DagCafé
+21
Champagne
Serena
Happydobby
nien
luenca
Pompoen
xxDila
Jordana
Burn
FireButterfly
Rovine
Erin
Suus
PluDan
Jade
Tullow
Alex
Lotus
Rush
Ibbeltje
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Tien, waarvan ik er vijf nog voor het eind van het jaar wilde.nien schreef:mwah ligt eraan hoeveel je kwijt wilt
5 nog voor het nieuwe jaar is inderdaad teveel. Doe je aan een speciaal dieet en sport je? Of heb je zelf een schema bedacht?
nien- Fluisteraar
- Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10
Gezond eten, hardlopen en zwemmen. De eerste vijf gingen heel erg snel (twee weken).nien schreef:Smikkell schreef:Tien, waarvan ik er vijf nog voor het eind van het jaar wilde.nien schreef:mwah ligt eraan hoeveel je kwijt wilt
5 nog voor het nieuwe jaar is inderdaad teveel. Doe je aan een speciaal dieet en sport je? Of heb je zelf een schema bedacht?
Gast- Gast
Ik ben moe maar kan niet slapen, moet morgen gaan reizen en op bezoek gaan (verplicht leuk lief en aardig gaan doen). Totaaaaal geen zin in!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Gezond eten, hardlopen en zwemmen. De eerste vijf gingen heel erg snel (twee weken).nien schreef:Smikkell schreef:Tien, waarvan ik er vijf nog voor het eind van het jaar wilde.nien schreef:mwah ligt eraan hoeveel je kwijt wilt
Wow, wat goed. vijf in 2 weken. Ik probeer ook altijd gezond te eten en echt sporten doe ik niet maar ik probeer vaak de 8 min fitness oefeningen te doen op Youtube. (8 min abs, 8 min legs, 8 min arms, 8 min buns en 8 min stretch) maar ik doe er meestal maar 2 en dan wissel ik af. 2 x in de week moet ik ze allemaal doen van mezelf. Maar ik raak niets kwijt, ik wil vooral strakker worden ik wil niet perse afvallen.
nien- Fluisteraar
Daar helpt sporten ook voor.
Ik doe het hardlopen ook met een soort schema en heel sporadisch ben ik aan het opdrukken en buikspieren aan het doen (ook volgens een schema)
Ik doe het hardlopen ook met een soort schema en heel sporadisch ben ik aan het opdrukken en buikspieren aan het doen (ook volgens een schema)
Gast- Gast
Ik heb nu al weer veels te lang niets gedaan. Ik vind het lastig om te beginnen maar zodra ik eenmaal bezig ben, vind ik het wel leuk om te doen.
nien- Fluisteraar
Smikkel, kijk zo even in het fototopic bij zwangerschap en mama's. Als je nog niet slaapt.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Daar helpt sporten ook voor.
Waar heb je dat schema vandaan?
Gast- Gast
Zusje schreef:Smikkell schreef:Daar helpt sporten ook voor.
Waar heb je dat schema vandaan?
Ook goedemorgen doedel!
Gast- Gast
Goodmorning Doedelski! Ik was lekker om half 6 wakker zeg... Stom ritme! Maar heerlijk dat ik me weer om kon draaien . Ik ga zo maar eens lekker ontbijten, verse jus maken en dat recept maken wat ik wilde proberen gister... Oh is er al een goedemorgentopic? Daar hoort dit natuurlijk in thuis .
Gast- Gast
Zusje schreef:Goodmorning Doedelski! Ik was lekker om half 6 wakker zeg... Stom ritme! Maar heerlijk dat ik me weer om kon draaien . Ik ga zo maar eens lekker ontbijten, verse jus maken en dat recept maken wat ik wilde proberen gister... Oh is er al een goedemorgentopic? Daar hoort dit natuurlijk in thuis .
Hahaha wat ga je maken dan voor recept?
Lise was ook al om 4 uur wakker, achterlijke!
Gast- Gast
Haha gelukkig weet ze de tv te vinden? Een of andere kaneelcreme, schijnt erg lekker te zijn.
Gast- Gast
Zusje schreef:Haha gelukkig weet ze de tv te vinden? Een of andere kaneelcreme, schijnt erg lekker te zijn.
Die weet ze inderdaad te vinden
En klinkt lekker Ben benieuwd. Ik zit te ontbijten met strooigoed :S
Gast- Gast
Haha gadver. Ik heb hier nog 1 zak kruidnoten liggen die overbleef van mijn opstuurpakket naar een vriendin. Die gaat daar zeker nog een jaar blijven liggen. Tis niet echt mijn ding .
Gast- Gast
Wat ga je met die kaneelcreme doen dan? Geoon zo weglepelen? Kruidnoten zijn hier welkom hoor, er gaat hier ongeveer een kilo per week doorheen
Gast- Gast
Je kunt het op van alles doen... Op muffins, bagels, brood, toast, schijnbaar zelfs op zoete aardappels maar dat is niet echt mijn ding. Lijkt me wel een leuke afwisseling met de aioli voor de snacktrek. Geen idee of het wat is hoor, ga ik zo uitzoeken. Eerst mijn ontbijtje even wegwerken, lekker broodje uit de oven en vese jus .
Gast- Gast
Kaneelcreme klinkt ergens wel heel lekker! Maar klinkt ook als slecht voor de lijn...
Ik ben weer een kilo kwijt! Hoera al 9 kilo!! Nog 11 te gaan, maar dat gaat me niet meer lukken voor mijn operatie denk ik, gezien het tempo waar dit in gaat (ben al dik een half jaar bezig), maar hopelijk lukt het me dan wel om het vast te houden. En het zou echt niet gek zijn als ik nog wat kilo's kwijt raak voor de operatie, ten eerste hoef ik die niet mee te zeulen als ik op krukken loop dan en ten tweede kan de dokter er dan beter bij.
Zo en nu ga ik maar eens brood halen voor mijn ontbijt...ben ik weer eens rijkelijk laat mee...
Ik ben weer een kilo kwijt! Hoera al 9 kilo!! Nog 11 te gaan, maar dat gaat me niet meer lukken voor mijn operatie denk ik, gezien het tempo waar dit in gaat (ben al dik een half jaar bezig), maar hopelijk lukt het me dan wel om het vast te houden. En het zou echt niet gek zijn als ik nog wat kilo's kwijt raak voor de operatie, ten eerste hoef ik die niet mee te zeulen als ik op krukken loop dan en ten tweede kan de dokter er dan beter bij.
Zo en nu ga ik maar eens brood halen voor mijn ontbijt...ben ik weer eens rijkelijk laat mee...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Goed zeg, 9 kilo! Ik hoop ook dat je het volhoudt!
Heb zojuist de creme gemaakt en van 1 likje word ik al kotsmisselijk, gadverdamme... Ik zal nog eens nakijken of ik wel de juiste hoeveelheden gebruikt heb... Ga maar wat anders maken, dit was een tegenvaller .
Heb zojuist de creme gemaakt en van 1 likje word ik al kotsmisselijk, gadverdamme... Ik zal nog eens nakijken of ik wel de juiste hoeveelheden gebruikt heb... Ga maar wat anders maken, dit was een tegenvaller .
Gast- Gast
Zusje schreef:Goed zeg, 9 kilo! Ik hoop ook dat je het volhoudt!
Haha, waarschijnlijk is het mierzoet of niet?
Ik denk dat ik het wel vol kan houden, het duurt echt heel lang, maar dat komt ook omdat ik geen rigoreuse dingen doe. Ik eet geen zoetigheid meer en eigenlijk ook geen andere snacks. Ik eet gewoon overdag brood en 's avonds avondeten, dat zijn dingen die ik lekker vind en ik eet ook rustig worst op mijn brood. Als ik wát ik dan eet ook nog vies vind dan lukt het echt niet. Ik doe dus niet echt aan magere dingen eten, hoewel ik wel overgestapt ben op margarine. Verder eet ik tussendoor soms een appel of een crackertje en 's avonds na het avondeten eet ik eigenlijk niets meer omdat het voor mijn maag beter is. Verder ben ik meer gaan bewegen.
Ik denk dat als ik dat ook volhoud als ik thuis zit en niks doe de kilo's er in ieder geval niet zo snel aan komen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Goed bezig Pompoen! Klinkt als een goed plan allemaal. Het is beter je levenswijze te veranderen dan een dieet te volgen denk ik... En ja, het was idd mierzoet. Ik ga nu niks nieuws meer maken denk ik. Tijd om weer te gaan leren en aan te gaan kleden enzo...
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: