DagCafé
+26
Erin
Suus
Sjaantje
Toet
Susan
PluDan
Alex
pinkflower
Lavendel
Jordana
ixis
May
Burn
Tiana
ExpressoB
Lotus
Lejow
silly-one
Chocolate Cookie
Tullow
VeryCherry
Rush
Rovine
Zwerver
Ibbeltje
Gebruikersnaam
30 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Maple schreef:Echt, serieus... Mag ik iemand een knal in z'n gezicht/ballen/reet verkopen?
Heb ik hem gevraagd om één specifieke handdoek te laten hangen, dat is mijn schminkhanddoek en die zit sowieso al vol zwarte vlekken en gaten, was al een oude handdoek. Wil ik mijn tas inpakken, en ja hoor, wat mist er... mijn schminkhanddoek. Ligt in de wasmand. Heeft hij hem dus toch gebruikt. En waarom? Omdat de rest van de handdoeken in de was zitten en hij de handdoeken die er nog úít liggen niet wilde gebruiken (want die zijn niet fijn? Ehhh juist... Volgens mij gebruikt hij ze niet omdat we ze ooit van mijn ouders hebben gekregen, maar dat terzijde..)
Arghhh... sukkel.
Maple, schop die vent het huis uit en laat hem gewoon die paar maanden nog betalen. Hij trekt waarschijnlijk(?) toch gratis bij haar in.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Zij heeft geen eigen woning dus die vlieger gaat helaas niet op... Hij heeft gisteren gevraagd of hij anders naar z'n ouders moest vertrekken maar ben als de dood dat hij dan ook nog eens moeilijk gaat doen over het betalen van de hypotheek. Want ja, hij betaalt dan voor een huis waar hij eigelijk niet meer woont... Zo'n figuur is het ook nog wel.Lavendel schreef:Maple schreef:Echt, serieus... Mag ik iemand een knal in z'n gezicht/ballen/reet verkopen?
Heb ik hem gevraagd om één specifieke handdoek te laten hangen, dat is mijn schminkhanddoek en die zit sowieso al vol zwarte vlekken en gaten, was al een oude handdoek. Wil ik mijn tas inpakken, en ja hoor, wat mist er... mijn schminkhanddoek. Ligt in de wasmand. Heeft hij hem dus toch gebruikt. En waarom? Omdat de rest van de handdoeken in de was zitten en hij de handdoeken die er nog úít liggen niet wilde gebruiken (want die zijn niet fijn? Ehhh juist... Volgens mij gebruikt hij ze niet omdat we ze ooit van mijn ouders hebben gekregen, maar dat terzijde..)
Arghhh... sukkel.
Maple, schop die vent het huis uit en laat hem gewoon die paar maanden nog betalen. Hij trekt waarschijnlijk(?) toch gratis bij haar in.
Gast- Gast
Ooh Maple, wat een rotsituatie. Je weet dat je welkom bent als je er even tussenuit wilt!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ja ik weet hetEvy schreef:Ooh Maple, wat een rotsituatie. Je weet dat je welkom bent als je er even tussenuit wilt!
Gast- Gast
Oh lieverd, ik zou willen dat ik wat voor je kon doen. En niet verdrietig worden dat ik je een dagje rust aanbiedt Je verdient dit niet!
Alex- Ratel
Nee, ik word niet verdrietig omdat je het aanbied, dat vind ik juist superlief. Ik word verdrietig omdat ik het gewoon allemaal even niet meer weet... het liefste heb ik gewoon dat hij gaat, maar ik ben zó bang dat hij gaat zeiken over de hypotheek... dus laat ik hem maar blijven..
Gast- Gast
maar kun je het echt niet (voor die korte? tijd) zelf betalen, tot het is overgezet? Sparen is fijn, maar geld is niet alles.Maple schreef:Nee, ik word niet verdrietig omdat je het aanbied, dat vind ik juist superlief. Ik word verdrietig omdat ik het gewoon allemaal even niet meer weet... het liefste heb ik gewoon dat hij gaat, maar ik ben zó bang dat hij gaat zeiken over de hypotheek... dus laat ik hem maar blijven..
Gast- Gast
Maple schreef:Nee, ik word niet verdrietig omdat je het aanbied, dat vind ik juist superlief. Ik word verdrietig omdat ik het gewoon allemaal even niet meer weet... het liefste heb ik gewoon dat hij gaat, maar ik ben zó bang dat hij gaat zeiken over de hypotheek... dus laat ik hem maar blijven..
Ik kan me het eigenlijk ook wel voorstellen dat je die angst hebt, zeker als jij het gewoon echt niet in je eentje kunt betalen. Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet zeggen ...
Alex- Ratel
Ben ik leuk aangekleed en mijn haar en make up zit ook redelijk, is er iemand voor de trein gesprongen en komt mijn vriend pas om half 1.. Dus als ik zo in bed ga liggen was alle moeite voor niks, of ik moet nog tot die tijd opblijven waar ik niet zoveel zin in heb en dan binnen 10 minuten naar bed.
He verdorie.
He verdorie.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Oh, dat is balen, Lavendel.
Alex- Ratel
Hehe na een hele dag storing kan ik eindelijk hier inloggen om even leuk nieuws te komen gillen:
IK KRIJG EEN NEEFJE!!!!
Zo, hehe da's eruit... nu ga ik even mijn pyjama aantrekken, tot zo!
IK KRIJG EEN NEEFJE!!!!
Zo, hehe da's eruit... nu ga ik even mijn pyjama aantrekken, tot zo!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! Superleuk, Sjaan!
Alex- Ratel
Evy schreef:Maple schreef:Nee, ik word niet verdrietig omdat je het aanbied, dat vind ik juist superlief. Ik word verdrietig omdat ik het gewoon allemaal even niet meer weet... het liefste heb ik gewoon dat hij gaat, maar ik ben zó bang dat hij gaat zeiken over de hypotheek... dus laat ik hem maar blijven..
Ik kan me het eigenlijk ook wel voorstellen dat je die angst hebt, zeker als jij het gewoon echt niet in je eentje kunt betalen. Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet zeggen ...
Ja, dat is het lastige... hij zegt dat hij met me begaan is en zich zorgen om me maakt, maar ergens geloof ik dan niet. Want waarom zit hij dan al die tijd bij haar... aan de ene kant vind ik dat wel fijn, niet met hem geconfronteerd worden, maar aan de andere kant vind ik het idee gewoon verschrikkelijk. Maargoed, we komen er wel
Gast- Gast
Tuurlijk kom je er wel, Mappie! Je bent een topwijf!
Alex- Ratel
Ga je slapen, Smikkie?
Alex- Ratel
Maple, ik vind het jammer dat ik zo ver van je vandaan woon, anders had je van mij zo tijdelijk in mijn huis kunnen trekken. Het staat nu toch leeg!
Het is echt een moeilijk dilemma waar je nu voor staat en ik snap je angst dat hij stopt met betalen als hij nu bij zijn ouders in zou trekken. Denk dat dat ook wel een reeele (sorry ik kan geen trema's maken hier) angst is. Ik blijf voor je duimen dat het allemaal snel achter de rug is!
Het is echt een moeilijk dilemma waar je nu voor staat en ik snap je angst dat hij stopt met betalen als hij nu bij zijn ouders in zou trekken. Denk dat dat ook wel een reeele (sorry ik kan geen trema's maken hier) angst is. Ik blijf voor je duimen dat het allemaal snel achter de rug is!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
dank je!Evy schreef:Tuurlijk kom je er wel, Mappie! Je bent een topwijf!
En dank je Sjaan!
Maar hoe gaat het et jullie, Sjaan en Evy?
Gast- Gast
Wow Sjaan, wat een genereus gebaar! Jammer dat Mappie er niks mee kan ...
Ik heb net een stuk geschreven in mijn door-therapie-aan-te-hebben-geschafte-dagboek. Dat ga ik morgen in het psycho-uurtje voorlezen en ik ben nu al nerveus.
Ik heb net een stuk geschreven in mijn door-therapie-aan-te-hebben-geschafte-dagboek. Dat ga ik morgen in het psycho-uurtje voorlezen en ik ben nu al nerveus.
Alex- Ratel
Klote situatie Maple; sterkte ermee
Ik heb een warme stroopwafel lekker
Ik heb een warme stroopwafel lekker
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Lekker EB! Ben je nog iets leuks aan het kijken op tv?
Alex- Ratel
Evy schreef:Lekker EB! Ben je nog iets leuks aan het kijken op tv?
Neem er gewoon nog 1, kan mij het schelen
Ik kijk naar rtl5 maar heb niet alles gevolgd.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Evy schreef:Lekker EB! Ben je nog iets leuks aan het kijken op tv?
Neem er gewoon nog 1, kan mij het schelen
Ik kijk naar rtl5 maar heb niet alles gevolgd.
Stomme film he?
Gast- Gast
Laat het je vooral smaken
Wat is er op RTL 5?
Wat is er op RTL 5?
Alex- Ratel
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40