Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat hebben jullie gekregen van de sint?

+74
Ella
litllejoy
Flippin' Bitch
Printje
Error
ExpressoB
Monte
Lavendel
slaatje
loura
Rovine
Jezzie
Hoochie
Caro
Jelin
silly-one
Niekske
Marin
leeuw
Cheesegirl
Parisienne
VanillaRose
TGR
Chocolate Cookie
xxDila
Krullebol
Tiana
Benthe
Suus
Raindrop
mo-lola
Sterre
Muurvlindertje
Qiara
flower
banjer49
Mon Amour
Snack a Jack
Lady Starstruck
Jeanette
Zora
Japie
PluDan
Tania
SarahKey
Burn
Linnie1985
SnowWhite
Zininzon
Lieke128
Highway
Esperanza
Blond
Arwyn
mzcharlotte
ekiaam87
Roxi3
bolus26
Middleme
Lotus
Caramba
Pandora
Shy
Inge
rapa nui
Caroow
girli
Angela_1986
Rush
Lady4
Laced
Alex
Zwerver
Sarah1985
78 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 12:14

Caroow schreef:Ik verwacht niks van Sinterklaas dit jaar, dus heb ik maar uggs voor mezelf gekocht, als troost smile

Hmm, das wel een goeie. Misschien dat ik met mooie,nieuwe schoenen meer succes heb volgend jaar angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 12:16

Angela_1986 schreef:
Smikkell schreef:
Ik heb van de Sint een setje gekregen om tompoes en rookworst te breien! cheers

Oh leuk! Die wil ik ook maar ze zijn uitverkocht Neutral Al dacht ik dat ze om te haken waren...

Ja, haken Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 166342

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 12:18

Wat zijn sommigen ontzettend verwend zeg Very Happy cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Angela_1986 za 3 dec 2011 - 12:24

Smikkell schreef:
Angela_1986 schreef:
Smikkell schreef:
Ik heb van de Sint een setje gekregen om tompoes en rookworst te breien! cheers

Oh leuk! Die wil ik ook maar ze zijn uitverkocht Neutral Al dacht ik dat ze om te haken waren...

Ja, haken Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 166342

Dan zit ik niet voor niets te wachten tot ze weer leverbaar zijn Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  rapa nui za 3 dec 2011 - 12:29

Ik kwam vanavond met een tas vol thuis! Net als vorig jaar hebben we een soort crisis-Sinterklaas gevierd. We hadden geen lijstjes en moesten voor de persoon die we getrokken hadden voor ca. 5 euro iets kopen, wordt soms wel iets meer maar in elk geval een laag bedrag. Ik had een tafelhaard gekregen en een tas vol met "gratis" dingen. Mijn Sint had allerlei "gratis" dingen opgevraagd via internet, dus ik heb morgen een tas vol dingetjes, gidsen e.d om door te snuffelen. Vond het wel een erg leuk idee en zit ook nog in een mooie "gratis" tas.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 12:32

rapa nui schreef:Ik kwam vanavond met een tas vol thuis! Net als vorig jaar hebben we een soort crisis-Sinterklaas gevierd. We hadden geen lijstjes en moesten voor de persoon die we getrokken hadden voor ca. 5 euro iets kopen, wordt soms wel iets meer maar in elk geval een laag bedrag. Ik had een tafelhaard gekregen en een tas vol met "gratis" dingen. Mijn Sint had allerlei "gratis" dingen opgevraagd via internet, dus ik heb morgen een tas vol dingetjes, gidsen e.d om door te snuffelen. Vond het wel een erg leuk idee en zit ook nog in een mooie "gratis" tas.
Inderdaad een leuk idee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Inge za 3 dec 2011 - 13:23

Zeker leuk idee

Ik had in mijn schoen een december kalender (van de sintzus)
Op het werk; badschuim, grote speculaaspop en 3 pakjes thee (ipv chocoladeletter)

Vieren verder geen sint
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Shy za 3 dec 2011 - 20:03

Kadobon prenatal, kadobon van hema.
Boek over baby's, rompertje met kerstprint.
Doosje van lief met shampoo enz voor uk.
Dvd million dollar baby, lipgloss rituals.
Dvd/cd Nick en Simon symphonica in Rosso.

Volgens mij was dat het!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Pandora za 3 dec 2011 - 20:36

Wij gaan het vanmiddag vieren.... ben benieuwd of ik een beetje lief ben geweest dit jaar!
Mijn dochter heeft gisteren al een Winny the Pooh Laptop gekregen, erg blij mee!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Caramba za 3 dec 2011 - 20:37

De Sint heeft mij alleen een chocoladeletter gegeven. Verder doen we er niets aan. De Kerstman komt wel langs.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Lotus za 3 dec 2011 - 20:37

Losse thee, een nieuw dagboek en een chocoladeletter.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Middleme za 3 dec 2011 - 20:40

Niks! Nouja, ik heb vorige week een banketletter op mn werk gehad. Thuis vieren we kerst dus dan komen de cadeautjes pas smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  bolus26 za 3 dec 2011 - 20:40

wij hebben met vrienden een spel gedaan en ook met collega´s op t werk.De winst was: een kaars, een snoepjes string, een minipietje,een gezichtsmasker(2x) en servetten.

in mn schoen heb ik scrub van rituals gekregen en van de surprises in mn klas 3 canvasdoekjes en penselen.

we vieren het met de familie pas volgende week Rolling Eyes er liepen wat dingen mis met t plannen van de afspraak.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Roxi3 za 3 dec 2011 - 20:43

Helemaal niets! En daar lig ik ook niet wakker van, wij vieren altijd kerst met cadeautjes.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  ekiaam87 za 3 dec 2011 - 21:10

Ik heb een chocoladeletter gehad en een december kraslot smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  girli za 3 dec 2011 - 21:12

rapa nui schreef:Ik kwam vanavond met een tas vol thuis! Net als vorig jaar hebben we een soort crisis-Sinterklaas gevierd. We hadden geen lijstjes en moesten voor de persoon die we getrokken hadden voor ca. 5 euro iets kopen, wordt soms wel iets meer maar in elk geval een laag bedrag. Ik had een tafelhaard gekregen en een tas vol met "gratis" dingen. Mijn Sint had allerlei "gratis" dingen opgevraagd via internet, dus ik heb morgen een tas vol dingetjes, gidsen e.d om door te snuffelen. Vond het wel een erg leuk idee en zit ook nog in een mooie "gratis" tas.
Wat leuk!! Wat heb je zoal gekregen?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  mzcharlotte za 3 dec 2011 - 21:24

Ik heb chocola in mijn schoen gehad!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Arwyn za 3 dec 2011 - 21:48

Helemaal niks!
Maar blijkbaar gaan we het vanavond bij mijn ouders vieren, dus zal dan wel een kleinigheidje krijgen. Chocoladeletter denk ik Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 22:30

Weer erg veel. Morgen op het werk krijgen wij ook nog iets.

Pure chocolade met hazelnoten
kneipp badolie lavendel
Boek: Wie heeft mijn muis gepikt. Een zelfhulpboek voor katten (die helemaal geen hulp nodig hebben)
Boekenlegger met een kat erop.
Boek: Simon’s Cat trekt erop uit.
Strip: Carfield dubbel-album deel 17
Strip: Carfield voor veelvraten
Scheurkalender: Kat per dag.
Badeend met een petje.
Maanagenda
Maan scheurkalender
Cupcake-decoratieset 6 delig
Kookboek: Stoven en bakken
Kookboek: Vlees en gevogelte 
Boek: Sieraden met draad
Boek: Dat smaakt naar meer, chocolade.

Over dat geld. Dat deden mijn ouders vroeger ook. Wij kregen een bedrag en mochten er zelf iets voor kopen. Nu doen ze het helemaal niet meer. Ik vier sinterklaas met de schoonfamilie en zo vind ik het toch leuker om cadeautjes te krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 22:48

Wij doen vanavond een dobbelspel, ieder moet een cadeautje kopen voor €7,50 en dan kijken wat je aan het eind van de avond hebt binnen gehaald.

En stiekem heb ik voor iedereen ook cadeautjes gekocht met een gedichtje erbij. Niemand vermoedt iets. Ben benieuwd wat ze er van vinden, ik vind het zelfs leuker dan zelf cadeautjes krijgen geloof ik smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Blond za 3 dec 2011 - 22:54

Nog niets, het schijnt dat hij pas op 5 december bij mij op de stoep staat.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Esperanza za 3 dec 2011 - 22:57

Ik heb vorige week al een dobbelspel gedaan met vriendinnen en daar heb ik een boek en blond mok gekregen (of eigenlijk bij elkaar gedobbeld Wink )
Vandaag zou ik het met m'n ouders vieren, maar omdat m'n moeder ziek is gaat het niet door Sad
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 23:50

Een hart voor in de kerstboom, witte chocolademunten, en een decemberkalender waar ik vervolgens 50 euro mee kraste Very Happy! Vanavond nog surprise.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Highway za 3 dec 2011 - 23:55

Ik heb vorige week met een dobbelspel met vrienden een boek en een staafmixer gewonnen. Vooral de staafmixer ben ik erg blij mee (had hem zelf gekocht voor het spel zodat ik een doel had Very Happy )
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Lieke128 za 3 dec 2011 - 23:58

Gisteravond gezellig gedobbeld met vrienden, ik heb me kapot gelachen!
We moesten voor 10 euro drie kadootjes kopen, dus het stelt allemaal vrij weinig voor, maar toch ben je dan zo fanatiek! Heerlijk, ik voelde me net weer een kind! En het leuke is dat je in eerste instantie niet eens weet wat er in zit :-). De winst was een chocolade kookboekje, een tapas kookboekje en hele warme anti-slip rode kerstsokken met een kerstman op mijn tenen! :P

Van papa en mama Sint heb ik Flowerbomb van Viktor en Rolf gekregen!

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gekregen van de sint? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie gekregen van de sint?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum