DagCafé
+26
Erin
Suus
Sjaantje
Toet
Susan
PluDan
Alex
pinkflower
Lavendel
Jordana
ixis
May
Burn
Tiana
ExpressoB
Lotus
Lejow
silly-one
Chocolate Cookie
Tullow
VeryCherry
Rush
Rovine
Zwerver
Ibbeltje
Gebruikersnaam
30 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Ik vind het eigenlijk wel 'bijzonder' dat er iemand is die niks te klagen heeft dit klinkt heel stom, maar ik ben best blij om te horen dat er iemand is die uit een perfecte familie komt.
Gast- Gast
Uhm.. nee, meld daar niet zo veel meer over op het forum. Het gaat wel beter. Al zes nachten achter elkaar geslapen. Niet genoeg uren, maar al een hele verbetering. Geen therapie maar ook nog geen studie of dagbesteding. Krijg onderzoeken en ondersteuning van de slaappoli binnenkort en verder niets voor op het forum.Lavendel schreef:Smikkell schreef:Met een fijne, hechte familie is het vast iets makkelijker te dragen als het je overkomt.Lavendel schreef:Smikkell schreef:Er kan altijd wel iemand ziek worden en gezien de cijfers is dat helaas ook realistisch, dat je zoiets gaat meemaken, maar jij hebt er door je fijne leven tot nu toe niet meer kans op dan een ander natuurlijk.
Nee ik weet het, toch voelt het een beetje als de stilte voor de storm ofzo.. maar ik zie het wel, zolang het goed gaat probeer ik er van te genieten en dat moet ik ook echt meer bewust gaan doen.
Edit: al zal het verdriet groter zijn al je een van hen verliest, dan bij mij en mijn achtergrond denk ik.
Misschien wel, het zou ook kunnen dat ik compleet instort en niks aankan omdat ik niks gewend ben. Maar laat ik daar maar niet teveel over nadenken! Gaat het eigenlijk met jou weer beter Smik? Heb je nog therapie? En ben je weer begonnen met studeren?(Of wil je hier op het forum niet meer over praten?)
Gast- Gast
Ik word daar ook altijd wel een beetje blij van. Fijn dat dát ook bestaat. Gun het iedereen.Zelda schreef:Ik vind het eigenlijk wel 'bijzonder' dat er iemand is die niks te klagen heeft dit klinkt heel stom, maar ik ben best blij om te horen dat er iemand is die uit een perfecte familie komt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Uhm.. nee, meld daar niet zo veel meer over op het forum. Het gaat wel beter. Al zes nachten achter elkaar geslapen. Niet genoeg uren, maar al een hele verbetering. Geen therapie maar ook nog geen studie of dagbesteding. Krijg onderzoeken en ondersteuning van de slaappoli binnenkort en verder niets voor op het forum.Lavendel schreef:Smikkell schreef:Met een fijne, hechte familie is het vast iets makkelijker te dragen als het je overkomt.Lavendel schreef:Smikkell schreef:Er kan altijd wel iemand ziek worden en gezien de cijfers is dat helaas ook realistisch, dat je zoiets gaat meemaken, maar jij hebt er door je fijne leven tot nu toe niet meer kans op dan een ander natuurlijk.
Nee ik weet het, toch voelt het een beetje als de stilte voor de storm ofzo.. maar ik zie het wel, zolang het goed gaat probeer ik er van te genieten en dat moet ik ook echt meer bewust gaan doen.
Edit: al zal het verdriet groter zijn al je een van hen verliest, dan bij mij en mijn achtergrond denk ik.
Misschien wel, het zou ook kunnen dat ik compleet instort en niks aankan omdat ik niks gewend ben. Maar laat ik daar maar niet teveel over nadenken! Gaat het eigenlijk met jou weer beter Smik? Heb je nog therapie? En ben je weer begonnen met studeren?(Of wil je hier op het forum niet meer over praten?)
Oke, meer slapen is al een hele verbetering
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Dit dus.Smikkell schreef:Ik word daar ook altijd wel een beetje blij van. Fijn dat dát ook bestaat. Gun het iedereen.Zelda schreef:Ik vind het eigenlijk wel 'bijzonder' dat er iemand is die niks te klagen heeft dit klinkt heel stom, maar ik ben best blij om te horen dat er iemand is die uit een perfecte familie komt.
Gast- Gast
Dat vind ik ook en daar mag je ook best voor uitkomen.Smikkell schreef:Ik word daar ook altijd wel een beetje blij van. Fijn dat dát ook bestaat. Gun het iedereen.Zelda schreef:Ik vind het eigenlijk wel 'bijzonder' dat er iemand is die niks te klagen heeft dit klinkt heel stom, maar ik ben best blij om te horen dat er iemand is die uit een perfecte familie komt.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Als jullie een wandje zouden maken van houten planken.. zouden jullie dan eerst de planken verven en dan tegen de muur aan schroeven of eerst alles in elkaar zetten en daarna verven...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als jullie een wandje zouden maken van houten planken.. zouden jullie dan eerst de planken verven en dan tegen de muur aan schroeven of eerst alles in elkaar zetten en daarna verven...
Er plaatsen en dan verven, zonde als je onnodige stukken verft of als het beschadigt.
Lavendel- Ratel
Ik ga zo lekker naar bed.
Welterusten meiden en een fijne avond nog.
Welterusten meiden en een fijne avond nog.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Zelda schreef:Ik ben benieuwd of ik kan slapen, ik voel een hyper aankomen...
Anders even rustig een boek lezen in bed?
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Smikkell schreef:Als jullie een wandje zouden maken van houten planken.. zouden jullie dan eerst de planken verven en dan tegen de muur aan schroeven of eerst alles in elkaar zetten en daarna verven...
Eerst plaatsen en dan verven, zonde als je onnodige stukken verft of als het beschadigt.
Eens.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Al die losse planken verven lijkt me ook onhandig en waar laat ik ze?! Ik denk dat ik voor optie twee ga en het plafond maar goed bescherm.Lavendel schreef:Smikkell schreef:Als jullie een wandje zouden maken van houten planken.. zouden jullie dan eerst de planken verven en dan tegen de muur aan schroeven of eerst alles in elkaar zetten en daarna verven...
Er plaatsen en dan verven, zonde als je onnodige stukken verft of als het beschadigt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Al die losse planken verven lijkt me ook onhandig en waar laat ik ze?! Ik denk dat ik voor optie twee ga en het plafond maar goed bescherm.Lavendel schreef:Smikkell schreef:Als jullie een wandje zouden maken van houten planken.. zouden jullie dan eerst de planken verven en dan tegen de muur aan schroeven of eerst alles in elkaar zetten en daarna verven...
Wat ga je maken?
Lavendel- Ratel
Ja, of anders even met wat muziek (oordopjes) zitten/liggen?Lavendel schreef:Zelda schreef:Ik ben benieuwd of ik kan slapen, ik voel een hyper aankomen...
Gast- Gast
Ja, misschien wel.Lavendel schreef:Zelda schreef:Ik ben benieuwd of ik kan slapen, ik voel een hyper aankomen...
Gast- Gast
Daar word ik alleen nog maar drukker van op zo'n moment.Smikkell schreef:Ja, of anders even met wat muziek (oordopjes) zitten/liggen?Lavendel schreef:Zelda schreef:Ik ben benieuwd of ik kan slapen, ik voel een hyper aankomen...
Gast- Gast
Een muurLavendel schreef:Smikkell schreef:Al die losse planken verven lijkt me ook onhandig en waar laat ik ze?! Ik denk dat ik voor optie twee ga en het plafond maar goed bescherm.Lavendel schreef:Smikkell schreef:Als jullie een wandje zouden maken van houten planken.. zouden jullie dan eerst de planken verven en dan tegen de muur aan schroeven of eerst alles in elkaar zetten en daarna verven...
Wat ga je maken?
Tussen de keuken en de slaapkamer heb ik ooit de muur weggehaald. Leek me een goed idee waardoor alles veel lichter en ruimer zou worden. Smikkell zou Smikkell niet zijn als ze niet meteen haar plannen uitvoert en in de nacht een muur verwijderd
Nu al weer bijna vier jaar verder en ik wil eigenlijk wel weer een muur, ook om rustiger te slapen. Wilde eerst een kastenwand bouwen, kan wel wat opbergruimte gebruiken, maar dat kost me te veel ruimte van mijn al kleine slaapkamer.
Nu ga ik een wandje timmeren van houten planken. Heb een heel leuk idee. Wit in de slaapkamer en antraciet in de keuken (mijn huis wordt langzaam een antraciet donker hol)
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 nov 2011 - 10:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dan kun je dat beter niet doenZelda schreef:Daar word ik alleen nog maar drukker van op zo'n moment.
Gast- Gast
Lol, neeSmikkell schreef:Dan kun je dat beter niet doenZelda schreef:Daar word ik alleen nog maar drukker van op zo'n moment.
Echt zo vervelend, ik ga als ik zo'n 'aanval' heb enorm veel praten en ik voel me dan net of ik 10 kopjes koffie op heb, erg lastig. Dat duurt dan een paar dagen en dan is het over.
Gast- Gast
Een aan elkaar gelinkt keuken en slaapkamer lijkt me ook niet de meest ideale combinatie. Heb je nooit last van etensgeuren? Of als je lekker in bed ligt dat je tegen je afwas van 3 dagen aan ligt te kijken Goed plan, dat wandje. Heb je foto's van je huis?
Lavendel- Ratel
Oke, obese is begonnen, ik ben blij dat ik geen chips gekocht heb!
Lavendel- Ratel
Als ik het een loft noem klinkt het al beter, toch?Lavendel schreef:Een aan elkaar gelinkt keuken en slaapkamer lijkt me ook niet de meest ideale combinatie. Heb je nooit last van etensgeuren? Of als je lekker in bed ligt dat je tegen je afwas van 3 dagen aan ligt te kijken Goed plan, dat wandje. Heb je foto's van je huis?
Als de hal en de wand af zijn en alles wat nog wit moet, wit is, plaats ik foto's van mijn huis. Januari denk ik!
Gast- Gast
Echt, serieus... Mag ik iemand een knal in z'n gezicht/ballen/reet verkopen?
Heb ik hem gevraagd om één specifieke handdoek te laten hangen, dat is mijn schminkhanddoek en die zit sowieso al vol zwarte vlekken en gaten, was al een oude handdoek. Wil ik mijn tas inpakken, en ja hoor, wat mist er... mijn schminkhanddoek. Ligt in de wasmand. Heeft hij hem dus toch gebruikt. En waarom? Omdat de rest van de handdoeken in de was zitten en hij de handdoeken die er nog úít liggen niet wilde gebruiken (want die zijn niet fijn? Ehhh juist... Volgens mij gebruikt hij ze niet omdat we ze ooit van mijn ouders hebben gekregen, maar dat terzijde..)
Arghhh... sukkel.
Heb ik hem gevraagd om één specifieke handdoek te laten hangen, dat is mijn schminkhanddoek en die zit sowieso al vol zwarte vlekken en gaten, was al een oude handdoek. Wil ik mijn tas inpakken, en ja hoor, wat mist er... mijn schminkhanddoek. Ligt in de wasmand. Heeft hij hem dus toch gebruikt. En waarom? Omdat de rest van de handdoeken in de was zitten en hij de handdoeken die er nog úít liggen niet wilde gebruiken (want die zijn niet fijn? Ehhh juist... Volgens mij gebruikt hij ze niet omdat we ze ooit van mijn ouders hebben gekregen, maar dat terzijde..)
Arghhh... sukkel.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als ik het een loft noem klinkt het al beter, toch?Lavendel schreef:Een aan elkaar gelinkt keuken en slaapkamer lijkt me ook niet de meest ideale combinatie. Heb je nooit last van etensgeuren? Of als je lekker in bed ligt dat je tegen je afwas van 3 dagen aan ligt te kijken Goed plan, dat wandje. Heb je foto's van je huis?
Als de hal en de wand af zijn en alles wat nog wit moet, wit is, plaats ik foto's van mijn huis. Januari denk ik!
Oja, dat klinkt al beter haha. Ben benieuwd!
Lavendel- Ratel
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: