Shampoo
+15
Zwerver
kippiee
TukTuk
loura
Highway
Beachgirl
GreenGrass
Caro
Caresses
Blond
Mamsie
Lieke128
Ooh La La!
Arwyn
Rush
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Shampoo
Gaan we weer hoor.
Ik heb de volgende merken geprobeerd maar nog steeds niet blij op lange termijn.. Ik ben echt opzoek naar iemand die heilig is met een bepaald merk shampoo.
Goed wat ik dus al geen fijne shampoo's vinden.
Andrelon (alles, een grote droge/dooie bedoeling)
Fructis (droge punten)
Yes to carrots (grote vette bedoeling )
Rituals hamman shampoo (niet heel negatief, maar ook niet de wauw factor)
Dove shampoo (heb ik het gevoel dat ik douchegel in mijn haar smeer/zwaar haar)
John frieda (blonde, frizz, volume) allemaal niets. Krijg er droge punten van en vette aanzet
Palmers (vind ik echt heeel erg lekker ruiken, en is opzich prima.. maar niet dat lekkere luchtige gevoel)
Eigenlijk heb ik bij alle shampoo's het gevoel dat mijn haar heel dik en zwaar is. De enige shampoo waarbij ik dat tot nu toe niet had is Elvive nutrigloss. Dat vond ik echt een geweldige shampoo, tot die na een tijdje ook niet meer lekker aanvoelde.
Ik ben dus op zoek naar een shampoo/conditioner die je haar luchtig/glad laat aanvoelen. Iemand een tip? Mijn shampoo van nu is bijna op.
Ik heb de volgende merken geprobeerd maar nog steeds niet blij op lange termijn.. Ik ben echt opzoek naar iemand die heilig is met een bepaald merk shampoo.
Goed wat ik dus al geen fijne shampoo's vinden.
Andrelon (alles, een grote droge/dooie bedoeling)
Fructis (droge punten)
Yes to carrots (grote vette bedoeling )
Rituals hamman shampoo (niet heel negatief, maar ook niet de wauw factor)
Dove shampoo (heb ik het gevoel dat ik douchegel in mijn haar smeer/zwaar haar)
John frieda (blonde, frizz, volume) allemaal niets. Krijg er droge punten van en vette aanzet
Palmers (vind ik echt heeel erg lekker ruiken, en is opzich prima.. maar niet dat lekkere luchtige gevoel)
Eigenlijk heb ik bij alle shampoo's het gevoel dat mijn haar heel dik en zwaar is. De enige shampoo waarbij ik dat tot nu toe niet had is Elvive nutrigloss. Dat vond ik echt een geweldige shampoo, tot die na een tijdje ook niet meer lekker aanvoelde.
Ik ben dus op zoek naar een shampoo/conditioner die je haar luchtig/glad laat aanvoelen. Iemand een tip? Mijn shampoo van nu is bijna op.
Gast- Gast
Re: Shampoo
Misschien Aussie een keer proberen?
Ik ben niet heel moeilijk met shampoos en gebruik nu Andrelon en ben daar heel tevreden over. Maar misschien ook omdat ik steeds wissel tussen verschillende merken dat ik nooit heb dat het niet meer doet wat het moet doen?
Ik ben niet heel moeilijk met shampoos en gebruik nu Andrelon en ben daar heel tevreden over. Maar misschien ook omdat ik steeds wissel tussen verschillende merken dat ik nooit heb dat het niet meer doet wat het moet doen?
Gast- Gast
Ik ga heilig voor Andrélon haha!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind Aussie en Guhl het fijnst
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Andrelon glans en care.
Tot nu toe de enige shampoo waar ik lekker zacht haar van krijg, het word minder snel vet het zorgt er ook voor dat het luchtig aanvoelt!
Tot nu toe de enige shampoo waar ik lekker zacht haar van krijg, het word minder snel vet het zorgt er ook voor dat het luchtig aanvoelt!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Misschien Aussie een keer proberen?
Ik wissel ook altijd haha. Die lijst is denk ik van de afgelopen 2 jaar Als het op is koop ik een ander. (of ik maak de fles niet eens op),
Maar Aussie ken ik niet? Even googlelen.
Gast- Gast
Ik heb sinds dit weekend Syoss voor gekleurd haar en volume.
Deze is zonder siliconen, klinkt als ideaal voor mijn dunne haar.
Verder heb ik hetzelfde 'probleem'. Vaak wisselen met vaak halfvolle flessen in de prullenbak :s
Hopelijk bevalt deze.
Deze is zonder siliconen, klinkt als ideaal voor mijn dunne haar.
Verder heb ik hetzelfde 'probleem'. Vaak wisselen met vaak halfvolle flessen in de prullenbak :s
Hopelijk bevalt deze.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Powerbabe schreef:Verkopen ze bij de Etos, is wel het proberen waard!
Ga zo gelijk even kijken. Moet toch nog even het huis uit van mijzelf
Iemand ervaring met tea tree shampoo? Schijnt ook goed te helpen tegen een vette aanzet. Volgens mij ligt het probleem daar het meeste bij mij.
Ik voel nu aan mijn haar en vanaf de helft van mijn hoofd tot in de punten is het lekker zacht en luchtig. Maar als ik op mijn hoofd voel (wel echt aan de aanzet) voelt het alweer vettig en ik heb het gisterenavond gewassen.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Hoe vaak was je je haar?
Voorheen (tot ongeveer een half jaar geleden) 2/3x per week. Maar dat kon gewoon echt niet meer. Het was zo vet aan de aanzet)
Nu dus om de dag.. maar qua uitstraling van mijn haar scheelt het niets.
Ik denk nog steeds dat mijn spiraaltje een rol speelt in dit gebeuren, want ik had nooit haarproblemen voor dat ding Toen was het eerder droog dan vet. Maar als het hormonaal(?) is kan ik er denk ik vrij weinig aan doen.
Gast- Gast
Ik vind Syoss een fijne shampoo. Maar dat is zo lastig om je te helpen omdat je natuurlijk weer heel ander haar hebt dan ik. Wel vervelend dat al die shampoo's zo'n stom effect hebben op jouw haar
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Eigenlijk zit mijn haar alleen goed als ik het stijl. Dan heb ik geen frizz, dan is het boven even glad/glanzend als in de punten. En de punten ogen niet droog t.o.v. mijn hoofdhuid.
Maar om nou om de dag mijn haar te stijlen gaat ook wel ver denk ik.. dat kan vast niet goed zijn
Maar om nou om de dag mijn haar te stijlen gaat ook wel ver denk ik.. dat kan vast niet goed zijn
Gast- Gast
Ik heb nu die van rituals met roze op de fles. Ik heb ook de conditioner erbij. Heerlijke combi.
Als je veel geld wilt betalen voor een shampoo zou ik voor aveda gaan. Zoooo fijn!
Als je veel geld wilt betalen voor een shampoo zou ik voor aveda gaan. Zoooo fijn!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik haal echt om de dag (na het wassen) de stijltang erdoor, en mijn haar leeft nog
Gast- Gast
de bliss heet die van rituals.
Mamsie- Ratel
Ik vind die van Aveda (die ik had) weer verschrikkelijk.
Ik zou toch echt proberen je haar minder te wassen. Ik was het 1 a 2x per week en dat is even doorzetten maar uiteindelijk is mijn haar daar echt veel gezonder van geworden en veeeel minder snel vet aan de aanzet en droog aan de punten.
Ik zou toch echt proberen je haar minder te wassen. Ik was het 1 a 2x per week en dat is even doorzetten maar uiteindelijk is mijn haar daar echt veel gezonder van geworden en veeeel minder snel vet aan de aanzet en droog aan de punten.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik vind die van Aveda (die ik had) weer verschrikkelijk.
Oke ja ik had de damage remedy en die werkte heel goed.
Verder eens betreft het wassen. Ik was het 2x per week. Eerst met een beetje shampoo op mijn hoofd, dan uitspoelen en dan nog een keer helemaal. Daarna alleen conditioner in het stuk wat mijn staart is.
Mamsie- Ratel
Ik doe inderdaad ook alleen conditioner in dat gedeelte. Dat scheelt ook qua zwaar haar en vettig gevoel bij de aanzet.
Gast- Gast
Nivea beauty care? Ik ben zelf fan van John Frieda, maar mijn haar moet juist wat stugger worden. Van Nivea Beauty Care wordt het juist smooth. Ik heb nog een klein beetje in een probeerverpakking zitten (mini flesje, genoeg voor 1 a 2 keer). Wil hem wel voor je meenemen als we over 2 weken meeten?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Maar dat minder wassen kan echt niet. Ik heb hier een foto op de pc (oude foto) hoe het is na 2 dagen (dus als ik maandag avond was.. dan zit het donderdagavond zo)
En dat bovenop is echt geen nat haar haha.. dat is puur vetheid. En kijk hoe vol mijn punten nog zijn :o
weg.. vieze foto haha
Ik ga echt niet nog een dag naar buiten met zo'n hoofd
Conditioner doe ik ook al niet op mijn hoofdhuid alleen in de punten... Help ik ben verloren
@_Chance, die heb ik ook al gebruikt! Vergeten in de openingspost te zetten. Vond hem wel prettig, maar hetzelfde als met elvive is dat effect na 2 weken weer weg.
En dat bovenop is echt geen nat haar haha.. dat is puur vetheid. En kijk hoe vol mijn punten nog zijn :o
weg.. vieze foto haha
Ik ga echt niet nog een dag naar buiten met zo'n hoofd
Conditioner doe ik ook al niet op mijn hoofdhuid alleen in de punten... Help ik ben verloren
@_Chance, die heb ik ook al gebruikt! Vergeten in de openingspost te zetten. Vond hem wel prettig, maar hetzelfde als met elvive is dat effect na 2 weken weer weg.
Laatst aangepast door Punk'd op ma 16 apr 2012 - 4:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zo herkenbaar Punk'd, (vet boven terwijl er onder na een paar dagen juist volume in komt) maar ja dan moet ik het weer wassen omdat het boven zo vet is! Maar heb dus nog geen advies. Ja geef je geld niet uit aan Farouk royal treatment (die heb ik nu en is niet slecht maar wel oke, absoluut het geld niet waard). En al helemaal niet de conditioner, die werkt niet tegen klitten.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou toch even doorzetten en minder wassen. Ik kreeg dit eerst ook. Het is even doorzetten maar na twee weken is het al veel beter. Gewoon je haar in een strakke knot naar achter doen en niemand die ziet dat het vet is .
Ik heb nu bijna nooit meer vet haar, alleen als ik het echt veel los heb die week en er veel aan zit, of er spul in smeer.
Ik heb nu bijna nooit meer vet haar, alleen als ik het echt veel los heb die week en er veel aan zit, of er spul in smeer.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik zou toch even doorzetten en minder wassen. Ik kreeg dit eerst ook. Het is even doorzetten maar na twee weken is het al veel beter. Gewoon je haar in een strakke knot naar achter doen en niemand die ziet dat het vet is .
Hahaha ik denk ineens.. volgende week staat er niets op mijn planning. De hele week werken aan mijn afstudeerproject.. Dan kna ik me, samen met mijn vieze haar, wel opsluiten in huis Ben benieuwd.
Gast- Gast
PB dat heb ik ook wel eens geprobeerd, maar helaas werd het er niet beter op.
(En bij blond haar zie je het helaas wel want het vette gedeelte is dan veel donkerder , super irritant).
(En bij blond haar zie je het helaas wel want het vette gedeelte is dan veel donkerder , super irritant).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: