Het domme vragen en handige antwoorden topic
+28
Tullow
Error
Shy
Fayebella
Sorella
Jilke
Caresses
Rovine
Red Velvet
Herfstblaadjes
Jeanette
Sweety
SuperGrover
Zora
Ibbeltje
Zininzon
Alex
Angela_1986
Toet
jena
Snoopy
Lady Starstruck
mzcharlotte
mickey
PluDan
Marin
Curious
Chocolate Cookie
32 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Het domme vragen en handige antwoorden topic
Is it a bird?
Is it a plain?
No.. it's.........
SuperGrover, waar ben je... Heeeeeeeeelp!!
Is it a plain?
No.. it's.........
Gast- Gast
Shygirl85 schreef:Dit is een hele domme vraag!
Ik heb vanmiddag sinaasappelsap geknoeid over de laptop van mijn vriend.
Ik heb hem gelukkig wel helemaal schoon gekregen alleen je ruikt het nog wel! En ik wil absoluut niet vertellen dat dit gebeurd is want ik voel me er al dom genoeg en schuldig over.
Hoe krijg ik die geur weg?
Ik zou het gewoon vertellen, denk niet dat je die geur zo snel wegkrijgt eigenlijk?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Nee dat wil ik dus echt niet!Paraplu schreef:Shygirl85 schreef:Dit is een hele domme vraag!
Ik heb hem gelukkig wel helemaal schoon gekregen alleen je ruikt het nog wel! En ik wil absoluut niet vertellen dat dit gebeurd is want ik voel me er al dom genoeg en schuldig over.
Ik zou het gewoon vertellen, denk niet dat je die geur zo snel wegkrijgt eigenlijk?
Ik ga wel verder zoeken haha
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn vraag, we kunnen toch eindeloos geld afdrukken? Dat betekent dat er geen besef van waarde meer is, maar waarom doen we dat eigenlijk niet? Waarom drukken we gewoon niet ontelbaar veel briefjes af en geven we dat aan iedereen?
Gast- Gast
Jolee schreef:Mijn vraag, we kunnen toch eindeloos geld afdrukken? Dat betekent dat er geen besef van waarde meer is, maar waarom doen we dat eigenlijk niet? Waarom drukken we gewoon niet ontelbaar veel briefjes af en geven we dat aan iedereen?
Omdat het geld dan geen waarde meer heeft?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Tullow schreef:Jolee schreef:Mijn vraag, we kunnen toch eindeloos geld afdrukken? Dat betekent dat er geen besef van waarde meer is, maar waarom doen we dat eigenlijk niet? Waarom drukken we gewoon niet ontelbaar veel briefjes af en geven we dat aan iedereen?
Juist, hoe meer er van iets is, hoe minder het waard is, zo ook geld.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:Tullow schreef:Jolee schreef:Mijn vraag, we kunnen toch eindeloos geld afdrukken? Dat betekent dat er geen besef van waarde meer is, maar waarom doen we dat eigenlijk niet? Waarom drukken we gewoon niet ontelbaar veel briefjes af en geven we dat aan iedereen?
Als er dus heel veel geld is voor iedereen is tien euro nog maar tien cent waard en wil de aanbieder gewoon veel meer geld en blijft het probleem bestaan.
Toch?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ja ik geloof het wel.Caroow schreef:Caresses schreef:Tullow schreef:Jolee schreef:Mijn vraag, we kunnen toch eindeloos geld afdrukken? Dat betekent dat er geen besef van waarde meer is, maar waarom doen we dat eigenlijk niet? Waarom drukken we gewoon niet ontelbaar veel briefjes af en geven we dat aan iedereen?
Als er dus heel veel geld is voor iedereen is tien euro nog maar tien cent waard en wil de aanbieder gewoon veel meer geld en blijft het probleem bestaan.
Toch?
Dan is de euro minder waard ten opzichte van andere valuta's. Nu is de euro bijvoorbeeld 1,30 dollar waard ongeveer. Maar als we dus voor iedereen extra euro's gaan afdrukken dan zal de waarde van de euro zakken en zal de euro veel minder waard zijn dan de 1,30 dollar die hij nu waard is.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Sorry, ik heb geen oplossing voor het sinaasappellaptopprobleem (ik kan alleen een hippe naam ervoor verzinnen ). Afgezien van het eerlijk zeggen tegen je vriend, ongelukjes gebeuren.Youandi schreef:Is it a bird?
Is it a plain?
No.. it's.........
Maar ik weet wel het antwoord op de vraag van Jolee. Het probleem met geld bijdrukken is inflatie. Inflatie is het verminderen van de waarde van geld, dus je kunt steeds minder producten kopen met dezelfde hoeveelheid geld. Dit werkt ook met hetzelfde principe als ik eerder uitlegde, het marktmechanisme. Je moet de waarde van de eur, zien als de prijs van geld. De prijs van een product hangt af van de vraag naar het product en de aanbod van het product. Als je veel geld bijdrukt, wordt het aanbod van geld groter, waardoor de prijs van geld daalt. Hoe schaarser een product is, hoe meer geld het waard is. Geld wordt minder schaars door het bij te drukken, dus de waarde van dat geld verminderd. Het bijdrukken van geld lost een financiële crisis dus niet op. Als jij 10% meer loon krijgt, maar de producten worden allemaal 10% duurder, ga je er ook niet op vooruit.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Paraplu schreef:Shygirl85 schreef:Dit is een hele domme vraag!
Idd waarom zo iets verbergen? Als je dat al achter gaat houden in je relatie
Maar goed geen idee hoe je dat weg krijgt die geur.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wahahaha, SG, gek mens, heb je mijn opmerking als onderschrift!
Gast- Gast
JaYouandi schreef:Wahahaha, SG, gek mens, heb je mijn opmerking als onderschrift!
SuperGrover- Ratel
Dat was het, inflatie. Heb het wel eens eerder aan iemand gevraagd, maar was het antwoord alweer vergeten. Thanks voor de uitleg.
Gast- Gast
Waarom doen veel vrouwen hun mond open als ze mascara opdoen?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Dat vraag ik mij ook af. Ik doe het ook haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ibbeltje schreef:Paraplu schreef:Shygirl85 schreef:Dit is een hele domme vraag!
Idd waarom zo iets verbergen? Als je dat al achter gaat houden in je relatie
Maar goed geen idee hoe je dat weg krijgt die geur.
Ik heb ooit een open fles cola over de laptop van mijn vriend laten vallen. Van buiten zag je niets, maar van binnen zat 900 euro schade (dure laptop), dus ik zou het zeker WEL vertellen.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Bij het opdoen van mascara wil je je ogen zoveel mogelijk open sperren. Bij je bovenste ooglid is daar gewoon een spier voor, dan trek je je wenkbrauw op. Bij je onderste ooglid bestaat zo'n spier niet. Daarom doen veel vrouwen hun mond open, dat trekt de huid iets naar onder.Sweety schreef:Waarom doen veel vrouwen hun mond open als ze mascara opdoen?
Waarom weet ik al die dingen?
SuperGrover- Ratel
SG.... JIJ BENT GOED!! Dank je wel
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
SuperGrover schreef:Bij het opdoen van mascara wil je je ogen zoveel mogelijk open sperren. Bij je bovenste ooglid is daar gewoon een spier voor, dan trek je je wenkbrauw op. Bij je onderste ooglid bestaat zo'n spier niet. Daarom doen veel vrouwen hun mond open, dat trekt de huid iets naar onder.Sweety schreef:Waarom doen veel vrouwen hun mond open als ze mascara opdoen?
Jij bent gewoon slim!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik onthoud gewoon veel relatief onbelangrijke dingen. Maar wanneer mijn rijles gepland is, of wat links en rechts is, dat gaat er gewoon niet inJeanette schreef:SuperGrover schreef:Bij het opdoen van mascara wil je je ogen zoveel mogelijk open sperren. Bij je bovenste ooglid is daar gewoon een spier voor, dan trek je je wenkbrauw op. Bij je onderste ooglid bestaat zo'n spier niet. Daarom doen veel vrouwen hun mond open, dat trekt de huid iets naar onder.Sweety schreef:Waarom doen veel vrouwen hun mond open als ze mascara opdoen?
Jij bent gewoon slim!
SuperGrover- Ratel
Sweety schreef:SG.... JIJ BENT GOED!! Dank je wel
Als je die beweging maakt voel je dat verschil toch al gelijk?
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Bij het opdoen van mascara wil je je ogen zoveel mogelijk open sperren. Bij je bovenste ooglid is daar gewoon een spier voor, dan trek je je wenkbrauw op. Bij je onderste ooglid bestaat zo'n spier niet. Daarom doen veel vrouwen hun mond open, dat trekt de huid iets naar onder.Sweety schreef:Waarom doen veel vrouwen hun mond open als ze mascara opdoen?
Oh ja joh?? Dat wist ik niet, haha.
Wat ik bij mezelf wel altijd merk is dat, als ik m'n mond bewust dicht houd, ik wel m'n tong aan voel spannen. Zijn die spieren op de een of andere manier met elkaar verbonden dan of zo? Dat je of je mond open moet hebben, of je tong voelt, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Met je mond dicht, bedoel je dan lippen op elkaar of kaken op elkaar? Want lippen op elkaar, maar niet kaken op elkaar is eigenlijk valsspelen Maar nee, ik zou het niet zo weten. Ik denk dat je tongspanning eerder te maken heeft met concentratie, want ik geloof niet dat dat invloed heeft op de huid onder je ogen.Arwyn schreef:SuperGrover schreef:Bij het opdoen van mascara wil je je ogen zoveel mogelijk open sperren. Bij je bovenste ooglid is daar gewoon een spier voor, dan trek je je wenkbrauw op. Bij je onderste ooglid bestaat zo'n spier niet. Daarom doen veel vrouwen hun mond open, dat trekt de huid iets naar onder.Sweety schreef:Waarom doen veel vrouwen hun mond open als ze mascara opdoen?
Oh ja joh?? Dat wist ik niet, haha.
Wat ik bij mezelf wel altijd merk is dat, als ik m'n mond bewust dicht houd, ik wel m'n tong aan voel spannen. Zijn die spieren op de een of andere manier met elkaar verbonden dan of zo? Dat je of je mond open moet hebben, of je tong voelt, haha.
SuperGrover- Ratel
Kan je een bekeuring krijgen voor bellen/smsen/forummen op de fiets?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Caroow schreef:Kan je een bekeuring krijgen voor bellen/smsen/forummen op de fiets?
Het gebruik van je telefoon is toegestaan op de fiets.
De politie kan het volgens mij wel als verkeershinder benoemen, daar kun je wel voor bekeurd worden.
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Domme vragen topic
» 'het domme vragen topic'
» Domme vragen topic!
» Het stomme vragen topic
» Domme vragen
» 'het domme vragen topic'
» Domme vragen topic!
» Het stomme vragen topic
» Domme vragen