Wat hebben jullie gekregen van de sint?
+74
Ella
litllejoy
Flippin' Bitch
Printje
Error
ExpressoB
Monte
Lavendel
slaatje
loura
Rovine
Jezzie
Hoochie
Caro
Jelin
silly-one
Niekske
Marin
leeuw
Cheesegirl
Parisienne
VanillaRose
TGR
Chocolate Cookie
xxDila
Krullebol
Tiana
Benthe
Suus
Raindrop
mo-lola
Sterre
Muurvlindertje
Qiara
flower
banjer49
Mon Amour
Snack a Jack
Lady Starstruck
Jeanette
Zora
Japie
PluDan
Tania
SarahKey
Burn
Linnie1985
SnowWhite
Zininzon
Lieke128
Highway
Esperanza
Blond
Arwyn
mzcharlotte
ekiaam87
Roxi3
bolus26
Middleme
Lotus
Caramba
Pandora
Shy
Inge
rapa nui
Caroow
girli
Angela_1986
Rush
Lady4
Laced
Alex
Zwerver
Sarah1985
78 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?
Caroow schreef:Ik verwacht niks van Sinterklaas dit jaar, dus heb ik maar uggs voor mezelf gekocht, als troost
Hmm, das wel een goeie. Misschien dat ik met mooie,nieuwe schoenen meer succes heb volgend jaar
Gast- Gast
Ja, hakenAngela_1986 schreef:Smikkell schreef:
Ik heb van de Sint een setje gekregen om tompoes en rookworst te breien!
Oh leuk! Die wil ik ook maar ze zijn uitverkocht Al dacht ik dat ze om te haken waren...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, hakenAngela_1986 schreef:Smikkell schreef:
Ik heb van de Sint een setje gekregen om tompoes en rookworst te breien!
Oh leuk! Die wil ik ook maar ze zijn uitverkocht Al dacht ik dat ze om te haken waren...
Dan zit ik niet voor niets te wachten tot ze weer leverbaar zijn
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik kwam vanavond met een tas vol thuis! Net als vorig jaar hebben we een soort crisis-Sinterklaas gevierd. We hadden geen lijstjes en moesten voor de persoon die we getrokken hadden voor ca. 5 euro iets kopen, wordt soms wel iets meer maar in elk geval een laag bedrag. Ik had een tafelhaard gekregen en een tas vol met "gratis" dingen. Mijn Sint had allerlei "gratis" dingen opgevraagd via internet, dus ik heb morgen een tas vol dingetjes, gidsen e.d om door te snuffelen. Vond het wel een erg leuk idee en zit ook nog in een mooie "gratis" tas.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Inderdaad een leuk idee!rapa nui schreef:Ik kwam vanavond met een tas vol thuis! Net als vorig jaar hebben we een soort crisis-Sinterklaas gevierd. We hadden geen lijstjes en moesten voor de persoon die we getrokken hadden voor ca. 5 euro iets kopen, wordt soms wel iets meer maar in elk geval een laag bedrag. Ik had een tafelhaard gekregen en een tas vol met "gratis" dingen. Mijn Sint had allerlei "gratis" dingen opgevraagd via internet, dus ik heb morgen een tas vol dingetjes, gidsen e.d om door te snuffelen. Vond het wel een erg leuk idee en zit ook nog in een mooie "gratis" tas.
Gast- Gast
Zeker leuk idee
Ik had in mijn schoen een december kalender (van de sintzus)
Op het werk; badschuim, grote speculaaspop en 3 pakjes thee (ipv chocoladeletter)
Vieren verder geen sint
Ik had in mijn schoen een december kalender (van de sintzus)
Op het werk; badschuim, grote speculaaspop en 3 pakjes thee (ipv chocoladeletter)
Vieren verder geen sint
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Kadobon prenatal, kadobon van hema.
Boek over baby's, rompertje met kerstprint.
Doosje van lief met shampoo enz voor uk.
Dvd million dollar baby, lipgloss rituals.
Dvd/cd Nick en Simon symphonica in Rosso.
Volgens mij was dat het!
Boek over baby's, rompertje met kerstprint.
Doosje van lief met shampoo enz voor uk.
Dvd million dollar baby, lipgloss rituals.
Dvd/cd Nick en Simon symphonica in Rosso.
Volgens mij was dat het!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Wij gaan het vanmiddag vieren.... ben benieuwd of ik een beetje lief ben geweest dit jaar!
Mijn dochter heeft gisteren al een Winny the Pooh Laptop gekregen, erg blij mee!
Mijn dochter heeft gisteren al een Winny the Pooh Laptop gekregen, erg blij mee!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
De Sint heeft mij alleen een chocoladeletter gegeven. Verder doen we er niets aan. De Kerstman komt wel langs.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Losse thee, een nieuw dagboek en een chocoladeletter.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Niks! Nouja, ik heb vorige week een banketletter op mn werk gehad. Thuis vieren we kerst dus dan komen de cadeautjes pas
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
wij hebben met vrienden een spel gedaan en ook met collega´s op t werk.De winst was: een kaars, een snoepjes string, een minipietje,een gezichtsmasker(2x) en servetten.
in mn schoen heb ik scrub van rituals gekregen en van de surprises in mn klas 3 canvasdoekjes en penselen.
we vieren het met de familie pas volgende week er liepen wat dingen mis met t plannen van de afspraak.
in mn schoen heb ik scrub van rituals gekregen en van de surprises in mn klas 3 canvasdoekjes en penselen.
we vieren het met de familie pas volgende week er liepen wat dingen mis met t plannen van de afspraak.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Helemaal niets! En daar lig ik ook niet wakker van, wij vieren altijd kerst met cadeautjes.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb een chocoladeletter gehad en een december kraslot
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Wat leuk!! Wat heb je zoal gekregen?rapa nui schreef:Ik kwam vanavond met een tas vol thuis! Net als vorig jaar hebben we een soort crisis-Sinterklaas gevierd. We hadden geen lijstjes en moesten voor de persoon die we getrokken hadden voor ca. 5 euro iets kopen, wordt soms wel iets meer maar in elk geval een laag bedrag. Ik had een tafelhaard gekregen en een tas vol met "gratis" dingen. Mijn Sint had allerlei "gratis" dingen opgevraagd via internet, dus ik heb morgen een tas vol dingetjes, gidsen e.d om door te snuffelen. Vond het wel een erg leuk idee en zit ook nog in een mooie "gratis" tas.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik heb chocola in mijn schoen gehad!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Helemaal niks!
Maar blijkbaar gaan we het vanavond bij mijn ouders vieren, dus zal dan wel een kleinigheidje krijgen. Chocoladeletter denk ik
Maar blijkbaar gaan we het vanavond bij mijn ouders vieren, dus zal dan wel een kleinigheidje krijgen. Chocoladeletter denk ik
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Weer erg veel. Morgen op het werk krijgen wij ook nog iets.
Pure chocolade met hazelnoten
kneipp badolie lavendel
Boek: Wie heeft mijn muis gepikt. Een zelfhulpboek voor katten (die helemaal geen hulp nodig hebben)
Boekenlegger met een kat erop.
Boek: Simon’s Cat trekt erop uit.
Strip: Carfield dubbel-album deel 17
Strip: Carfield voor veelvraten
Scheurkalender: Kat per dag.
Badeend met een petje.
Maanagenda
Maan scheurkalender Cupcake-decoratieset 6 delig Kookboek: Stoven en bakken
Kookboek: Vlees en gevogelte Boek: Sieraden met draad Boek: Dat smaakt naar meer, chocolade.
Over dat geld. Dat deden mijn ouders vroeger ook. Wij kregen een bedrag en mochten er zelf iets voor kopen. Nu doen ze het helemaal niet meer. Ik vier sinterklaas met de schoonfamilie en zo vind ik het toch leuker om cadeautjes te krijgen.
Pure chocolade met hazelnoten
kneipp badolie lavendel
Boek: Wie heeft mijn muis gepikt. Een zelfhulpboek voor katten (die helemaal geen hulp nodig hebben)
Boekenlegger met een kat erop.
Boek: Simon’s Cat trekt erop uit.
Strip: Carfield dubbel-album deel 17
Strip: Carfield voor veelvraten
Scheurkalender: Kat per dag.
Badeend met een petje.
Maanagenda
Maan scheurkalender Cupcake-decoratieset 6 delig Kookboek: Stoven en bakken
Kookboek: Vlees en gevogelte Boek: Sieraden met draad Boek: Dat smaakt naar meer, chocolade.
Over dat geld. Dat deden mijn ouders vroeger ook. Wij kregen een bedrag en mochten er zelf iets voor kopen. Nu doen ze het helemaal niet meer. Ik vier sinterklaas met de schoonfamilie en zo vind ik het toch leuker om cadeautjes te krijgen.
Gast- Gast
Wij doen vanavond een dobbelspel, ieder moet een cadeautje kopen voor €7,50 en dan kijken wat je aan het eind van de avond hebt binnen gehaald.
En stiekem heb ik voor iedereen ook cadeautjes gekocht met een gedichtje erbij. Niemand vermoedt iets. Ben benieuwd wat ze er van vinden, ik vind het zelfs leuker dan zelf cadeautjes krijgen geloof ik
En stiekem heb ik voor iedereen ook cadeautjes gekocht met een gedichtje erbij. Niemand vermoedt iets. Ben benieuwd wat ze er van vinden, ik vind het zelfs leuker dan zelf cadeautjes krijgen geloof ik
Gast- Gast
Nog niets, het schijnt dat hij pas op 5 december bij mij op de stoep staat.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb vorige week al een dobbelspel gedaan met vriendinnen en daar heb ik een boek en blond mok gekregen (of eigenlijk bij elkaar gedobbeld )
Vandaag zou ik het met m'n ouders vieren, maar omdat m'n moeder ziek is gaat het niet door
Vandaag zou ik het met m'n ouders vieren, maar omdat m'n moeder ziek is gaat het niet door
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Een hart voor in de kerstboom, witte chocolademunten, en een decemberkalender waar ik vervolgens 50 euro mee kraste ! Vanavond nog surprise.
Gast- Gast
Ik heb vorige week met een dobbelspel met vrienden een boek en een staafmixer gewonnen. Vooral de staafmixer ben ik erg blij mee (had hem zelf gekocht voor het spel zodat ik een doel had )
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Gisteravond gezellig gedobbeld met vrienden, ik heb me kapot gelachen!
We moesten voor 10 euro drie kadootjes kopen, dus het stelt allemaal vrij weinig voor, maar toch ben je dan zo fanatiek! Heerlijk, ik voelde me net weer een kind! En het leuke is dat je in eerste instantie niet eens weet wat er in zit :-). De winst was een chocolade kookboekje, een tapas kookboekje en hele warme anti-slip rode kerstsokken met een kerstman op mijn tenen!
Vanpapa en mama Sint heb ik Flowerbomb van Viktor en Rolf gekregen!
We moesten voor 10 euro drie kadootjes kopen, dus het stelt allemaal vrij weinig voor, maar toch ben je dan zo fanatiek! Heerlijk, ik voelde me net weer een kind! En het leuke is dat je in eerste instantie niet eens weet wat er in zit :-). De winst was een chocolade kookboekje, een tapas kookboekje en hele warme anti-slip rode kerstsokken met een kerstman op mijn tenen!
Van
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Waar laten jullie de gekregen kerstkaarten?
» Wanneer is bij jullie sint maarten?
» Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?
» Hebben jullie dat ook?
» Hebben jullie....
» Wanneer is bij jullie sint maarten?
» Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?
» Hebben jullie dat ook?
» Hebben jullie....
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: