Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

koper op mp wil met paypal betalen...

2 plaatsers

Ga naar beneden

koper op mp wil met paypal betalen... Empty koper op mp wil met paypal betalen...

Bericht  rooss wo 30 nov 2011 - 11:00

Hoi hoi,

Even kort een vraagje, ik heb een koper op mp en die wil nu met paypal betalen..... hoe werkt dit? en is dit wel mogelijk als ik zelf geen paypall heb?

Groetjess

rooss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 170
Registratiedatum : 24-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

koper op mp wil met paypal betalen... Empty Re: koper op mp wil met paypal betalen...

Bericht  Inge wo 30 nov 2011 - 11:05

Komt de verkoper verder wel betrouwbaar over? Als koper kan je voglens mij namelijk je bedrag via paypall terug halen. (dacht ik)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

koper op mp wil met paypal betalen... Empty Re: koper op mp wil met paypal betalen...

Bericht  rooss wo 30 nov 2011 - 11:07

Inge schreef:Komt de verkoper verder wel betrouwbaar over? Als koper kan je voglens mij namelijk je bedrag via paypall terug halen. (dacht ik)

Ze komt uit belgie en volgens mij is het gewoon gemakkelijker voor haar om het via paypal te doen, maar ik weet niet of het wel mogelijk is omdat ik zelf geen eens paypal heb... laughcry

rooss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 170
Registratiedatum : 24-07-11

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 11:38

Het kan inderdaad alleen als je zelf ook Paypalaccount hebt. Maar overmaken vanuit Belgie kan ook prima met een IBAN-nummer en dat is voor jou veel handiger, hoef je niet helemaal een account te gaan openen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: