DagCafé
+26
Erin
Suus
Sjaantje
Toet
Susan
PluDan
Alex
pinkflower
Lavendel
Jordana
ixis
May
Burn
Tiana
ExpressoB
Lotus
Lejow
silly-one
Chocolate Cookie
Tullow
VeryCherry
Rush
Rovine
Zwerver
Ibbeltje
Gebruikersnaam
30 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Lavendel schreef:Reva schreef:Lavendel schreef:Het chipsvak in de supermarkt (zowel de AH als de Coop) roept me echt. Net als het strooigoed van Reva. Is het al op Reva, of roept het vanavond weer opnieuw?
Zou raar zijn als het nog zou roepen, ik heb het uit het raam gegooid
Haha met zak en al? Liep er iemand onder?
Nee, de zak was al open.. Dus het leek net of er buiten gestrooid was.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik word genegerd
Neee, ik mag geen chips en jij geen chocola en Reva geen strooigoed.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik snap dat nooit zo goed. Niet op elke reactie kan gereageerd worden. Soms is lezen al genoeg, toch. Soms loopt een gesprek door te lezen en niet altijd door op alles specifiek te reageren.Zelda schreef:Ik word genegerd
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik bedoel het vervoer naar Brabant he..Ibbeltje schreef:
Bang van niet? Gelukkig valt het tot nu toe mee
oow ik snapte hem al ff niet op je qoute
Maar jammer zeg...ik ga eens kijken hoe lang ik er op rij naar Utrecht...
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Reva schreef:Ik was zo dichtbij de bamischijven, ik zag ze al liggen
Kijken met de ogen mag Reva, niet met de vingers. Goedzo.
Lavendel- Ratel
Ohhh, bamischijven.
Ik heb er zaterdag nog eentje op. Die van mijn vriend was heel vies, maar de mijne perfect.
Ik heb er zaterdag nog eentje op. Die van mijn vriend was heel vies, maar de mijne perfect.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Dat was een grapjeSmikkell schreef:Ik snap dat nooit zo goed. Niet op elke reactie kan gereageerd worden. Soms is lezen al genoeg, toch. Soms loopt een gesprek door te lezen en niet altijd door op alles specifiek te reageren.Zelda schreef:Ik word genegerd
Gast- Gast
Zelda schreef:Chocola. En ik wil het nu.
Heb je het niet in huis?
Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Ik bedoel het vervoer naar Brabant he..Ibbeltje schreef:
Bang van niet? Gelukkig valt het tot nu toe mee
oow ik snapte hem al ff niet op je qoute
Maar jammer zeg...ik ga eens kijken hoe lang ik er op rij naar Utrecht...
Je kunt ook kijken op gratisafhalen.nl. of gratisaftehalen.nl Misschien zijn er nog leuke kastjes bij je in de buurt.
Laatst aangepast door Lavendel op wo 30 nov 2011 - 8:26; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
Blegh 1 uur en 11 min naar Utrecht
Nee, en het is maar beter ook voor nu maar ben in staat om naar de AH te fietsen, whaha.Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Chocola. En ik wil het nu.
Heb je het niet in huis?
Gast- Gast
Ja nadeel als de winkel zo dichtbij is en daardoor de verleiding ook groot
ik heb nog een gratis af te halen creme wit servies, 15 delig en een roze beslagkom. Ik ga denk dit weekend een gratis afhalen topic openen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:ik heb nog een gratis af te halen creme wit servies, 15 delig en een roze beslagkom. Ik ga denk dit weekend een gratis afhalen topic openen.
ooh leuk leuk!! Moet misschien toch naar jou komen
Leuk, een gratis af te halen topic!! Heb hier ook nog het een en ander liggen wat weg moet!
Gast- Gast
Zelda schreef:Leuk, een gratis af te halen topic!! Heb hier ook nog het een en ander liggen wat weg moet!
oh wat heb jij in de aanbieding?
Onder andere wat boeken, volgens mij geen meubels ofzo....tenminste, niet die goed genoeg zijn om aan een ander te geven, zelfs niet gratisIbbeltje schreef:Zelda schreef:Leuk, een gratis af te halen topic!! Heb hier ook nog het een en ander liggen wat weg moet!
Gast- Gast
Zelda schreef:Nee, en het is maar beter ook voor nu maar ben in staat om naar de AH te fietsen, whaha.Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Chocola. En ik wil het nu.
Heb je het niet in huis?
Ik wil ook chocola het liefst wit...... maar ben ziek thuis en moet het helemaal niet eten:(
heb het gelukkig niet in huis..... maar IK WIL WITTE CHOCOLA!!!!
pinkflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 14-01-11
De kringloop haalde ook zijn neus op voor M.'s meubels toen, terwijl die nog perfect in orde waren. Meubilair lijkt niet veel meer waard tegenwoordig.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Zelda schreef:Onder andere wat boeken, volgens mij geen meubels ofzo....tenminste, niet die goed genoeg zijn om aan een ander te geven, zelfs niet gratisIbbeltje schreef:Zelda schreef:Leuk, een gratis af te halen topic!! Heb hier ook nog het een en ander liggen wat weg moet!
oh ja En boeken heb ik nog liggen die ik moet lezen dus nee dat schiet niet op haha.
Ik heb wel meer dingen hoor, maar dan zou ik eerst wat dingen uit moeten pluizen hier. Kasten doorzoeken e.dIbbeltje schreef:Zelda schreef:Onder andere wat boeken, volgens mij geen meubels ofzo....tenminste, niet die goed genoeg zijn om aan een ander te geven, zelfs niet gratisIbbeltje schreef:Zelda schreef:Leuk, een gratis af te halen topic!! Heb hier ook nog het een en ander liggen wat weg moet!
oh ja En boeken heb ik nog liggen die ik moet lezen dus nee dat schiet niet op haha.
Gast- Gast
De kringloop is ook echt duur geworden. Hier in de stad zit Het Goed en kon je eerst nog leuke dingen voor 20/30 euro halen nu hebben ze kasten voor 160 euro staan, erg jammer.
Laatst aangepast door Lavendel op wo 30 nov 2011 - 8:32; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
Nobucta schreef:De kringloop haalde ook zijn neus op voor M.'s meubels toen, terwijl die nog perfect in orde waren. Meubilair lijkt niet veel meer waard tegenwoordig.
Is het Goed geen optie?
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: