Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het domme vragen en handige antwoorden topic

+28
Tullow
Error
Shy
Fayebella
Sorella
Jilke
Caresses
Rovine
Red Velvet
Herfstblaadjes
Jeanette
Sweety
SuperGrover
Zora
Ibbeltje
Zininzon
Alex
Angela_1986
Toet
jena
Snoopy
Lady Starstruck
mzcharlotte
mickey
PluDan
Marin
Curious
Chocolate Cookie
32 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Het domme vragen en handige antwoorden topic - Pagina 6 Empty Re: Het domme vragen en handige antwoorden topic

Bericht  Caroow za 3 dec 2011 - 5:33

Chipp schreef:
Caroow schreef:Kan je een bekeuring krijgen voor bellen/smsen/forummen op de fiets?

Het gebruik van je telefoon is toegestaan op de fiets.
De politie kan het volgens mij wel als verkeershinder benoemen, daar kun je wel voor bekeurd worden.

Ik ben deze week al twee keer staande gehouden omdat ik een gevaar voor mezelf en anderen ben, alsud meneeer agent. Hij liet het deze keer bij een waarschuwing zei hij beide keren, maar ik dacht dat hij mij gewoon bang wilde maken.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het domme vragen en handige antwoorden topic - Pagina 6 Empty Re: Het domme vragen en handige antwoorden topic

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 5:34

Vervelend!

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover za 3 dec 2011 - 5:50

Caroow schreef:
Chipp schreef:
Caroow schreef:Kan je een bekeuring krijgen voor bellen/smsen/forummen op de fiets?

Het gebruik van je telefoon is toegestaan op de fiets.
De politie kan het volgens mij wel als verkeershinder benoemen, daar kun je wel voor bekeurd worden.

Ik ben deze week al twee keer staande gehouden omdat ik een gevaar voor mezelf en anderen ben, alsud meneeer agent. Hij liet het deze keer bij een waarschuwing zei hij beide keren, maar ik dacht dat hij mij gewoon bang wilde maken.
Ja daar kan je een bekeuring voor krijgen. Je bent gauw afgeleid als je als fietser belt/smst/forumt, dus daarmee kan je als gevaar worden gezien, en artikel 5 ten laste gelegd krijgen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 9:55

Forummen op de fiets... laughcry Jij vindt dat niet gevaarlijk? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sweety za 3 dec 2011 - 12:01

Zusje schreef:
Sweety schreef:SG.... JIJ BENT GOED!! Dank je wel Very Happy

Als je die beweging maakt voel je dat verschil toch al gelijk?
Ik doe eigenlijk geen mascara op. Probeer het weleens maar ik krijg er altijd een bobbeltje van op mijn ooglid. Maar ik was me er eigenlijk nooit zo van bewust tot ik mijn nichtje het ook zag doen. En mijn andere nichtje hield haar mond gewoon dicht.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489

Bericht  Sweety do 8 dec 2011 - 7:53

Op de snelweg zie je soms 2 verschillende stukken weg. Wat ik ooit heb begrepen is dat er 2 verschillende wegsoorten zijn. SOAP en nog eentje. Met welke van de 2 soorten is het "gevaarlijker" op de snelweg als het heeft geregend en gaat vriezen? Bij de ene 'zuigt' de snelweg het water op en bij de ander blijft het erop liggen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 7:58

Hihihi, SOAP, het is ZOAB. (Zeer open asfaltbeton). Zie wikipedia.

Over SOAP gesproken, ik duik achter GTST.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: