Wat maak jij met biefstuk?
+10
_Lacey_
Zora
Esperanza
sanne-84
minoessepoes
SarahKey
Inge
rapa nui
Parisienne
Paper Crown
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat maak jij met biefstuk?
Wij deden dat vroeger thuis ook biefstuk en dan witbrood in de jus dopen. Heerlijk :-D
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Een écht goede biefstuk wil meestal niet 'verpesten' door er iets anders mee te doen dan alleen goed bakken. Roomboter + olie in de pan, 2 minuten aan iedere kant braden en daarna laten rusten.
Wij maken er friet bij, of aardappels uit de oven. Dit zijn dan krieltjes die we in een ovenschaal doen met een uitje, citroen/ limoen erbij, knoflook even platslaan en die in de schaal erbij en dan de aardappels regelmatig omscheppen zodat alles even gaar wordt en niet aankoekt.
Je kan qua groenten verse spinazie erbij doen. Even wokken met een uitje/ knoflook en peper en zout. Eventueel kun je hier nog wat pijnboompitten doorheen doen.
Wij maken er friet bij, of aardappels uit de oven. Dit zijn dan krieltjes die we in een ovenschaal doen met een uitje, citroen/ limoen erbij, knoflook even platslaan en die in de schaal erbij en dan de aardappels regelmatig omscheppen zodat alles even gaar wordt en niet aankoekt.
Je kan qua groenten verse spinazie erbij doen. Even wokken met een uitje/ knoflook en peper en zout. Eventueel kun je hier nog wat pijnboompitten doorheen doen.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik lust geen biefstuk
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Doe mij maar een haasbiefstuk, medium-rare met een klein beetje kruidenboter, frietjes en salade!! (L)
Gast- Gast
Yoyo schreef:Doe mij maar een haasbiefstuk, medium-rare met een klein beetje kruidenboter, frietjes en salade!! (L)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Biefstuk, met heel veel gebakken uitjes en aardappeltjes aan de oven en sla....
mmmm heb er nu al zin in
mmmm heb er nu al zin in
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Pasta, biefstuk, philadelphia
» hoe maak ik dit?
» Hoe maak jij kippensoep?
» Hoe maak jij je bed op?