Wat doen jullie voor werk of studie?
+65
Hoochie
Dribbel
Rumble
Fiwen
Ilargi
Kruidkoek
Jeanette
Mida4you
Caramba
Cato
RYW
Arwyn
Pandora
Aziraphale
ixis
rapa nui
Printje
Monte
M@niek
Lejow
Zora
nina
ekiaam87
Evalynn
Thunder
Bosjesvrouw
Shadowfax
Muppetje
Kabouter
Carra
Lady4
Esperanza
SuperGrover
Chocoholic
Blond
banjer49
Weegschaal
Error
Juul
Lavendel
Sjaantje
Minx
minoessepoes
PluDan
Lotus
Penélope
Zonnetje
Red Velvet
GreenGrass
Caro
_Femme
Rovine
Marin
Shisha
Oasis
Krullebol
Rush
Snack a Jack
RioolSpook
Tesss
Chocolate Cookie
Sweety
Tullow
Tiana
slaatje
69 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Wat doen jullie voor werk of studie?
Zusje schreef: Ik heb geen cliënten nee .
Nou... ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig hoor! Ben je deurwaarder ofzo? Of patholoog anatoom (of hoe je het ook maar noemt....)
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ah dan snap ik het, het is inderdaad wel heer erg specifiek! Ik dacht eerst dat je het deed om niet herkend te worden of zo, maar ik snapte dat eigenlijk niet omdat je ook foto's plaatst haha.
Maar fijn dat je het zo naar je zin hebt! Ik kan me voorstellen dat het reizen en leren erbij het wel zwaar maakt. Gelukkig dat dat tijdelijk is.
Maar fijn dat je het zo naar je zin hebt! Ik kan me voorstellen dat het reizen en leren erbij het wel zwaar maakt. Gelukkig dat dat tijdelijk is.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik werk in de zorg.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik werk in een woonwinkel voor 20 uur
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Heb ik iets gemist, dat het voor jou nu ineens duidelijk lijkt te zijn en ik er nog steeds niets van snap?Esperanza schreef:Ah dan snap ik het, het is inderdaad wel heer erg specifiek! Ik dacht eerst dat je het deed om niet herkend te worden of zo, maar ik snapte dat eigenlijk niet omdat je ook foto's plaatst haha.
Gast- Gast
Ik werk als woonbegeleider voor mensen met een verstandelijke beperking en aanverwante stoornissen zoals dementie, hechtingsproblematiek, autisme en verslavingsproblematiek. Erg divers en erg leuk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ava schreef:Heb ik iets gemist, dat het voor jou nu ineens duidelijk lijkt te zijn en ik er nog steeds niets van snap?Esperanza schreef:Ah dan snap ik het, het is inderdaad wel heer erg specifiek! Ik dacht eerst dat je het deed om niet herkend te worden of zo, maar ik snapte dat eigenlijk niet omdat je ook foto's plaatst haha.
Inderdaad, ik snap er nog niks van..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Zusje had het op de vorige pagina genoemd, maar ik zie dat ze het al weer weg heeft gehaald.
Vandaar dat jullie er niets van snappen
Esperanza- Kletskop
Esperanza schreef:Zusje had het op de vorige pagina genoemd, maar ik zie dat ze het al weer weg heeft gehaald.
Hmm... jammer, ik heb het ook niet gelezen. Wil je het nog een keer plaatsen Zusje?
Pandora- Prater
Esperanza schreef:Ik heb de opleiding personeel en arbeid gedaan (dit jaar afgestudeerd) en nu werk ik nog als receptioniste.
Dit heb ik ook gestudeerd voor mijn master afgelopen jaar. Ben nu net in mijn nieuwe baan begonnen als personeelsadviseur.
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Leuk Ixis! Kon je makkelijk aan een baan komen? En hoe bevalt het werk als adviseur?
Esperanza- Kletskop
Esperanza schreef:Leuk Ixis! Kon je makkelijk aan een baan komen? En hoe bevalt het werk als adviseur?
Ik heb het geluk gehad dat er een vacature vrij kwam bij het bedrijf waar ik het onderzoek voor mijn master thesis heb gedaan, waar ik meteen op geschreven heb. Het heeft denk ik zeker in mijn voordeel gewerkt dat ik hierdoor al iets van mijzelf heb kunnen laten zien, want de banen liggen niet voor het oprapen.
Ben afgelopen donderdag pas begonnen dus moet nog een beetje inwerken!
ixis- Fluisteraar
Ah, dan heb je inderdaad geluk gehad! Ik denk dat het zeker wel meespeelt dat ze al wat van je hebben gezien.
En de banen liggen inderdaad niet voor het oprapen, vooral junior functies kom ik bijna niet tegen.
Je bent echt nog maar net begonnen, dan kun je er inderdaad nog niet zo veel over zeggen.
En de banen liggen inderdaad niet voor het oprapen, vooral junior functies kom ik bijna niet tegen.
Je bent echt nog maar net begonnen, dan kun je er inderdaad nog niet zo veel over zeggen.
Esperanza- Kletskop
Ja inderdaad, ik weet er alles van. Ik ben vorig jaar afgestudeerd van p&a en dit jaar van mijn master. Had dus ook nog niet echt ervaring en dat vragen ze standaard overal. Je moet echt geluk hebben dat iemand je dan die kans wilt geven om die ervaring op te doen, dus ik prijs mij heel gelukkig!
Ben je nu op zoek naar een baan? Welke richting wil je op? Als intercedente kun je natuurlijk ook starten en daar zijn volgens mij wel iets meer vacatures voor te vinden. Maar dat moet je wel liggen, mij trekt dat bijvoorbeeld niet dus heb daar ook niet naar gezocht.
Ben je nu op zoek naar een baan? Welke richting wil je op? Als intercedente kun je natuurlijk ook starten en daar zijn volgens mij wel iets meer vacatures voor te vinden. Maar dat moet je wel liggen, mij trekt dat bijvoorbeeld niet dus heb daar ook niet naar gezocht.
ixis- Fluisteraar
Ik heb nu een baan, maar dat is wel onder mijn niveau, maar dat is voor nu prima. Na de feestdagen ga ik weer solliciteren. Ik zou eigenlijk wel graag als P&O adviseur aan de slag gaan. Intercedent heb ik inderdaad ook al naar gekeken en heb ik ook op gesolliciteerd. De functie is me echter toch te commercieel. Ik heb een gesprek gehad, en ben om die reden ook afgewezen. Zelf zou ik het wel geprobeerd willen hebben, maar ik denk dat me dat toch heel erg tegen gaat staan.
Gelukkig heb ik een baan, dus er staat niet veel druk op en straks ga ik gewoon weer rustig verder zoeken.
Gelukkig heb ik een baan, dus er staat niet veel druk op en straks ga ik gewoon weer rustig verder zoeken.
Esperanza- Kletskop
Carrie, is it really you?!
Zusje, ik ben vreselijk nieuwsgierig geworden!
Zusje, ik ben vreselijk nieuwsgierig geworden!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Damnn weer gemist van Zusje!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Dat was toch niet zo moeilijk?Lady4 schreef:Carrie, is it really you?!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat was toch niet zo moeilijk?Lady4 schreef:Carrie, is it really you?!
Ik moest het ook van anderen horen hoor .
Gast- Gast
M@niek schreef:Damnn weer gemist van Zusje!
Ik geef 't op..... heb het ook weer gemist.
Pandora- Prater
Ik werk voor/binnen de jeugdzorg en begeleid jongeren tussen de 14 en 18 jaar in diverse situaties.
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Smikkell schreef:Dat was toch niet zo moeilijk?Lady4 schreef:Carrie, is it really you?!
Ik ben er zó slecht in.. Maar het klopt inderdaad helemaal.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Smikkell schreef:Dat was toch niet zo moeilijk?Lady4 schreef:Carrie, is it really you?!
Ik ben er zó slecht in.. Maar het klopt inderdaad helemaal.
Yes it's me, Carrie Bradshaw!
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Rose- op wo 7 dec 2011 - 2:20; in totaal 1 keer bewerkt
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Oeps, ik zag je vraag nu pas! Ik krijg echt les op een particuliere school ja! Moet na de theorie nog praktijkstage doen.Sweety schreef:Ga je dan ook naar school toe? Of is het een betaalde baan waarbij je die opleiding ook ernaast doet?Chocolate Cookie schreef:Ik doe de opleiding Verkoper Reizen, via SEPR (op locatie)
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» weer an het werk... hoe doen jullie dat??
» Wat voor werk zou jij willen doen?
» Dilemma werk/ studie
» Hoelang doe jij er over om naar je werk/studie te gaan?
» Meiden met een sociale studie (Waar werk je?)
» Wat voor werk zou jij willen doen?
» Dilemma werk/ studie
» Hoelang doe jij er over om naar je werk/studie te gaan?
» Meiden met een sociale studie (Waar werk je?)
Pagina 6 van 7
Permissies van dit forum: