Je hoeft niet te gaan natuurlijk, al is het wel een lief gebaar.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ook niet! Heb je plannen morgen?Reva schreef:Ik heb geen zin om naar bed te gaan.
Ouders van oppaskindjes hebben gevraagd of ik Sinterklaas kom vieren daar, maar ik heb eigenlijk geen zin
Gast- Gast
HD: je zoontje is idd echt te lief om te zien, zag eerder vanavond een foto van hem in Show je trots topic Zou alleen niet zeggen dat hij 4 maanden oud is Wijs koppie al!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je hoeft niet te gaan natuurlijk, al is het wel een lief gebaar.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ook niet! Heb je plannen morgen?Reva schreef:Ik heb geen zin om naar bed te gaan.
Ja, vond het ook superlief dat ze het vroegen idd! Maar dan blijf ik daar ook eten, dat zie ik niet zo zitten..steengrillen
Gast- Gast
Nee, dat snap ik. Steengrillen is sowieso niets, los daarvan.
Misschien dat Sinterklaas wel op je gerekend heeft daar?! Kun je niet een deel van de dag gaan, met een smoes voor het eten?
Weet je al waarom je werk je belde vandaag?
Misschien dat Sinterklaas wel op je gerekend heeft daar?! Kun je niet een deel van de dag gaan, met een smoes voor het eten?
Weet je al waarom je werk je belde vandaag?
Gast- Gast
Nee, geen idee, maar als er echt iets is en ik neem niet op, dan mailen ze 9 van de 10 keer daarna. Denk gewoon om te bellen hoe het gaat, volgens mij checken ze elke 48u of ik niet in het trappengat hang. Maar die heb ik niet
Dat gezin woont tegenover mijn ouders, dus ik dacht nou dan zeg ik wel dat ik bij mijn ouders eet, maar daar schiet ik weinig mee op gok ik Ik kijk morgen wel even, als ik geen tijd of zin had was het ook prima en komt ze maandag even thee drinken met de kindjes hier
Dat gezin woont tegenover mijn ouders, dus ik dacht nou dan zeg ik wel dat ik bij mijn ouders eet, maar daar schiet ik weinig mee op gok ik Ik kijk morgen wel even, als ik geen tijd of zin had was het ook prima en komt ze maandag even thee drinken met de kindjes hier
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: