Het stomme vragen topic
+4
Rush
Elliot
silly-one
Minx
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het stomme vragen topic
Oké, ik heb continu zo'n koud neuspuntje.... Wat doe ik daaraan? Het stoort me, en vooral als ik in bed lig
En.... ik zoek kussenhoezen in 40 x 40, maar kan ze nergens vinden.
Jullie stomme vragen?
Jullie stomme vragen?
Gast- Gast
Re: Het stomme vragen topic
Lig je met je neus naar het raam of de deur? Gisteren tijdens mijn holiday afternoon nap ontdekte ik dat m'n neuspuntje koud bleef als ik met m'n neus richting het raam lag, maar dat 'ie warmer werd toen ik mijn hoofd naar de muur draaide.
Gast- Gast
Ik slaap juist links in het bed, met de deur (bijna) dicht, en de ramen zitten rechts
Gast- Gast
haha ik zit me nu heel hard af te vragen hoe mijn broertje toch nog dat stuk quiche weg krijgt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ken jij de borst van M.?Elodie schreef:Je neusje op de borst van M leggen..heerlijk.
Gast- Gast
Waarom ik momenteel een bounty tik heb. Die dingen waren vorige week in de aanbieding en ik blijf ze eten. Ze zijn echt veels te lekker.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Wel van mijn M ;-) en ik gok dat zij die van haar M vast ook zo lekker vindt!Smikkell schreef:Ken jij de borst van M.?Elodie schreef:Je neusje op de borst van M leggen..heerlijk.
Gast- Gast
Als we het toch over stomme vragen hebben? Waarom, waarom, waarom werken mijn darmen niet goed en kunnen de artsen niks vinden. Weer een pijnlijke opgezette buik is niet leuk. Iemand darmen in de aanbieding?
Ik weiger trouwens weer een artsen bezoek want het idee dat ik misschien opnieuw (3de keer) een slang in mijn kont krijg, werkt niet echt bevorderlijk.
Ik weiger trouwens weer een artsen bezoek want het idee dat ik misschien opnieuw (3de keer) een slang in mijn kont krijg, werkt niet echt bevorderlijk.
Gast- Gast
Pippa schreef:Oké, ik heb continu zo'n koud neuspuntje.... Wat doe ik daaraan? Het stoort me, en vooral als ik in bed lig
Jullie stomme vragen?
Zijn die kussenhoezen niet bij de Ikea te krijgen? Ze hebben daar toch ook kussens in die maat?
Ik heb ook wel eens zo'n koud neusje, ik begrijp je ergernis
Mijn stomme vraag: waarom heb ik nu de griep?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik heb hetzelfde gehad. De homeopaat heeft mij geholpen, na jaren ziekenhuis in en uit. Sterkte ermee!Dropdraakje schreef:Als we het toch over stomme vragen hebben? Waarom, waarom, waarom werken mijn darmen niet goed en kunnen de artsen niks vinden. Weer een pijnlijke opgezette buik is niet leuk. Iemand darmen in de aanbieding?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik lees mee in de hoop een gouden tip te krijgen. Ik heb 's avonds in bed bijna altijd een koude neus en als ik een koude neus heb, kom ik niet in slaap. Onhandig...Pippa schreef:Oké, ik heb continu zo'n koud neuspuntje.... Wat doe ik daaraan? Het stoort me, en vooral als ik in bed lig
Jullie stomme vragen?
Gast- Gast
Hmm misschien voor mij ook een goede tip! Gisteravond weer bij de HAP gezet en klysma gekregen.Rush schreef:Ik heb hetzelfde gehad. De homeopaat heeft mij geholpen, na jaren ziekenhuis in en uit. Sterkte ermee!Dropdraakje schreef:Als we het toch over stomme vragen hebben? Waarom, waarom, waarom werken mijn darmen niet goed en kunnen de artsen niks vinden. Weer een pijnlijke opgezette buik is niet leuk. Iemand darmen in de aanbieding?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
_Jackie schreef:Waarom ligt mijn bed 's ochtends altijd lekkerder dan 's avonds?
Haha, daar heeft die van mij ook last van! Zou t heersen?
Koud neuspuntje heeft met circulatie te maken (bloedsomloop)
Dropdraakje, misschien eens alternatieve geneeswijze proberen? Ik heb er goede ervaringen mee.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
_Jackie schreef:Waarom ligt mijn bed 's ochtends altijd lekkerder dan 's avonds?
Haha, dat is een goede! Heb ik ook altijd last van..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
It's me schreef:Ik lees mee in de hoop een gouden tip te krijgen. Ik heb 's avonds in bed bijna altijd een koude neus en als ik een koude neus heb, kom ik niet in slaap. Onhandig...Pippa schreef:Oké, ik heb continu zo'n koud neuspuntje.... Wat doe ik daaraan? Het stoort me, en vooral als ik in bed lig
Jullie stomme vragen?
Als ik het s avonds heb, dan ga ik met m'n hoofd onder de deken. Doordat je daar dan ook uitademt, wordt het lekker warm en m'n neus ook. Daarna weer deken normaal en kan ik wel slapen.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Jeanette schreef:_Jackie schreef:Waarom ligt mijn bed 's ochtends altijd lekkerder dan 's avonds?
Haha, dat is een goede! Heb ik ook altijd last van..
+1, Hele goeie vraag!
Gast- Gast
Voor een groot gedeelte heeft het er bij mij mee te maken dat ik 's avonds helemaal verkrampt ben in mijn rug en nek en dan dus niet lekker kan liggen. Na een nacht slapen is dat weer ontspannen.
Maar normaal gesproken lag mijn bed ook al lekkerder 's ochtends
Maar normaal gesproken lag mijn bed ook al lekkerder 's ochtends
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» stomme vragen topic !
» stomme vragen mbt je zwangerschap
» Domme vragen topic
» Het domme vragen en handige antwoorden topic
» Borstvoedings(vragen) topic!
» stomme vragen mbt je zwangerschap
» Domme vragen topic
» Het domme vragen en handige antwoorden topic