Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doen jullie voor werk of studie?

+65
Hoochie
Dribbel
Rumble
Fiwen
Ilargi
Kruidkoek
Jeanette
Mida4you
Caramba
Cato
RYW
Arwyn
Pandora
Aziraphale
ixis
rapa nui
Printje
Monte
M@niek
Lejow
Zora
nina
ekiaam87
Evalynn
Thunder
Bosjesvrouw
Shadowfax
Muppetje
Kabouter
Carra
Lady4
Esperanza
SuperGrover
Chocoholic
Blond
banjer49
Weegschaal
Error
Juul
Lavendel
Sjaantje
Minx
minoessepoes
PluDan
Lotus
Penélope
Zonnetje
Red Velvet
GreenGrass
Caro
_Femme
Rovine
Marin
Shisha
Oasis
Krullebol
Rush
Snack a Jack
RioolSpook
Tesss
Chocolate Cookie
Sweety
Tullow
Tiana
slaatje
69 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 22:37

Ik ben militair, waar ik binnen het bedrijf een leidinggevende functie heb. Maar ik heb besloten om volgend jaar te stoppen en weer in de studiebanken (werken) te kruipen. Ow yeah en ik heb er zin in.. cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Krullebol do 1 dec 2011 - 22:39

Cimic schreef:Ik ben militair, waar ik binnen het bedrijf een leidinggevende functie heb. Maar ik heb besloten om volgend jaar te stoppen en weer in de studiebanken (werken) te kruipen. Ow yeah en ik heb er zin in.. cheers

Wat leuk Cimic! Welke studie wil je dan gaan doen? Iets heel anders of? smile
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Tesss do 1 dec 2011 - 22:52

Snack a Jack schreef:Ik ben doktersassistente

mijn droombaan. (lijk mij dan)
Tesss
Tesss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Caro do 1 dec 2011 - 22:52

slaatje schreef:Zie heel vaak voorbij komen dat mensen of moeten studeren of moeten werken.
Vroeg me daarom af wat voor werk of studie je doet.

Het is toch heel normaal dat mensen werken of studeren?

In ieder geval, ik ben online marketeer bij een B2B organisatie.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  slaatje do 1 dec 2011 - 23:01

Caro schreef:
slaatje schreef:Zie heel vaak voorbij komen dat mensen of moeten studeren of moeten werken.
Vroeg me daarom af wat voor werk of studie je doet.

Het is toch heel normaal dat mensen werken of studeren?

In ieder geval, ik ben online marketeer bij een B2B organisatie.

Haha, dat klopt, maar dan vraag ik me dus altijd af wat mensen doen. Verkeerd geformuleerd.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  GreenGrass do 1 dec 2011 - 23:01

Ik ben hard bezig met het afstuderen van mijn master smile
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Red Velvet do 1 dec 2011 - 23:16

Snack a Jack schreef:Ik ben doktersassistente

Hier nog een doktersassistente. Werk zowel in een 'gewone' huisartsenpraktijk, als op de huisartsenpost.

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 23:18

Naast fulltime huismoeder volg ik een NTI opleiding tot interieurstyliste!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Marin do 1 dec 2011 - 23:19

Krullebol schreef:
Joy_ schreef:
Krullebol schreef:
Joy_ schreef:Welke universiteit ga je naar toe in Amerika, Krullebol? Gaaf! Pennsylvania? Toch niet naar UPenn?!

Ik ben werkloos laughcry

Het is niet bij een univerisiteit, maar bij christelijke organisatie. Ik ben nog niet helemaal 'in to America' maar wat is Upenn?? nerd

UPenn is de University of Pennsylvania, een van de beste universiteiten van Amerika. Als je daar dus heen was gegaan was dat onwijs tof geweest. Niet dat het nu niet tof is hoor Wink Pennsylvania is een mooie staat, lekker dichtbij veel grote steden (Philadelphia zit in de staat zelf en op redelijke afstand van NYC, Washington DC en Boston). Je zult het er vast naar je plezier hebben.
Edit: Oh ja mocht je ook maar iets van vragen hebben over Amerika, daar wonen, cultuur, formulieren invullen of misschien moet je nog brieven schrijven, of wát dan ook.. Feel free to ask me!
Edit: Oh en in welke stad/dorpje kom je terecht?

Aha, klinkt logisch Very Happy Laughing Maar ik heb er ook mooie verhalen van gehoord en al mooie foto's gezien. Ik zit in Hanover.
En lief dat je dat zegt! Ik ga het onthouden, moeten nog wat formulieren invullen voor school over cultuur enzo, dus wie weet smile Thanks in ieder geval!


Hanover ken ik zelf niet. Zit vast vlakbij de Pennsylvania Dutch (dat is Duits namelijk). Misschien zit je ook wel vlakbij wat Amish dorpjes, waar de mensen echt nog zonder elektriciteit leven en in koetsjes rijden. Dat is wel de moeite waard om een keer te bezoeken. Ook zit je redelijk dichtbij Gettysburg, waar een bekende Amerikaanse battle is gevoerd, mooi historisch punt is dat en onwijs schattig stadje! Je gaat het vast naar je zin hebben daar!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Zonnetje do 1 dec 2011 - 23:27

Ik werk als onderwijs.adviseur.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Oasis do 1 dec 2011 - 23:30

slaatje schreef:@ Oasis: wat wil je gaan studeren en waarom wil je een switch maken?

Ik heb deze keuze vier jaar geleden gemaakt en besef nu dat het niet is wat ik wil.
Wat ik ga studeren hierna, weet ik nog niet 100% zeker, ben nog volop aan het uit zoeken hoe en wat! smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 23:41

****


Laatst aangepast door Ava op za 17 dec 2011 - 4:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Penélope do 1 dec 2011 - 23:48

Ik werk als kraamverzorgster. In maart ga ik er de opleiding voor doktersassistente bij doen.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Snack a Jack do 1 dec 2011 - 23:52

Tesss schreef:
Snack a Jack schreef:Ik ben doktersassistente

mijn droombaan. (lijk mij dan)

Ben je er nu voor aan het leren? Het is zeker een super leuke baan maar ook erg afhankelijk denk waar je werkt. Waar ik werk mag je heel veel zelf en dat maakt het super gaaf!
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Lotus vr 2 dec 2011 - 0:13

Ik doe vrijwilligerswerk: ik ben gastvrouw op een dagbehandelingsgroep voor dementerende ouderen en ik zit in de cliëntenraad van de instelling waar ik in behandeling ben.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  PluDan vr 2 dec 2011 - 0:18

Ik ben nu helpende maar ga door leren voor verzorgende ig.
Werk momenteel met dementerende ouderen.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 0:18

Ik studeer Sociaal Juridische Dienstverlening. Zit nu in mijn laatste jaar en hoop in juli afgestudeerd te zijn. Ik wil afstuderen op de nieuwe Wet werken naar Vermogen die per 1 januari 2012 deels ingaat. Momenteel moet ik nog zo'n 4 weken stage lopen als leerplichtambtenaar (10 maanden stage).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 0:35

Penélope schreef:Ik werk als kraamverzorgster. In maart ga ik er de opleiding voor doktersassistente bij doen.

Het lijkt me zo leuk om kraamverzorgster te zijn! Hoe bevalt het je?

Ik studeer psychologie en werk daarnaast als ambulant begeleider voor kinderen met adhd, dyslexie, autisme. Ik ben net een paar maand bezig voor mezelf met het coachen van kinderen met dyslexie en adhd die vast lopen in het reguliere onderwijs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  minoessepoes vr 2 dec 2011 - 1:19

Ik ben HR manager op 1 van de hoofdkantoren van een grote bank.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 1:26

minoessepoes schreef:Ik ben HR manager op 1 van de hoofdkantoren van een grote bank.
.

Wow goed gedaan! Ik ben sercretaresse voor 2 HR managers Very Happy Bij Pr.or.ail.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Minx vr 2 dec 2011 - 1:36

_Femme schreef:Ik studeer HBO-V in Amsterdam, daarnaast werk ik al lange tijd in een woonzorgcentrum maar omdat ik in januari in het AMC begin komt daar deze maand een eind aan.

studeer je ook naast het amc??

Ik studeer fysiotherapie en werk in een verpleeghuis op een pg groep.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 1:39

Ik ben leerkracht in het basisonderwijs.

Mijn onuitgesproken ambities liggen bij het speciaal (liefst voorgezet) onderwijs, waar ik de papieren ook voor heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 1:40

Ik vind het trouwens knap en bewonderenswaardig dat sommige mensen vrijwilligerswerk náást hun reguliere baan hebben. Respect daarvoor!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Sjaantje vr 2 dec 2011 - 1:41

Momenteel lig ik in het ziekenhuis, maar normaalgesproken ben ik vrijwilligster kdv (2x pw), vrijwilligster gehandicaptenzorg (2x pm) en oppastante (2x pw).
En ik ben bestuurslid (secretaris) van het koor waar ik zing.

Qua opleiding ben ik medisch secretaresse / directiesecretaresse en heb ik 1 jaar van de opleiding doktersassistente gedaan tot ik van school werd weggepest door (jawel) mijn eigen mentor.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 1:45


Ik ben fotograaf en heb samen met een vriendin een fotostudio.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum