Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+26
Erin
Suus
Sjaantje
Toet
Susan
PluDan
Alex
pinkflower
Lavendel
Jordana
ixis
May
Burn
Tiana
ExpressoB
Lotus
Lejow
silly-one
Chocolate Cookie
Tullow
VeryCherry
Rush
Rovine
Zwerver
Ibbeltje
Gebruikersnaam
30 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lavendel wo 30 nov 2011 - 9:13

Mag ik even espressoB uithangen? Wat verschrikkelijk irritant zeg die mobiele telefoon reclame in the voice.

En Mau..het loopt ook allemaal niet echt lekker in je leven he? Geen werk, je wilt aardig wat kilo's afvallen wat niet echt lukt, en gedoe met mannen. Misschien moet je even goed voor jezelf zorgen en alles op een rijtje krijgen wat je met je leven wil. Excuses als dit hard klinkt maar het lijkt soms door je verhalen hier een alsof je een beetje de weg kwijt bent. (Sorry if i'm wrong) Dus werk/ opleiding zoeken wat je echt leuk vindt, gezond eten, sporten en de mannen even achterwege laten!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:14

Reva schreef:
Maura schreef:
Reva schreef:Wat ze met je moeten? Makkelijke seks? Als iemand zo snel gaat liggen zijn ze vast wel bereid dat te onthouden idd.

Ow? Dat is het. smile Nee, heb niet met iedereen seks die hier over de vloer komt. Vind het alleen leuk om een beetje te spelen. Embarassed

Zeg ook niet dat je dat met iedereen hebt die over de vloer komen, maar je laat zeer regelmatig dat soort teksten hier op het forum vallen. Prima, al gaat elke dag de hele galerij over je heen, maar ga dan niet vervolgens vol verbazing zeggen dat je niet snapt wat ze met je moeten Rolling Eyes

Daar heb je ook gelijk in hoor. smile Tja, meer kan ik er ook niet over zeggen. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:14

Evy schreef:
Reva schreef:
Maura schreef:
Reva schreef:Wat ze met je moeten? Makkelijke seks? Als iemand zo snel gaat liggen zijn ze vast wel bereid dat te onthouden idd.

Ow? Dat is het. DagCafé - Pagina 19 561177 Nee, heb niet met iedereen seks die hier over de vloer komt. Vind het alleen leuk om een beetje te spelen. Embarassed

Zeg ook niet dat je dat met iedereen hebt die over de vloer komen, maar je laat zeer regelmatig dat soort teksten hier op het forum vallen. Prima, al gaat elke dag de hele galerij over je heen, maar ga dan niet vervolgens vol verbazing zeggen dat je niet snapt wat ze met je moeten Rolling Eyes

Eens.

Ben je het ook eens met 'komen'? nerd Ik wilde het net aanpassen in 'komt' en toen zag ik dat het al was gequote Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:15

Maura, als jij je er beter door voelen, moet je er uiteraard mee doorgaan en zou ik zeggen: schroef het aantal zelfs nog een beetje op :p Maar ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat het achteraf een goed gevoel geeft. Je graaft jezelf alleen maar dieper in denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 30 nov 2011 - 9:16

Ik ben er vandoor fijne avond nog!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:16

Lavendel schreef:Mag ik even espressoB uithangen? Wat verschrikkelijk irritant zeg die mobiele telefoon reclame in the voice.

En Mau..het loopt ook allemaal niet echt lekker in je leven he? Geen werk, je wilt aardig wat kilo's afvallen wat niet echt lukt, en gedoe met mannen. Misschien moet je even goed voor jezelf zorgen en alles op een rijtje krijgen wat je met je leven wil. Excuses als dit hard klinkt maar het lijkt soms door je verhalen hier een alsof je een beetje de weg kwijt bent. (Sorry if i'm wrong) Dus werk/ opleiding zoeken wat je echt leuk vindt, gezond eten, sporten en de mannen even achterwege laten!

Zelfs toen ik nog aan het werk was, was ik de weg al kwijt. Maar ik had destijds niet de tijd om er iets aan te doen. Nu heb ik dit wel en ben ik ook bezig met uitzoeken wat ik wil, wat ik kan, wat ik niet kan etc. Ik vind het gewoon moeilijk. Maar ik heb hulp van medicatie en van psycholoog.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:18

Reva schreef:Maura, als jij je er beter door voelen, moet je er uiteraard mee doorgaan en zou ik zeggen: schroef het aantal zelfs nog een beetje op :p Maar ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat het achteraf een goed gevoel geeft. Je graaft jezelf alleen maar dieper in denk ik.

Ik heb er geen goed gevoel over. Want als ik dan ook heel erg eerlijk ben, word ik alleen wakker met iemand als ik genoeg gedronken heb om ze leuk genoeg te vinden om naast te slapen. Ik ben gewoon de weg kwijt.

Gast
Gast

Bericht  PluDan wo 30 nov 2011 - 9:18

Ibbeltje schreef:Ik ben er vandoor fijne avond nog!

Hetzelfde Ibbeltje!
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Mijn vriend is chocolade voor mij halen omdat ik ongesteld ben Embarassed

Gast
Gast

En ik heb er niet eens over hoeven zeuren laughcry

Gast
Gast

Bericht  Lavendel wo 30 nov 2011 - 9:18

Maura schreef:
Lavendel schreef:Mag ik even espressoB uithangen? Wat verschrikkelijk irritant zeg die mobiele telefoon reclame in the voice.

Zelfs toen ik nog aan het werk was, was ik de weg al kwijt. Maar ik had destijds niet de tijd om er iets aan te doen. Nu heb ik dit wel en ben ik ook bezig met uitzoeken wat ik wil, wat ik kan, wat ik niet kan etc. Ik vind het gewoon moeilijk. Maar ik heb hulp van medicatie en van psycholoog.

Goed zo, hoop echt dat je over een tijdje precies weet wat je wilt en dat het je ook lukt.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  PluDan wo 30 nov 2011 - 9:19

Hoe komt dat dan Maura?
Geeft het je een soort van troost als je een jongen mee hebt?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Bericht  PluDan wo 30 nov 2011 - 9:19

Lavendel schreef:
Maura schreef:

Goed zo, hoop echt dat je over een tijdje precies weet wat je wilt en dat het je ook lukt.

Dikke +1
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:20

Zelda schreef:En ik heb er niet eens over hoeven zeuren DagCafé - Pagina 19 394967
cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:21

Mijn kringloop theeservies staat in de week. Geen idee van hoeveel (dode) omaatjes is het bij elkaar heb verzameld. Maar ik heb het wel graag goed schoon voor ik het gebruik DagCafé - Pagina 19 166342

Gast
Gast

Bericht  Lavendel wo 30 nov 2011 - 9:21

Zelda schreef:Mijn vriend is chocolade voor mij halen omdat ik ongesteld ben Embarassed

Jee voor jou!
Ik moet nog 40 minuten tot de supermarkt dicht is. HOU ME TEGEN IK WIL CHIIIPS. Maar ik ben ook dik, en dat is geen leuke combinatie.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  PluDan wo 30 nov 2011 - 9:21

Haha wat dacht je vriend?
Voordat ze prikkelbaar word haal ik vast chocolade :P ?
Wel heel lief van hem!
Chocolade is zooow fijn als je ongesteld bent.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:22

Ik heb voor mijn zus per ongeluk een W-chocoladeletter gekocht ipv een M. Niet goed gekeken. Dacht naaah laat maar, dan draait ze hem maar om. Maar daarna bedacht ik me dat ik hem natuurlijk ook zou kunnen opeten en dan morgen een ander moet halen laughcry

Gast
Gast

Lavendel schreef:
Zelda schreef:Mijn vriend is chocolade voor mij halen omdat ik ongesteld ben Embarassed

Jee voor jou!
Ik moet nog 40 minuten tot de supermarkt dicht is. HOU ME TEGEN IK WIL CHIIIPS. Maar ik ben ook dik, en dat is geen leuke combinatie.
Ik ben ook dik (die verdomde weegschaal gister :shock: ) maar goed, ik ben altijd een paar kilo zwaarder als ik ongesteld ben, dan kan die reep chocolade er ook nog wel bij nerd

Gast
Gast

Smikkell schreef:Mijn kringloop theeservies staat in de week. Geen idee van hoeveel (dode) omaatjes is het bij elkaar heb verzameld. Maar ik heb het wel graag goed schoon voor ik het gebruik DagCafé - Pagina 19 166342

Theeservies??? Zieeeeeeeen

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:23

PluDan schreef:Haha wat dacht je vriend?
Wel heel lief van hem!
Ik was gister in de auto al aan het mauwen omdat hij niet langs een Albert Heijn wilde rijden laughcry dus nu is hij net uit zichzelf gegaan, zo lief.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:23

Smikkell schreef:Mijn kringloop theeservies staat in de week. Geen idee van hoeveel (dode) omaatjes is het bij elkaar heb verzameld. Maar ik heb het wel graag goed schoon voor ik het gebruik DagCafé - Pagina 19 166342
Hier moest ik echt om lachen lol!

Gast
Gast

Bericht  Lavendel wo 30 nov 2011 - 9:25

Zelda schreef:
PluDan schreef:Haha wat dacht je vriend?
Wel heel lief van hem!
Ik was gister in de auto al aan het mauwen omdat hij niet langs een Albert Heijn wilde rijden laughcry dus nu is hij net uit zichzelf gegaan, zo lief.

Doet mijn vriend echt never nooit voor me.. hij snoept zelf nooit, athans koopt het zelf niet en ik krijg altijd wel een beetje een schuldgevoel als ik het wel doe.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:25

PluDan schreef:Hoe komt dat dan Maura?

Nee, het geeft me helemaal niets. Het is meer een bepaald gemis van iets. Van iemand in huis hebben. Maar als ze te lang blijven hangen, de volgende dag, dan kijk ik ze weg. Want, het is niet wat ik wil op het eind. En zo blijft dat doorgaan. Het zou iets met mijn Borderline te maken kunnen hebben. Een soort van destructief gedrag t.o.v. deze acties. Weet niet.

Gast
Gast

Bericht  Lavendel wo 30 nov 2011 - 9:26

Maura schreef:
PluDan schreef:Hoe komt dat dan Maura?

Nee, het geeft me helemaal niets. Het is meer een bepaald gemis van iets. Van iemand in huis hebben. Maar als ze te lang blijven hangen, de volgende dag, dan kijk ik ze weg. Want, het is niet wat ik wil op het eind. En zo blijft dat doorgaan. Het zou iets met mijn Borderline te maken kunnen hebben. Een soort van destructief gedrag t.o.v. deze acties. Weet niet.

Dus jij hebt borderline en je had er sowieso geen hulp voor? Slechte zaak.. En je moet je trouwens ook niet gewoon de koppigheid voorbij en je moeder opbellen en zeggen dat je steun nodig hebt..? En weet je vader hoe je je voelt?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud