Alleen maar vlees eten?
+22
loura
Rush
Pussycat
Paper Crown
Zininzon
Jeanette
Sushi
Rumble
Monte
Makamba
Rovine
VeryCherry
Herfstblaadjes
Lavendel
Raindrop
SuperGrover
Sorella
Caro
Marin
Caroow
Blond
Rouge
26 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Alleen maar vlees eten?
VeryCherry schreef:Oh die heb ik ook gezien, waren echt van die Hillbilly's. Die hadden wel rauwe eieren als ontbijt toch?
Klopt, zolang alles maar rauw was!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Monte schreef:Ja maar die mensen waren wel echt gestoord, want toen die nieuwe moeder zei dat het anders ging worden ging de oudste jongen helemaal flippen, die had echt een zeer enge blik. Ik vond trouwens dat die hele familie een bepaalde blik in hun ogen had(een soort moordenaarsblik), echt eng en gestoord vond in die familie.Makamba schreef:Ik heb zoiets al eens een keer gezien op tv bij het programma 'jouw vrouw, mijn vrouw' die mensen waren er ook van overtuigd dat alles rauw gegeten moest worden en aten dus samen met hun kinderen ook alleen maar rauw vlees. Ik zou het zelf écht niet kunnen!
Het eerste wat ik dan ook dacht na dit verhaal te hebben gelezen was, gatver en brrr een eng persoon(want naar mijn mening zit en dan wel een steekje los bij je)
Het was inderdaad een 'eng' gezin ja! Ze waren er ook echt volledig van overtuigd dat het absoluut niet anders kon. Echt erg en eng om te zien.
Makamba- Kletskop
Carrie schreef:Makamba schreef:Ik heb zoiets al eens een keer gezien op tv bij het programma 'jouw vrouw, mijn vrouw' die mensen waren er ook van overtuigd dat alles rauw gegeten moest worden en aten dus samen met hun kinderen ook alleen maar rauw vlees. Ik zou het zelf écht niet kunnen!
Ja er zijn een hele hoop meer mensen die die overtuiging hebben. Maar ALLEEN maar vlees? Is toch weer heel anders. Echt te raar haha
Ik vind het dus echt helemaal niks om dingen die je normaal gesproken niet rauw eet, rauw te gaan eten! Of het nu enkel om vlees gaat of alles wat erbij hoort. Ok, ik geef toe, alleen vlees is wel raar ja, maar niet veel vreemder dan gewoon rauwe dingen eten die je eigenlijk niet zo hoort te eten.
Makamba- Kletskop
Getver. Woont ze ook in een hol dan?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Makamba schreef:Carrie schreef:Makamba schreef:Ik heb zoiets al eens een keer gezien op tv bij het programma 'jouw vrouw, mijn vrouw' die mensen waren er ook van overtuigd dat alles rauw gegeten moest worden en aten dus samen met hun kinderen ook alleen maar rauw vlees. Ik zou het zelf écht niet kunnen!
Ja er zijn een hele hoop meer mensen die die overtuiging hebben. Maar ALLEEN maar vlees? Is toch weer heel anders. Echt te raar haha
Ik vind het dus echt helemaal niks om dingen die je normaal gesproken niet rauw eet, rauw te gaan eten! Of het nu enkel om vlees gaat of alles wat erbij hoort. Ok, ik geef toe, alleen vlees is wel raar ja, maar niet veel vreemder dan gewoon rauwe dingen eten die je eigenlijk niet zo hoort te eten.
Rauw vlees eten kan volgens mij op zich niet zoveel kwaad als het maar vers is.....nou ja en er niet teveel hormonenzooi en zo in zit.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Herfstblaadjes schreef:Makamba schreef:Carrie schreef:Makamba schreef:Ik heb zoiets al eens een keer gezien op tv bij het programma 'jouw vrouw, mijn vrouw' die mensen waren er ook van overtuigd dat alles rauw gegeten moest worden en aten dus samen met hun kinderen ook alleen maar rauw vlees. Ik zou het zelf écht niet kunnen!
Rauw vlees eten kan volgens mij op zich niet zoveel kwaad als het maar vers is.....nou ja en er niet teveel hormonenzooi en zo in zit.
Het kan best hoor, ieder zijn ding natuurlijk! Maar mij niet gezien.
Makamba- Kletskop
Nucia schreef:Getver. Woont ze ook in een hol dan?
Geen stopcontact voor de blender!
Makamba- Kletskop
Makamba schreef:Nucia schreef:Getver. Woont ze ook in een hol dan?
Misschien eet ze het eerst zo op en dan kotst ze het uit, dan ziet het eruit alsof het uit de blender komt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Makamba schreef:Nucia schreef:Getver. Woont ze ook in een hol dan?
Misschien eet ze het eerst zo op en dan kotst ze het uit, dan ziet het eruit alsof het uit de blender komt
Hahahahahaha! Zie het al helemaal voor me, zo'n vrouw met zo'n velletje om en een dikke knots in d'r hand!
Makamba- Kletskop
Whahahaha ja!! Ik heb op Discovery ook wel is zo'n programma gezien van zo'n vent die zich moest redden in de wildernis en hij had van een kadaver een schuilhut voor de nacht gemaakt. Ook al zo smerig.
Nobucta schreef:Ik wist ook niet dat wolven tegenwoordig blenders hadden.
You just made my day
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Makamba schreef:Nucia schreef:Getver. Woont ze ook in een hol dan?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Het zou nu wel grappig zijn als ze dit verhaal opgehangen had om je vriend te fucken en eigenlijk gewoon euh... aardbeienyoghurt of iets anders roze zat te eten.
https://www.youtube.com/watch?v=lDTLXoILyAo
Niet over vlees, wel over rauw voedsel. Heb hem al een paar keer bekeken en het blijft me fascineren.
Niet over vlees, wel over rauw voedsel. Heb hem al een paar keer bekeken en het blijft me fascineren.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nobucta schreef:Het zou nu wel grappig zijn als ze dit verhaal opgehangen had om je vriend te fucken en eigenlijk gewoon euh... aardbeienyoghurt of iets anders roze zat te eten.
Ja ik zei ook al, waren er geen verstopte camera's?
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Whahahaha ja!! Ik heb op Discovery ook wel is zo'n programma gezien van zo'n vent die zich moest redden in de wildernis en hij had van een kadaver een schuilhut voor de nacht gemaakt. Ook al zo smerig.
Ieeeeuw!
Makamba- Kletskop
Nobucta schreef:Het zou nu wel grappig zijn als ze dit verhaal opgehangen had om je vriend te fucken en eigenlijk gewoon euh... aardbeienyoghurt of iets anders roze zat te eten.
Ah een appel en mandarijn als lunch voor dat jongetje. En van brood krijgt hij koorts. Gek he, als je lichaam daar niet aan gewend is? De moeder van Tom ziet er niet heel gezond uit trouwens.
Gast- Gast
Ik vind dit echt zielig voor dat jongetje
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Wacht maar tot je bij het stukje met kerst bent.
Ik vind het ook vreemd dat gekookt/gebakken niet mag, maar ingevroren wel. Ze hadden vroeger echt niet zo her en der een ijsschots liggen hoor.
Ik vind het ook vreemd dat gekookt/gebakken niet mag, maar ingevroren wel. Ze hadden vroeger echt niet zo her en der een ijsschots liggen hoor.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
In hetzelfde programma heb ik gezien hoe die kerel een hele dikke witte larve in zijn mond stak en toen hij erop kauwde, spatte heel dat beest uit elkaar, alles droop langs z'n kin....ik zat kokhalzend voor de tv.VeryCherry schreef:Whahahaha ja!! Ik heb op Discovery ook wel is zo'n programma gezien van zo'n vent die zich moest redden in de wildernis en hij had van een kadaver een schuilhut voor de nacht gemaakt. Ook al zo smerig.
Gast- Gast
Ja ik vind het echt sneu voor dat jongetje, inderdaad ook met kerst. Volgens mij is hij het niet eens met zijn moeder maar hij is nog te jong er tegenin te gaan.
Gast- Gast
Nog nooit van gehoord, vind het echt bizar.
Heeft ze dan nooit last van wormpjes en lintwormen enzo?
Gast- Gast
Yasmin schreef:Nog nooit van gehoord, vind het echt bizar.
Ik denk niet dat mijn vriend dat gevraagd heeft
Gast- Gast
Yasmin schreef: Heeft ze dan nooit last van wormpjes en lintwormen enzo?
Ooohh, de gedachte alleen al! :affraid:
Makamba- Kletskop
Zelda schreef:In hetzelfde programma heb ik gezien hoe die kerel een hele dikke witte larve in zijn mond stak en toen hij erop kauwde, spatte heel dat beest uit elkaar, alles droop langs z'n kin....ik zat kokhalzend voor de tv.VeryCherry schreef:Whahahaha ja!! Ik heb op Discovery ook wel is zo'n programma gezien van zo'n vent die zich moest redden in de wildernis en hij had van een kadaver een schuilhut voor de nacht gemaakt. Ook al zo smerig.
Gadver, dat was ik al weer vergeten. Mennn dat was echt smerig!
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Gezond eten en... alleen maar aankomen:s
» Valerio en Dennis eten stukje vlees van elkaar
» vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen
» Wil alleen maar snoepen!
» vlees eten
» Valerio en Dennis eten stukje vlees van elkaar