DagCafé
+26
Erin
Suus
Sjaantje
Toet
Susan
PluDan
Alex
pinkflower
Lavendel
Jordana
ixis
May
Burn
Tiana
ExpressoB
Lotus
Lejow
silly-one
Chocolate Cookie
Tullow
VeryCherry
Rush
Rovine
Zwerver
Ibbeltje
Gebruikersnaam
30 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
ik denk echt dat ik eens een keer jullie kant op moet haha voor al die leuke dingetjes Jammer dat het zo ver weg is
Gast- Gast
Ik ben stiekem wel jaloers.
Als ik in onze kringloop rondloop zie ik vooral rommel en bejaardenkleren.
Ooit wel eens in Nijmegen bij een leuke geweest trouwens.
Als ik in onze kringloop rondloop zie ik vooral rommel en bejaardenkleren.
Ooit wel eens in Nijmegen bij een leuke geweest trouwens.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Maar ik denk dat waar jullie rommel in zien, ik meesterwerken zie..
Foto's maken lukte niet echt. Het was zo vol!
Deze kast in een velle kleur staat echt in een babykamer. Achter de deurtjes zitten planken voor kleertjes enz.
**
**
Voorbeeld:
**
(niet quoten)
Foto's maken lukte niet echt. Het was zo vol!
Deze kast in een velle kleur staat echt in een babykamer. Achter de deurtjes zitten planken voor kleertjes enz.
**
**
Voorbeeld:
**
(niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 nov 2011 - 3:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gave kast en ik wil een foto zien van dat blik met die uiltjes
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
smikkel, ik zie niet overal rommel in hoor Maar ik vind het gewoon jammer dat er hier gewoon bij niks vernieuwd wordt en het is behoorlijk prijzig.
Gast- Gast
**VeryCherry schreef:Gave kast en ik wil een foto zien van dat blik met die uiltjes
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 nov 2011 - 3:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ah, okee. Bij de kringloopwinkel waar ik normaal ga is het redelijk wisselend. Hier ben ik eerder nooit geweest. Een aantal dingen vind ik ook echt te duur en belachelijk geprijst, maar deze kast, waar helaas nog geen prijs op zat omdat hij net binnen was, zou ik best wel wat overhebben.Lily schreef:smikkel, ik zie niet overal rommel in hoor Maar ik vind het gewoon jammer dat er hier gewoon bij niks vernieuwd wordt en het is behoorlijk prijzig.
Je krijgt als student of met een uitkering trouwens wel korting bij de kassa.
Gast- Gast
Oh ik ben verliefd
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
zo moet ik ook denken aan iemand die ik ken, die had een kast op MP gezet voor 30 euro, niemand wou dat ding hebben. Ook al boden ze iets minder. Na een paar weken hebben ze `m maar naar `t goed gebracht want ze moesten er vanaf. En binnen een week was dat ding verkocht ook voor 30 euro bij de kringloop :S
Gast- Gast
Krukje/tafeltje om te bewerken (5 euro)
Blauw schaaltje (1euro)
**
Verkade blikken (1 euro)
**
(niet quoten)
Blauw schaaltje (1euro)
**
Verkade blikken (1 euro)
**
(niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 nov 2011 - 3:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik koop in de kringloop ook sneller dan om MP. het scheelt zoveel dat he het kan zien en uitproberen en vergelijken.Lily schreef:zo moet ik ook denken aan iemand die ik ken, die had een kast op MP gezet voor 30 euro, niemand wou dat ding hebben. Ook al boden ze iets minder. Na een paar weken hebben ze `m maar naar `t goed gebracht want ze moesten er vanaf. En binnen een week was dat ding verkocht ook voor 30 euro bij de kringloop :S
Gast- Gast
Leuke dingetjes Smikk! Vooral die blikken
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
ik ben nu MP maar eens rond aan het kijken Daarom hou ik zomers zo van die rommelmarkten voor leuke prijsjes leuke dingen scoren helaas moet ik voor mijn favo nog wachten tot pinksteren
Gast- Gast
Schaal (1 euro)
**
**
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 nov 2011 - 4:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zien jullie trouwens regelmatig zoutsteenlampen staan? Volgens een vriendin stikt het daarvan op rommelmarkten, maar we missen die steeds.
Rovine- Ratel
Nou, en dan deze nog even voor VC (waar ik je over sms'te)
**
(niet quoten)
**
(niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 nov 2011 - 4:22; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Nooit tegengekomen. Alleen bij de Xenos word je daarmee doodgegooit.Nobucta schreef:Zien jullie trouwens regelmatig zoutsteenlampen staan? Volgens een vriendin stikt het daarvan op rommelmarkten, maar we missen die steeds.
Gast- Gast
Bohh, en wij maar moeilijk doen. Xenos dan maar. Waar ik afgelopen weken zeker al 3x geweest ben.
Rovine- Ratel
wat is dat voor lamp?
En zo`n houten ding hebben wij ook maar dan in het vierkant met kleine bakjes erin die je eruit kan halen ook voor 2 euro geloof ik.
En zo`n houten ding hebben wij ook maar dan in het vierkant met kleine bakjes erin die je eruit kan halen ook voor 2 euro geloof ik.
Gast- Gast
Ik vind het veel te donker in de woonkamer 's avonds, kan bijvoorbeeld niet eens mijn nagels lakken ofzo. Dus moet er een lamp bij en deze is zo'n beetje de enige waarover we het eens konden raken.
Rovine- Ratel
nee ook nog niet gezien (niet dat ik me kan herinneren tenminste) en staan ze ook niet op marktplaats?
En hoezo al 3 keer bij de xenos geweest, waren ze steeds op?
En hoezo al 3 keer bij de xenos geweest, waren ze steeds op?
Gast- Gast
Nee, voor andere dingetjes. Heb ze nog nooit zien staan daar verder.
Rovine- Ratel
Die lampen waren 10 jaar gelden echt helemaal in.
Ik heb vandaag iig mijn beweging wel gehad. Twee keer 40 minuten gefietst. Zo alleen nog even naar de bouwmarkt lopen en ik denk dat ik er vandaag vroeg in lig.
Wat zijn jullie aan het doen?
Ik heb vandaag iig mijn beweging wel gehad. Twee keer 40 minuten gefietst. Zo alleen nog even naar de bouwmarkt lopen en ik denk dat ik er vandaag vroeg in lig.
Wat zijn jullie aan het doen?
Gast- Gast
op marktplaats staan er een aantal, weet nie hoever je ervoor wil rijden.
En ik zit een beetje op marktplaats te kijken
En ik zit een beetje op marktplaats te kijken
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: