DagCafé
+21
Champagne
Serena
Happydobby
nien
luenca
Pompoen
xxDila
Jordana
Burn
FireButterfly
Rovine
Erin
Suus
PluDan
Jade
Tullow
Alex
Lotus
Rush
Ibbeltje
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
OwMerai schreef:Smikkell schreef:Merai, voel je je al weer wat beter?
Niet echt Het ging wel beter maar gisteren weer een mindere dag en vandaag op het werk werd ik door de coördinator naar huis gestuurd omdat ik anderen zou besmetten en het niet fris was voor de klanten en vervolgens werd mijn baas boos omdat ik 'alleen verkouden ben'
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als je hem wilt op een andere plek dan de aansluiting, ontkom je niet aan een omleiding.Maura schreef:Smikkell schreef:Deze in de keuken:
Oeh die is zo gaaf. Ik wil twee witten aan mijn plafond. Maar mijn vader weet niet hoe hij dat precies aan het plafond moet maken zonder zo'n lelijke plakrand. Dus ik zit continu te kijken of zoiets ook kant en klaar, met zware omlijsting voor het plafond, te koop is. Vast wel, maar ik wil goedkoop.
Precies. Dus mijn vader vroeg of ik dat wilde. En nee, eigenlijk niet. Dus nu moet ik van hem een ietwat duurdere lamp kopen. Maar dat vind ik het ook niet waard. Dus ik denk dat ik binnenkort even naar de kringloop ga om een omlijsting te vinden. Want hij hoeft niet zo ver van het punt te komen, maar een paar cm. Een omlijsting is dan wel mooi.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Er is niet veel anders, alleen hangt het nu ipv dat het ligt! En de kastjes ken je verder ook allemaal al, alleen zijn ze nu een andere kleur. Maar langskomen mag natuurlijk altijd..Merai schreef:Volgens mij moet ik snel weer bij je komen kijken Smik Ik hoor vele veranderingen hier..
Dat ga ik ook snel weer doen eerst even helemaal uitzieken..
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Oh beterschap Merai.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Die bol is leuk, Smikk!
Ik heb geen lampen in de woonkamer. Hangen wel spotjes in t midden van het plafond, voor als ik iers moet zoeken ofzo in het donker
Ik heb geen lampen in de woonkamer. Hangen wel spotjes in t midden van het plafond, voor als ik iers moet zoeken ofzo in het donker
Gast- Gast
Maura, die plakmatjes zijn er ook in mooiere varianten dan alleen die witte. Daarnaast is het nu 'in' om strijkijzerdraad te gebruiken, waardoor het niet weggewerkt hoeft te worden.
Ik ga het draad hier ook nog vervangen door strijkijzerdraad en dan werk ik het gewoon niet weg!
Ik ga het draad hier ook nog vervangen door strijkijzerdraad en dan werk ik het gewoon niet weg!
Laatst aangepast door Smikkell op za 3 dec 2011 - 4:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
hahaa leuk
Ik wil eigenlijk nog een lamp bij de eethoek die beter bij de woonkamerlamp past.
Ik wil eigenlijk nog een lamp bij de eethoek die beter bij de woonkamerlamp past.
Als ik ze gewoon allemaal het zelfde draad geef, dan passen ze misschien toch weer bij elkaar!Ibbeltje schreef:hahaa leuk
Wat heb je in de woonkamer nu?
Gast- Gast
Handig!Reva schreef:Die bol is leuk, Smikk!
Ik heb ook nog wel allemaal (te veel) kleine lampjes staan.
Gast- Gast
Thanx Ibbeltje,
Ja Smik, dat kan ook, dan hebben ze inderdaad een overeenkomst
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Als ik ze gewoon allemaal het zelfde draad geef, dan passen ze misschien toch weer bij elkaar!Ibbeltje schreef:hahaa leuk
Wat heb je in de woonkamer nu?
EN ja die draden ook gaaf!
Wij hebben deze in de woonkamer:
Mag ik even spuien dat ik het allerliefste vriendje van de wereld heb
Merai- Ratel
En anders haal ik de lamp bij de bank weg. Die in de keuken en boven de tafel hebben niet zoveel last van elkaar en vind ik beide erg mooi. Ik weet nog wel een andere lamp die ik mooi vind en wel bij de bank kan en ook bij de andere lampen en ook nog eens rustig is.Merai schreef:Thanx Ibbeltje,
Gast- Gast
Dat weten we toch allangMerai schreef:Mag ik even spuien dat ik het allerliefste vriendje van de wereld heb
Gast- Gast
Smikkell schreef:En anders haal ik de lamp bij de bank weg. Die in de keuken en boven de tafel hebben niet zoveel last van elkaar en vind ik beide erg mooi. Ik weet nog wel een andere lamp die ik mooi vind en wel bij de bank kan en ook bij de andere lampen en ook nog eens rustig is.Merai schreef:Thanx Ibbeltje,
Dat is een goede optie denk ik. Dan kan je misschien ook een staande lamp nemen of zo?
Merai> fijn het allerliefste vriendje
Moet jij nu niet zeggen dat jij al het liefste vriendje hebt?Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:En anders haal ik de lamp bij de bank weg. Die in de keuken en boven de tafel hebben niet zoveel last van elkaar en vind ik beide erg mooi. Ik weet nog wel een andere lamp die ik mooi vind en wel bij de bank kan en ook bij de andere lampen en ook nog eens rustig is.Merai schreef:Thanx Ibbeltje,
Dat is een goede optie denk ik. Dan kan je misschien ook een staande lamp nemen of zo?
Gast- Gast
Merai schreef:Mag ik even spuien dat ik het allerliefste vriendje van de wereld heb
Nietus!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Moet jij nu niet zeggen dat jij al het liefste vriendje hebt?Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:En anders haal ik de lamp bij de bank weg. Die in de keuken en boven de tafel hebben niet zoveel last van elkaar en vind ik beide erg mooi. Ik weet nog wel een andere lamp die ik mooi vind en wel bij de bank kan en ook bij de andere lampen en ook nog eens rustig is.Merai schreef:Thanx Ibbeltje,
Ja eigenlijk wel maar wil Merai niet storen in haar verliefdheid
Haha sorry Het is gewoon fijn
Merai- Ratel
Hoef je geen sorry voor te zeggen Merai
Zo lang de vriendjes voor iedereen maar de allerliefste zijn is het goed toch
Zo lang de vriendjes voor iedereen maar de allerliefste zijn is het goed toch
Dat is waar
Merai- Ratel
Dinertime, vriendje moet om zes uur weg, fijne avond dames!
Merai- Ratel
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: