Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is nou echte fijne shampoo?

+20
loura
PluDan
Beachgirl
noaiseenmooienaam
VeryCherry
nien
Phileine
rapa nui
Pussycat
Tyrael
xxDila
nijntje4
Paper Crown
Nathalie
Esperanza
Blond
Arwyn
Highway
Jeanette
Tesss
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is nou echte fijne shampoo? - Pagina 2 Empty Re: Wat is nou echte fijne shampoo?

Bericht  nien zo 4 dec 2011 - 12:08

De champoos van Lush zijn fijn, je hebt ze in vaste en vloeibare vorm. Vooral Sylvia Stout is fijn en hun creme spoeling American Cream. Je hebt er ook maar heel weinig van nodig. Het is wel wat duurder maar je kan altijd in de winkels proefmonsters vragen en dan krijg je een potje met champoo waar je minimaal 2 x je haar mee kan wassen, dus ideaal om eens te proberen. Champoo hoef je alleen maar op je hoofdhuid in te zepen want het glijdt toch wel door je haar met afspoelen en creme spoeling alleen in de puntjes. Ik heb krullend haar en ik gebruik daarom ook coconut oil in mijn punten.
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nou echte fijne shampoo? - Pagina 2 Empty Re: Wat is nou echte fijne shampoo?

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 12:43

rapa nui schreef:
2CKC2 schreef:
rapa nui schreef:Ik heb al jaaaren deze shampoo. Deze was ooit in Nederland verkrijgbaar maar nu al weer jaren niet. Een vriendin heeft het voor me uit Amerika meegenomen, een collega een paar flessen uit Ierland, ik heb zelf een voorraad meegenomen uit Londen. Ik heb wel eens tijdens een vakantie andere shampoo/miniflesjes geprobeerd maar die bevallen niet. Dus ik zweer bij de Aussie Mega Sahmpoo;

Wat is nou echte fijne shampoo? - Pagina 2 Z

Etos heeft nu Aussie!! De gehele lijn..trouwens!

Bedankt voor de tip. Ik kom eigenlijk nooit bij de Etos maar zal er binnenkort eens gaan kijken. Ik verlies dan natuurlijk wel het idee van de charme van shampoo kopen in het buitenland smile

Ja, jammer van die charme he? Ik kon eerder mijn dagcreme alleen in het buitenland kopen en toen had de Etos hem ook ineens. Doet toch een beetje afbreuk aan het exclusieve gevoel Very Happy .

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 4 dec 2011 - 21:19

Ik zweer echt bij deze shampoo I love you

Wat is nou echte fijne shampoo? - Pagina 2 Smooth+and+shine
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  noaiseenmooienaam zo 4 dec 2011 - 21:21

Ik zweer bij de Hammam Shampoo van Rituals. Is mij eens aangeraden door een haarstylist, omdat ik dus blijkbaar een heel verkeerde shampoo gebruikte (veel te veel troep erin dat zogenaamd goed zou zijn voor je haar) waardoor mijn haar zwaar werd en je er niks mee kon. Deze shampoo is puur ter reiniging van je haar. Ik krijg er echt volue van! En vorige week vroeg iemand mij zelfs hoe ik mijn haar zo glanzend kreeg! hihi Very Happy En wat ook fijn is: in deze shampoo zit weinig troep, zoals in andere shampoos. Een huisgenootje van me kwam met een check app en kwam er dus achter hoe slecht sommige producten zijn (kankerverwekkend, irriterende ingredienten etc.). Ik ben dus helemaal blij en raad het zeker aan! Hij is wat aan de prijs, maar je hebt er niet zoveel van nodig, dus het is het zeker waard! (Sorry, dit lijkt haast een verkooppraatje! haha)

noaiseenmooienaam
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 04-12-11

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 2:05

1-2-3 long repair van Nivea. Had een proefmonster en dat heb ik van 't weekend geprobeerd.
Mijn haar voelde heerlijk aan na het wassen, echt beter dan anders (soms lijkt mijn haar wel stro).
Wat is nou echte fijne shampoo? - Pagina 2 Long-repair-conditioner

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 6:08

Ik heb een nieuwe shampoo, die van de Aldi, amandelshampoo tegen droog haar en kost iets van 1.20. Ruikt super lekker en werkt als een tierelier

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl vr 20 jan 2012 - 6:09

Wat is nou echte fijne shampoo? - Pagina 2 384032_lAussie!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PluDan vr 20 jan 2012 - 6:14

Of andrelon perfecte krul of nivea diamond gloss of nutri care.
Dit vind ik de fijnste shampoos. Gebruik dan wel de spoelingen erbij en heb krullen.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 6:18

Sinds die formule is "verbeterd" van Andrelon perfecte krul vind ik die echt waardeloos geworden. Mn haar wordte r zo slap en vet van.. :S

Gast
Gast

Bericht  loura vr 20 jan 2012 - 7:40

Aveda shampure
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:12

Ik gebruik nu John Frieda, maar ik wil over gaan op Rituals! Twijfel nog tussen de 3 die er zijn, heb die van mijn werk geprobeerd (Brilliant Bliss) en die is heerlijk, maar de Hamam die eerder genoemd wordt lijkt me ook wel wat.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:26

Ik zweer bij syoss!

Gast
Gast

Bericht  Tsjip vr 20 jan 2012 - 9:14

Nivea voor gekleurd haar. Ik gebruik 'm al jaren en hij bevalt mij goed!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Merai vr 20 jan 2012 - 10:20

Pippa schreef:Ik gebruik nu John Frieda, maar ik wil over gaan op Rituals! Twijfel nog tussen de 3 die er zijn, heb die van mijn werk geprobeerd (Brilliant Bliss) en die is heerlijk, maar de Hamam die eerder genoemd wordt lijkt me ook wel wat.

Die Brilliant Bliss vind ik zo goddelijk! Ik koop zelf altijd gewoon palmolive, niets bijzonders maar wel prima en goedkoop. Ik heb die BB wel altijd op mijn lijstje staan voor feestjes en partijen, daar kan ik echt van genieten! Loop dan ook de hele dag aan mijn haar te ruiken (wat mijn vriend dan weer heel grappig vindt).
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 10:23

Je hebt me overtuigd, ik ga die toch in grote fles halen. Ik ben zo jaloers op de gasten in het hotel, zij hebben gewoon shampoo, conditioner, bathgel, zeep & bodylotion van Rituals I love you En wij mogen het niet meenemen als personeel

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 12:02

Pippa schreef:Je hebt me overtuigd, ik ga die toch in grote fles halen. Ik ben zo jaloers op de gasten in het hotel, zij hebben gewoon shampoo, conditioner, bathgel, zeep & bodylotion van Rituals I love you En wij mogen het niet meenemen als personeel

Wat cool! Dat vind ik nou een goede zaak. Rituals I love you .
Ik gebruik alleen niet de shampoo haha, nog nooit geprobeerd! Ga ik eens doen, heb nog allemaal mini's liggen!

Ik gebruik nu nutri gloss van l'oreal maar ben niet zo heel tevreden. Wil die Aussie wel eens proberen ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 13:19

Garnier Pure Shine heet het geloof ik, werkt tegen kalkresten uit het water. Ruikt lekker en mijn heeft meer glans en voelt ook beter aan. Had ik niet verwacht, maar het werkt dus echt.

Gast
Gast

Bericht  Flow za 21 jan 2012 - 4:45

L'oreal Elvive total repair. Fijn spul! Ruikt heerlijk en mijn haar wordt er lekker zacht van!
Flow
Flow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 57
Registratiedatum : 16-08-11

Bericht  Zeester za 21 jan 2012 - 4:55

Eigelijk altijd verschillende shampoo.

Ik gebruik sinds kort Cotton fresh van Schwartzkopf. Daar wordt mijn haar minder snel vet van. Ik gebruik palmolive of schwartzkopf conditioner.
Zeester
Zeester
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 105
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: