DagCafé
+26
Erin
Suus
Sjaantje
Toet
Susan
PluDan
Alex
pinkflower
Lavendel
Jordana
ixis
May
Burn
Tiana
ExpressoB
Lotus
Lejow
silly-one
Chocolate Cookie
Tullow
VeryCherry
Rush
Rovine
Zwerver
Ibbeltje
Gebruikersnaam
30 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
gelukkig ben je net op tijd wakker geworden may
ik eet hier boerenkoolstamp.
Maar ben weer klaar met werken, iedereen een fijne avond en tot morgen!
ik eet hier boerenkoolstamp.
Maar ben weer klaar met werken, iedereen een fijne avond en tot morgen!
Gast- Gast
Burn schreef:Strakke actie May!
Ja ik was mezelf echt aan het wakker houden maar ergens tussen Almelo en Hengelo toch in slaap gevallen. Werd in Hengelo wakker gemaakt door een atente man die had gehoord dat ik naar Enschede ging
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Er word voor mij gekookt dus nog geen idee wat ik ga eten.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik weet nog niet wat ik eet. Even kijken wat er nog in de koelkast ligt.
Ik ben spontaan aan het verven geslagen. Heb besloten dat de muur er komt en dat hij voor 1 Januari moet staan. Ik ben nu het eerste deel aan het verven. Ow, ik denk (en hoop) dat het wordt zoals ik in mijn hoofd heb..
Ik ben spontaan aan het verven geslagen. Heb besloten dat de muur er komt en dat hij voor 1 Januari moet staan. Ik ben nu het eerste deel aan het verven. Ow, ik denk (en hoop) dat het wordt zoals ik in mijn hoofd heb..
Gast- Gast
Nou zeg, ik zou lekker indisch gaan eten, krijg ik whatsapp dat t niet door zou gaan en hij pas veel later zou zijn. Dus ik denk nou dan fiets ik naar van Ree, sta ik daar binnen voel ik me opeens helemaal niet lekker worden en omdat ik het gevoel herkende ben ik maar buiten gaan staan even en op de stoep gaan zitten, shakend en al. En toen ik dacht okee ik val niet meer om ben ik maar naar huis gefietst....heb ik nu nog geen eten
Gast- Gast
Wat vervelend Reva. Vervelend dat leuke plannen niet door gaan en vervelend dat je je zo voelt. Hoe voel je je nu, weer thuis?Reva schreef:Nou zeg, ik zou lekker indisch gaan eten, krijg ik whatsapp dat t niet door zou gaan en hij pas veel later zou zijn. Dus ik denk nou dan fiets ik naar van Ree, sta ik daar binnen voel ik me opeens helemaal niet lekker worden en omdat ik het gevoel herkende ben ik maar buiten gaan staan even en op de stoep gaan zitten, shakend en al. En toen ik dacht okee ik val niet meer om ben ik maar naar huis gefietst....heb ik nu nog geen eten
Gast- Gast
Heej allemaal Ik heb wel gekookt kip met broccoli.
Heb net een kastje opgehaald bij mijn ouders. Ben er blij mee want ik kwam opbergruimte te kort.
*knip*
Heb net een kastje opgehaald bij mijn ouders. Ben er blij mee want ik kwam opbergruimte te kort.
*knip*
Laatst aangepast door Ibbeltje op wo 30 nov 2011 - 8:45; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
goedenavond!
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
hoi ixis
leuk kastje heb je opgehaald ibbeltje, altijd handig wat extra bergruimte.
ik loop een beetje te stuiteren vandaag. Begin morgen met mijn nieuwe baan en vind nieuwe dingen altijd spannend. Dalijk tennisles, dus kan me even lekker uitleven daar
ik loop een beetje te stuiteren vandaag. Begin morgen met mijn nieuwe baan en vind nieuwe dingen altijd spannend. Dalijk tennisles, dus kan me even lekker uitleven daar
ixis- Fluisteraar
Yeaaaah! Hij is mooi...
En past helemaal in het thema van het dagcafe vandaag
En past helemaal in het thema van het dagcafe vandaag
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 nov 2011 - 8:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Spannen Ixis. Door je avatar denk ik steeds dat je ZiZ bent.
Ibbel, ga je ook nog iets doen met het kastje?
Edit: is de foto gemaakt in je eigen huis? ik zie een mooie vloer en keuken?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Spannen Ixis. Door je avatar denk ik steeds dat je ZiZ bent.
Geen idee nog, maar nu iig geen geld voor. Maar zou wel mooi zijn denk ik om hem te verven.
En ja dit is ons huisje De keuken en vloer en badkamer en zo zaten er allemaal net nieuw in. (we huren).
Wat fijn zeg!Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Spannen Ixis. Door je avatar denk ik steeds dat je ZiZ bent.
Geen idee nog, maar nu iig geen geld voor. Maar zou wel mooi zijn denk ik om hem te verven.
En ja dit is ons huisje De keuken en vloer en badkamer en zo zaten er allemaal net nieuw in. (we huren).
En als je wel geld hebt, wat zou je er dan mee willen doen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Spannen Ixis. Door je avatar denk ik steeds dat je ZiZ bent.
Ow echt waar? moet ik die van ZiZ eens gaan zoeken, want die avatar ken ik eigenlijk niet.
@ Ibbeltje: Met een likje verf kom je vaak ook al een heel eind! Dat geeft zo'n kastje vaak al een heel andere uitstraling. Hoeft niet veel te kosten.
Laatst aangepast door ixis op wo 30 nov 2011 - 6:56; in totaal 1 keer bewerkt
ixis- Fluisteraar
Smikkell schreef:Wat fijn zeg!Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Spannen Ixis. Door je avatar denk ik steeds dat je ZiZ bent.
En als je wel geld hebt, wat zou je er dan mee willen doen?
Hem een ander kleurtje geven denk ik....en misschien andere knopjes er op of zo...weet nog niet. Tips?
[quote="ixis"][quote="Smikkell"]Spannen Ixis. Door je avatar denk ik steeds dat je ZiZ bent.
ja weet ik, maar momenteel moet ons geld echt naar de dingen die min of meer nodig zijn
Ow echt waar? moet ik die van ZiZ eens gaan zoeken, want die avatar ken ik eigenlijk niet.
@ Ibbeltje: Met een likje verf kom je vaak ook al een heel eind! Dat geeft zo'n kastje vaak al een heel andere uitstraling. Hoeft niet veel te kosten.
ja weet ik, maar momenteel moet ons geld echt naar de dingen die min of meer nodig zijn
Dan moet je het daar aan besteden! Kun je inderdaad wel alvast bedenken wat je ermee zou willen doen.
Ik kan ZiZ trouwens niet terugvinden in de gebruikerslijst. Ben nu toch wel benieuwd naar haar avatar.
Ik kan ZiZ trouwens niet terugvinden in de gebruikerslijst. Ben nu toch wel benieuwd naar haar avatar.
ixis- Fluisteraar
ixis schreef:Dan moet je het daar aan besteden! Kun je inderdaad wel alvast bedenken wat je ermee zou willen doen.
Ziz = zininzon
Zelda schreef:Mooie kast Ibbeltje, ik wil wel mee helpen verven als je tijd/geld hebt
Oow dat is lief dank je En gezellig! Ja mocht ik er wat mee gaan doen dan kijk ik wel even hoe en wat
Bij de action zijn de spuitbussen verf in verschillende kleuren 2 euro..
Ik ben alleen niet tevreden over de witte verf, omdat deze snel geel wordt (Maura, had jij dat ook niet?).
Ik ben nu een spuitbus wit van de action aan het uitproberen, maar ik ben nog steeds niet tevreden. Met de kleuren heb ik geen ervaring.
Ik vind Histor nog altijd 't beste..
Ik ben alleen niet tevreden over de witte verf, omdat deze snel geel wordt (Maura, had jij dat ook niet?).
Ik ben nu een spuitbus wit van de action aan het uitproberen, maar ik ben nog steeds niet tevreden. Met de kleuren heb ik geen ervaring.
Ik vind Histor nog altijd 't beste..
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: