DagCafé
+26
Erin
Suus
Sjaantje
Toet
Susan
PluDan
Alex
pinkflower
Lavendel
Jordana
ixis
May
Burn
Tiana
ExpressoB
Lotus
Lejow
silly-one
Chocolate Cookie
Tullow
VeryCherry
Rush
Rovine
Zwerver
Ibbeltje
Gebruikersnaam
30 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Nobucta schreef:De kringloop haalde ook zijn neus op voor M.'s meubels toen, terwijl die nog perfect in orde waren. Meubilair lijkt niet veel meer waard tegenwoordig.
nee en weet je, ze krijgen vaak zoveel binnen (zie ik wel bij mijn vader in de kringloop) dat ze ook niet alles meer aan kunnen nemen ivm de opslagplek die al zo vol staat. Dan moeten ze keuzes maken.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
De kringloop wordt steeds populairder, eigenlijk wel jammer dat ze die prijzen dan zo omhoog gooien..Lavendel schreef:De kringloop is ook echt duur geworden. Hier in de stad zit het goed en kon je eerst nog leuke dingen voor 20/30 euro halen nu hebben ze kasten voor 160 euro staan, erg jammer.
Gast- Gast
pinkflower schreef:Zelda schreef:Nee, en het is maar beter ook voor nu maar ben in staat om naar de AH te fietsen, whaha.Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Chocola. En ik wil het nu.
Heb je het niet in huis?
Ik wil ook chocola het liefst wit...... maar ben ziek thuis en moet het helemaal niet eten:(
heb het gelukkig niet in huis..... maar IK WIL WITTE CHOCOLA!!!!
Jij moet gauw beter worden
Zelda schreef:Nobucta schreef:De kringloop haalde ook zijn neus op voor M.'s meubels toen, terwijl die nog perfect in orde waren. Meubilair lijkt niet veel meer waard tegenwoordig.
Is het Goed geen optie?
Hij heeft ze in de fik gestoken.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ook goed.Nobucta schreef:Zelda schreef:Nobucta schreef:De kringloop haalde ook zijn neus op voor M.'s meubels toen, terwijl die nog perfect in orde waren. Meubilair lijkt niet veel meer waard tegenwoordig.
Is het Goed geen optie?
Hij heeft ze in de fik gestoken.
Gast- Gast
Ja, ik vind het niet zo'n gek idee...Zelda schreef:Leuk, een gratis af te halen topic!! Heb hier ook nog het een en ander liggen wat weg moet!
Heb ook wel wat spullen waar ik liever nog iets voor krijg.. Roze lampenkap (nieuw), zwarte lampenkap, badkamerspullen met schelpthema enz...
Dit weekend maar eens foto's en topic maken.
Gast- Gast
Doeg Zelda!
Eens.. Steeds meer mensen met geld ook die daar spullen komen halen. Niet dat dat niet mag, altijd beter voor het milieu om te hergebruiken, maar daardoor gaan de prijzen wel omhoog voor de mensen die geen andere keus hebben dan de kringloop.Zelda schreef:De kringloop wordt steeds populairder, eigenlijk wel jammer dat ze die prijzen dan zo omhoog gooien..Lavendel schreef:De kringloop is ook echt duur geworden. Hier in de stad zit het goed en kon je eerst nog leuke dingen voor 20/30 euro halen nu hebben ze kasten voor 160 euro staan, erg jammer.
Ik vind het daarom wel goed dat je met studentenpas of uitkering korting krijgt.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:pinkflower schreef:Zelda schreef:Nee, en het is maar beter ook voor nu maar ben in staat om naar de AH te fietsen, whaha.Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Chocola. En ik wil het nu.
Heb je het niet in huis?
Ik wil ook chocola het liefst wit...... maar ben ziek thuis en moet het helemaal niet eten:(
heb het gelukkig niet in huis..... maar IK WIL WITTE CHOCOLA!!!!
Jij moet gauw beter worden
Vind ik ook wil graag weer werken maar heb nog koorts en alles wat met griep te maken heeft.... Als ik hier in huis al iets doe.
(afwas of wasje vouwen) ben ik kapot Morgen werken lijkt me dus nog niet zo slim...
pinkflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 14-01-11
Eerst goed uitzieken. Anders heb je het zo weer te pakken.
dussehh wat hebben jullie meegemaakt vandaag? Nog spannende verhalen? Dingen die je kwijt wil?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn moeder koopt veel in een schuur die spullen inzamelen voor een goed doel. De opbrengst gaat dus naar dat goede doel. Daar haalt ze altijd wel supermooie spullen vandaan. Maar sowieso is kringlopen niet echt "hip" in de boerendorpen, waardoor de prijzen best laag blijven en er leuke spulletjes staan.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Het ziek zijn heerst ook echt hoor! Op mijn werk zie ik het ook, en bij mijn moeder op het werk ook al.
Ik hoop dat je je snel beter voelt Pink Flower!
Ik kom niet zo vaak in de kringloop, maar zonde als de prijzen zo omhoog gaan!
Ik hoop dat je je snel beter voelt Pink Flower!
Ik kom niet zo vaak in de kringloop, maar zonde als de prijzen zo omhoog gaan!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Ik zou wel naar een grote rommelmarkt willen. (In Denemarken het liefst, want daar hebben ze echt mooie spullen en leuke style)Nobucta schreef:Mijn moeder koopt veel in een schuur die spullen inzamelen voor een goed doel. De opbrengst gaat dus naar dat goede doel. Daar haalt ze altijd wel supermooie spullen vandaan. Maar sowieso is kringlopen niet echt "hip" in de boerendorpen, waardoor de prijzen best laag blijven en er leuke spulletjes staan.
Gast- Gast
Smikk zou jij op pagina 21 die foto uit je quote willen halen?
ik vind het wel schandalig dat ze lege wijn- en bierflesjes zonder etiket verkochten als vaasjes voor 1 euroe en 50 cent..
Gast- Gast
Hoor idd ook meer mensen over het ziek zijn, en te snel willen werken is ook niet heel slim geen zin om volgende week weer ziek te zijn.... Misschien verstandig zijn en toch nog een dagje thuis blijven en dan vrijdag ff kijken....
@ Kringloop hier in de buurt zitten er twee maar vind het een hoop zooi en als het iets moois is kost het toch nog veel:(
@ Kringloop hier in de buurt zitten er twee maar vind het een hoop zooi en als het iets moois is kost het toch nog veel:(
pinkflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 14-01-11
Smikkell schreef:Ik zou wel naar een grote rommelmarkt willen. (In Denemarken het liefst, want daar hebben ze echt mooie spullen en leuke style)Nobucta schreef:Mijn moeder koopt veel in een schuur die spullen inzamelen voor een goed doel. De opbrengst gaat dus naar dat goede doel. Daar haalt ze altijd wel supermooie spullen vandaan. Maar sowieso is kringlopen niet echt "hip" in de boerendorpen, waardoor de prijzen best laag blijven en er leuke spulletjes staan.
Oeh ik wil echt met een busje naar Frankrijk naar de brocantes en vide-greniers.
Lavendel- Ratel
Smikkell schreef:Sexy lexy!!!!!!!!!!!!!!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Sexy lexy!!!!!!!!!!!!!!
Wie is dat?
Lavendel- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: