Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

+23
Annie24
Atelier Madame
_Lana_
schuddebuikje
holaagirl
Nana
Tittih
Nijntje
Annemie
Pien
moepie
keverke26
SarahKey
Rush
Fearie
chipa
LMCurious
Tania
firda
Caresses
blondje1313
Flower_L
Mida4you
27 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Tittih wo 30 nov 2011 - 8:52

Wij betalen nu 250,- aan eigen bijdrage voor 3 dagen opvang.
Het ligt er heel erg aan of ze iets gaan veranderen aan de uren op het kdv(met die 140%), we gaan volgend jaar iig 25,- meer betalen, maar dit kan ook 100,- zijn....

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Nana wo 30 nov 2011 - 8:59

Wij betalen voor 2 dagen kinderdagverblijf voor 2 kindjes 800 euro zelf, totale kosten zijn 1200 euro.



Ik werk 24 uur en mijn man 40. Een dag in de week passen opa's en oma's gelukkig op want anders zijn echt mijn hele salaris naar het kinderdagverblijf gaan.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Mida4you wo 30 nov 2011 - 9:27

Nijntje schreef:heb je niet een kennis/vriend/of een bekende ouder in de buurt. Misschien kun je daar kindjes mee 'ruilen'? ene dag gaat jouw kindje daarheen, dus een dag minder opvang, en de andere dag komt dat kindje bij jou?

Nee ook dat niet, we zijn net voor 1,5 maand geleden verhuist en we kennen hier nog niemand in de buurt.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 22:06

Ik ben ook even flink aan het rekenen geslagen en heb besloten het kinderdagverblijf op te zetten vanaf januari 2012. Scheelt ons in eigen bijdrage €220. Gelukkig heb ik nog wel andere (betaalde) opvang, maar dat is een stuk goedkoper.

Zijn jullie er al uit wat jullie gaan doen Mirjam?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  holaagirl wo 30 nov 2011 - 22:40

Wij betalen 650,- euro ( om en nabij) per maand. Krijgen daar 300,- van terug van de belastingdienst.
Wij betalen dus rond de 350,- euro per maand zelf. Ik vind het schikbarend veel geld!
Maar goed, voor dat geld krijg je opgeleide mensen die voor je kind zorgen, luiers en eten...
Wij brengen hem trouwens 2 dagen in de week naar het kdv.
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Mida4you wo 30 nov 2011 - 22:55

Jolicious schreef:Ik ben ook even flink aan het rekenen geslagen en heb besloten het kinderdagverblijf op te zetten vanaf januari 2012. Scheelt ons in eigen bijdrage €220. Gelukkig heb ik nog wel andere (betaalde) opvang, maar dat is een stuk goedkoper.

Zijn jullie er al uit wat jullie gaan doen Mirjam?

Wij brengen haar gewoon heen want we hebben geen keuze en we weten dat ze daar ook in hele goede handen is.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  schuddebuikje wo 30 nov 2011 - 23:35

Minneke schreef:Het zijn inderdaad geen prettige bedragen meer nee. Wij betalen voor de opvang 800 euro per maand. Vanaf 2012 wordt dat 900 euro. We hebben geen koophuis, had er eigenlijk ook nooit over nagedacht dat dat nog iets uitmaakt. Eigenlijk vind ik het ook raar; waarom zou dat verschil moeten maken?

Maar goed..hier ook weinig keuze helaas. Mijn man werkt 40 uur, ik 36. Vanaf januari allebei 36 en eigenlijk kunnen we niet eens heel makkelijk rondkomen ofzo.

weet jij geen thuisblijf moeder die 400/500 euro bij wil verdienen ??
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 23:37

800 euro per maand :shock: dan snap ik dat je niet heel makkelijk meer kan rondkomen, wat belachelijk die bedragen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  _Lana_ do 1 dec 2011 - 1:46

Zelda schreef:800 euro per maand :shock: dan snap ik dat je niet heel makkelijk meer kan rondkomen, wat belachelijk die bedragen..

Dat het belachelijke bedragen zijn, ben ik helemaal met je eens!
Maar ik begrijp dat het om 2 kindjes gaat en 36 uur wordt opgevangen? Dan valt het in verhouding natuurlijk nog mee. Je verdient ook meer. En als je naar bruto- netto kijkt, dan krijg je echt veel terug. Dit neemt niet weg dat de kinderopvang gewoon duur is.

Ik zou eigenlijk nog niet weten wat wij gaan betalen. Ik heb straks 1 dag nodig, voor 2 kindjes. Zal wel rond de 400 euro zijn? Binnenkort maar eens uitrekenen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Atelier Madame do 1 dec 2011 - 2:47

Rush schreef:Ik heb echt nooit geweten dat het zo duur is. :shock:

Ik vind het eigenlijk wel meevallen, de bruto netto verhouding is gigatisch.

@mirjam: geen optie om die schuld versneld af te lossen met spaargeld? Of de lening over te sluiten ofzo?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Fearie do 1 dec 2011 - 8:20

Zie wel veel verschil in de KDV bedragen, wat vragen jullie KDV's dan per uur? Hier is het € 6,48 per uur, maar dan komen de luiers en het eten er nog bij. Het tarief verandert niet in 2012.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Annie24 do 1 dec 2011 - 8:32

Y. gaat 2 dagen naar het kdv. We betalen nét geen 600 euro per maand. Dit is inc. luiers en eten, maar geen groente, dat krijg hij pas thuis om 18.30 uur....Per uur betaalden we eerste 6.48 en vanaf januari 6.51.

Van de belastingdienst krijgen we op dit moment 280 euro terug, maar omdat ik met mijn zwanger-hoofd bij de aanvraag ons bruto inkomen heb doorgegeven ips ons verzamelinkomen krijgen we nu dus te weinig terug. Omdat we toch al uitgingen van die 280 euro heb ik nog geen wijzigingen doorgegeven, mede omdat het daar bij de belastingdienst ook niet altijd even soepel gaat met wijzigingen doorgeven. Nu krijgen we volgend jaar dus nog een hoop terug met de afrekening over 2011, wat ook lekker is. Kan direct naar de spaarrekening Laughing

We werken beiden 36 uur, maar mijn vriend werkt in de horeca dus zijn loon is niet echt geweldig.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Rush do 1 dec 2011 - 20:47

Atelier Madame schreef:
Rush schreef:Ik heb echt nooit geweten dat het zo duur is. :shock:

Ik vind het eigenlijk wel meevallen, de bruto netto verhouding is gigatisch.

Hoe werkt dat dan?

Wat dit is je eigen bijdrage toch? Ik neem aan dat je dat per maand moet betalen of zoiets? :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  LMCurious do 1 dec 2011 - 21:56

Rush schreef:
Atelier Madame schreef:
Rush schreef:Ik heb echt nooit geweten dat het zo duur is. :shock:

Ik vind het eigenlijk wel meevallen, de bruto netto verhouding is gigatisch.

Hoe werkt dat dan?

Wat dit is je eigen bijdrage toch? Ik neem aan dat je dat per maand moet betalen of zoiets? :-)

je betaald per maand aan je kdv het hele bedrag, en je kunt van de belastingdienst ook per maand je toeslag terug krijgen. Dus netto ben je daardoor per maand minder kwijt. Wij krijgen volgens mij van de belasting vooraf, en het kdv schrijft pas een week later af.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Rush do 1 dec 2011 - 21:59

Ohzo, weer wat geleerd Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Flower_L vr 2 dec 2011 - 7:43

Rush schreef:Ohzo, weer wat geleerd Very Happy

Je kunt beldienst ook direct jouw kdv laten betalen volgens mij....al weet ik het fijne er niet vanaf.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  PiP vr 2 dec 2011 - 8:28

Fearie schreef:Zie wel veel verschil in de KDV bedragen, wat vragen jullie KDV's dan per uur? Hier is het € 6,48 per uur, maar dan komen de luiers en het eten er nog bij. Het tarief verandert niet in 2012.
Wij betalen 6,35 inclusief luiers en flesvoeding/eten, het avondeten doet ze thuis.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Lejow vr 2 dec 2011 - 8:32

Hier zal het 6,36 worden.

Voor de meiden wiens kind(eren) 2 dagen in de week naar het kdv gaat(gaan), op hoeveel uur komen jullie totaal uit in de maand?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Laced vr 2 dec 2011 - 8:42

Wij komen uit om 85uur per maand obv 51 weken. L. gaat 2 dagen per week à 10 uur per dag naar een gastouder. Wij betalen per maand 496,- euro. Wij krijgen rond de 300 euro terug van de bd.


Laatst aangepast door Laced op vr 2 dec 2011 - 8:47; in totaal 2 keer bewerkt

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 8:42

Lejow schreef:Hier zal het 6,36 worden.

Voor de meiden wiens kind(eren) 2 dagen in de week naar het kdv gaat(gaan), op hoeveel uur komen jullie totaal uit in de maand?

94. Hier is het trouwens 6,60

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Flower_L vr 2 dec 2011 - 8:44

wij betalen voor 143u per maand, volgend jaar volgens mij 6,56

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Darius vr 2 dec 2011 - 8:44

Lejow schreef:Hier zal het 6,36 worden.

Voor de meiden wiens kind(eren) 2 dagen in de week naar het kdv gaat(gaan), op hoeveel uur komen jullie totaal uit in de maand?

Laurens en Pepijn gaan beide twee dagen per week van officieel 730 uur tot 18 uur en dat komt neer op 94 uur per maand, per kind.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Lejow vr 2 dec 2011 - 8:45

Jolicious schreef:
Lejow schreef:Hier zal het 6,36 worden.

Voor de meiden wiens kind(eren) 2 dagen in de week naar het kdv gaat(gaan), op hoeveel uur komen jullie totaal uit in de maand?

94. Hier is het trouwens 6,60

Even een blonde opmerking, en dat van een juf.. Maar mijn hoofd wil echt niet meer laughcry
Ze zal hier 2 dagen van 10 uur gaan maken, is 20 uur in de week.
Is 20 x 52 = 1040 per jaar : 12 = 86 uur per maand... Of reken ik nou te simpel, aangezien Joy op 94 komt

Men... ik moet gaan slapen nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Flower_L vr 2 dec 2011 - 8:47

Wanneer je per maand berekend, doe je uren per week x 4,33

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 8:47

Ik snap het ook niet, maar dat is hoe het kdv rekent nerd . Andere mensen in mijn omgeving hebben dat ook met 2 dagen, dus het zal wel kloppen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv?? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage aan kdv??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum