Alleen maar vlees eten?
+22
loura
Rush
Pussycat
Paper Crown
Zininzon
Jeanette
Sushi
Rumble
Monte
Makamba
Rovine
VeryCherry
Herfstblaadjes
Lavendel
Raindrop
SuperGrover
Sorella
Caro
Marin
Caroow
Blond
Rouge
26 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Alleen maar vlees eten?
Carrie schreef:Yasmin schreef:Nog nooit van gehoord, vind het echt bizar.
Heeft ze dan nooit last van wormpjes en lintwormen enzo?
Ik denk niet dat mijn vriend dat gevraagd heeft
Hoezo? Die kan ze toch ook opeten? Is ook rauw vlees.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Nucia schreef:Carrie schreef:Yasmin schreef:Nog nooit van gehoord, vind het echt bizar.
Ik denk niet dat mijn vriend dat gevraagd heeft
Hoezo? Die kan ze toch ook opeten? Is ook rauw vlees.
Waarom lees ik dit nog! hahaha, bah..
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Herfstblaadjes schreef:Nobucta schreef:Het zou nu wel grappig zijn als ze dit verhaal opgehangen had om je vriend te fucken en eigenlijk gewoon euh... aardbeienyoghurt of iets anders roze zat te eten.
https://www.youtube.com/watch?v=lDTLXoILyAo
Niet over vlees, wel over rauw voedsel. Heb hem al een paar keer bekeken en het blijft me fascineren.
Ik vind dit echt zielig voor dat jongetje
Pff ik moest bijna huilen. Ben vandaag een emotioneel wrak en toen ik dit zag sprongen de tranen me in de ogen.
Dat hij zegt: "Als mama de blender hard zet wordt het eten wel een beetje warm."
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Gatver, ik zou gelijk van mijn honger af zijn haha!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Datwas tich ook ooit bij 'Jouw vrouw,mijn vrouw'? Was ook een gezindat voornamelijk rauw en ook bedorven vlees at.
Ik vind het nogal ver gaan, ons lichaam is sowieso slecht in het verteren van vlees. Laat staan rauw
Ik vind het nogal ver gaan, ons lichaam is sowieso slecht in het verteren van vlees. Laat staan rauw
Gast- Gast
Ik moet gewoon bijna kokhalzen bij het idee (ik eet geen vlees).
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Makamba schreef:Yasmin schreef: Heeft ze dan nooit last van wormpjes en lintwormen enzo?
Ooohh, de gedachte alleen al! :affraid:
Ja, dat moet wel hoor. En van zoveel rauw vlees eten loop je ook gewoon parasieten zoals toxoplasmose op.
Gast- Gast
Ach ja, ze heeft wel een voordeel! Ze zal niet zo snel te maken hebben met een vitamine B12 tekort
Gast- Gast
Wal-ge-lijk! Die vrouw zal volzitten met wormen en lintwormen! Gatsie!
In Turkijke heb je een gerecht, dat het Cig Kofte.. betekent letterlijk Rauwe Kofte, dat wordt gemaakt van specerijen, en couscous en rauwe tartaar.. Dat wordt dan gekneed,heel lang met tartaar en dan wordt het dit:
Zelfs dat eet ik niet! Bah.. rauw vlees, wat een raar idee!! Mijn moeder bakt ze op voor mij en dan eerst in eigeel dopen en dan de pan in, dat is superlekker! Maar jaaaaaaaaaaakkes, ik zou er niet aan moeten denken rauw vlees te eten uit een bekertje...........gatver:no:
In Turkijke heb je een gerecht, dat het Cig Kofte.. betekent letterlijk Rauwe Kofte, dat wordt gemaakt van specerijen, en couscous en rauwe tartaar.. Dat wordt dan gekneed,heel lang met tartaar en dan wordt het dit:
Zelfs dat eet ik niet! Bah.. rauw vlees, wat een raar idee!! Mijn moeder bakt ze op voor mij en dan eerst in eigeel dopen en dan de pan in, dat is superlekker! Maar jaaaaaaaaaaakkes, ik zou er niet aan moeten denken rauw vlees te eten uit een bekertje...........gatver:no:
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
2CKC2 schreef:Wal-ge-lijk! Die vrouw zal volzitten met wormen en lintwormen! Gatsie! Joh ook dat heeft weer een voordeel hoor. [i]Altijd een slanke lijn, nooit dik worden etc. dat je wormpjes poept en altijd erge buikpijn hebt moet je maar even voor lief nemen Dat gerecht ziet er trouwens wel lekker uit, maar ik liever vis dan vlees [/i]
Zelfs dat eet ik niet! Bah.. rauw vlees, wat een raar idee!! Mijn moeder bakt ze op voor mij en dan eerst in eigeel dopen en dan de pan in, dat is superlekker! Maar jaaaaaaaaaaakkes, ik zou er niet aan moeten denken rauw vlees te eten uit een bekertje...........gatver
Gast- Gast
Misschien omdat het went dat je er dan geen wormpjes van krijgt?
Ik heb in België eens een broodje rauw gehakt gehad, was best okay. Maarja, er zat een broodje om.
Ik heb in België eens een broodje rauw gehakt gehad, was best okay. Maarja, er zat een broodje om.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Misschien omdat het went dat je er dan geen wormpjes van krijgt?
Ow gatver dat is smerig, ik ben gek op file American en ik dacht dat dit in België hetzelfde was..Brr idd wat je daar krijgt is echt rauw en vies. Het wordt daar ook preparé genoemd of zoiets..
Gast- Gast
Hahaha, ik heb geen idee. Ik moest daar toen optreden en toen kregen we een broodje kaas en een broodje rauw gehakt. Volgens mij zaten er ook helemaal geen kruiden op ofzo. Gewoon, gehakt, klaar!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Iewh Rush, dat klinkt echt ranzig.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Rauw vlees vind ik niet eens heel erg want ik eet ook soms wel eens tataar maar dat zo opeten op je werk uit een bekertje? Dat vind ik wel heel apart.. Helemaal als het je eerste werkdag is! Ik moet er niet aan denken alleen vlees eten. Alleen vis daarentegen zou ik minder moeite mee hebben. Alhoewel als ontbijt? nee liever niet!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Yasmin schreef:Nog nooit van gehoord, vind het echt bizar.
Dat dacht ik dus ook gelijk. Mijn vader heeft vroeger wel eens rauw gehakt gegeten en hij had toen gelijk een lintworm. Dus hoe moet dat met deze vrouw wel niet zijn.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
loura schreef:Rauw vlees vind ik niet eens heel erg want ik eet ook soms wel eens tataar maar dat zo opeten op je werk uit een bekertje? Dat vind ik wel heel apart.. Helemaal als het je eerste werkdag is! Ik moet er niet aan denken alleen vlees eten. Alleen vis daarentegen zou ik minder moeite mee hebben. Alhoewel als ontbijt? nee liever niet!
Als je jarenlang dag in dag uit niks anders meer eet, kan ik me voorstellen dat je het dan ook niet gaat laten omdat het je eerste werkdag is! Ze zal onderhand denk ik wel gewend zijn aan alle reacties.
Makamba- Kletskop
Makamba schreef:loura schreef:Rauw vlees vind ik niet eens heel erg want ik eet ook soms wel eens tataar maar dat zo opeten op je werk uit een bekertje? Dat vind ik wel heel apart.. Helemaal als het je eerste werkdag is! Ik moet er niet aan denken alleen vlees eten. Alleen vis daarentegen zou ik minder moeite mee hebben. Alhoewel als ontbijt? nee liever niet!
Als je jarenlang dag in dag uit niks anders meer eet, kan ik me voorstellen dat je het dan ook niet gaat laten omdat het je eerste werkdag is! Ze zal onderhand denk ik wel gewend zijn aan alle reacties.
Misschien vindt ze die aandacht ook juist wel leuk. Ik kan geen betere reden bedenken om elke dag alleen maar (rauw) vlees te eten.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Herfstblaadjes schreef:Makamba schreef:loura schreef:Rauw vlees vind ik niet eens heel erg want ik eet ook soms wel eens tataar maar dat zo opeten op je werk uit een bekertje? Dat vind ik wel heel apart.. Helemaal als het je eerste werkdag is! Ik moet er niet aan denken alleen vlees eten. Alleen vis daarentegen zou ik minder moeite mee hebben. Alhoewel als ontbijt? nee liever niet!
Misschien vindt ze die aandacht ook juist wel leuk. Ik kan geen betere reden bedenken om elke dag alleen maar (rauw) vlees te eten.
Dat zou goed kunnen, maar het kan ook omdat ze een bepaalde overtuiging heeft! Ze zal er vast een goede reden voor hebben (al zou ik er zelf écht geen kunnen bedenken).
Makamba- Kletskop
Makamba schreef:Herfstblaadjes schreef:Makamba schreef:loura schreef:Rauw vlees vind ik niet eens heel erg want ik eet ook soms wel eens tataar maar dat zo opeten op je werk uit een bekertje? Dat vind ik wel heel apart.. Helemaal als het je eerste werkdag is! Ik moet er niet aan denken alleen vlees eten. Alleen vis daarentegen zou ik minder moeite mee hebben. Alhoewel als ontbijt? nee liever niet!
Dat zou goed kunnen, maar het kan ook omdat ze een bepaalde overtuiging heeft! Ze zal er vast een goede reden voor hebben (al zou ik er zelf écht geen kunnen bedenken).
Ja haar goede reden is dus dat we eigenlijk wolven zijn Maar inderdaad als je altijd alleen vlees eet, zal je dat op je 1e werkdag toch ook moeten doen.
Gast- Gast
Carrie schreef:Makamba schreef:Herfstblaadjes schreef:Makamba schreef:loura schreef:Rauw vlees vind ik niet eens heel erg want ik eet ook soms wel eens tataar maar dat zo opeten op je werk uit een bekertje? Dat vind ik wel heel apart.. Helemaal als het je eerste werkdag is! Ik moet er niet aan denken alleen vlees eten. Alleen vis daarentegen zou ik minder moeite mee hebben. Alhoewel als ontbijt? nee liever niet!
Ja haar goede reden is dus dat we eigenlijk wolven zijn Maar inderdaad als je altijd alleen vlees eet, zal je dat op je 1e werkdag toch ook moeten doen.
Het is dat ze het zelf gelooft..
Doet me trouwens denken aan deze man (al is hij wel omgebouwd tot tijger en weet ik niet of hij rauw vlees eet). Toch kreeg ik op de een of andere manier dit beeld van het rauwe vlees verhaal.
Makamba- Kletskop
Makamba schreef:Carrie schreef:Makamba schreef:Herfstblaadjes schreef:Makamba schreef:loura schreef:Rauw vlees vind ik niet eens heel erg want ik eet ook soms wel eens tataar maar dat zo opeten op je werk uit een bekertje? Dat vind ik wel heel apart.. Helemaal als het je eerste werkdag is! Ik moet er niet aan denken alleen vlees eten. Alleen vis daarentegen zou ik minder moeite mee hebben. Alhoewel als ontbijt? nee liever niet!
Het is dat ze het zelf gelooft..
Doet me trouwens denken aan deze man (al is hij wel omgebouwd tot tijger en weet ik niet of hij rauw vlees eet). Toch kreeg ik op de een of andere manier dit beeld van het rauwe vlees verhaal.
Is dit niet die man die tussen de tijgers of wolven loopt?
Ik moest er niet aan denken om alleen maar vlees te eten .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Ik snoep wel vaak een beetje rauw gekruid gehakt als ik gehaktballen aan het maken ben, maar verder niet.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Heel bijzonder
Ik eet overigens zelf ook wel eens rauw vlees zoals tartaar (al bak ik meestal de buitenkant even aan) of vis.
Ik eet overigens zelf ook wel eens rauw vlees zoals tartaar (al bak ik meestal de buitenkant even aan) of vis.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Gezond eten en... alleen maar aankomen:s
» Valerio en Dennis eten stukje vlees van elkaar
» vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen
» Wil alleen maar snoepen!
» vlees eten
» Valerio en Dennis eten stukje vlees van elkaar