DagCafé
+26
Erin
Suus
Sjaantje
Toet
Susan
PluDan
Alex
pinkflower
Lavendel
Jordana
ixis
May
Burn
Tiana
ExpressoB
Lotus
Lejow
silly-one
Chocolate Cookie
Tullow
VeryCherry
Rush
Rovine
Zwerver
Ibbeltje
Gebruikersnaam
30 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Al vind ik het kastje zo ook al erg mooi. Wanneer zien we de rest van je huis?Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Mooie kast Ibbeltje, ik wil wel mee helpen verven als je tijd/geld hebt
Oow dat is lief dank je En gezellig! Ja mocht ik er wat mee gaan doen dan kijk ik wel even hoe en wat
Gast- Gast
Smikkell schreef:Al vind ik het kastje zo ook al erg mooi. Wanneer zien we de rest van je huis?Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Mooie kast Ibbeltje, ik wil wel mee helpen verven als je tijd/geld hebt
Oow dat is lief dank je En gezellig! Ja mocht ik er wat mee gaan doen dan kijk ik wel even hoe en wat
Ja het is ook een mooi kastje ben er ook enorm blij mee
En ehm zal eens kijken of ik zo gauw wat foto's kan maken...
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vind het ook een leuk kastje.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
June schreef:ZiZ is denk ik zininzon
ah gevonden! lijken inderdaad op elkaar. Misschien maar eens zoeken voor een andere avatar.
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Ga ff foto's uploaden ...duurt heel even
Ibbeltje schreef:Ga ff foto's uploaden ...duurt heel even
Ik ga foto's van mijn huis posten als de hal af is, de muur staat en alles wat nog wit moet, wit is!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ibbeltje schreef:Ga ff foto's uploaden ...duurt heel even
Ik ga foto's van mijn huis posten als de hal af is, de muur staat en alles wat nog wit moet, wit is!
Ben benieuwd
En het is nu nog beetje bij elkaar geraapte meubels....en niet wat ik ooit zou willen hahah Maar ben er nu wel blij mee Duurt nog heel even de foto's maar post ze vandaagnog wel.
Nou heb een collage gemaakt en niet alles staat op de foto Plekje achter het zitgedeelte waar de tafel staat niet, omdat vriend daar zit en het daar beetje rommeltje is En de slaapkamer niet omdat die gewoon niet mooi is door meubels die niet matchen en zo. Maar goed dat is verder in heel huisje zo, het zijn meubels bij elkaar geraapt Als we ooit geld hebben wil ik het toch wel anders Oow en de bank ligt een fleecedeken nu op maar dat is niet standaard.
En niet quoten please
*knip*
En niet quoten please
*knip*
Laatst aangepast door Ibbeltje op wo 30 nov 2011 - 8:44; in totaal 1 keer bewerkt
Leuke kapstok Ibbeltje!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je Jor en die had ik al jaaaaaaren voor die lwoorden die laatst iedereen kost bij de Action
Wat grappig, die kapstok en de keuken en de vloer zijn echt
Niets mis met bij elkaar geraapt, heb ik ook. Ik heb helemaal niets met huizen waar alles in één winkel is gekocht, alles het zelfde hout heeft, accessoires allemaal in één kleur of nog erger.. alles uit één serie. Een huis moet groeien. Sfeer krijg je niet als je alles op een dag koopt. Mijn mening dan, he
Ik houd van eigen style, meubels met meerdere levens gecombineerd met design. Ow, en alles zo goedkoop mogelijk.
Niets mis met bij elkaar geraapt, heb ik ook. Ik heb helemaal niets met huizen waar alles in één winkel is gekocht, alles het zelfde hout heeft, accessoires allemaal in één kleur of nog erger.. alles uit één serie. Een huis moet groeien. Sfeer krijg je niet als je alles op een dag koopt. Mijn mening dan, he
Ik houd van eigen style, meubels met meerdere levens gecombineerd met design. Ow, en alles zo goedkoop mogelijk.
Gast- Gast
Nou ik ben altijd zo 'bang' voor de reacties omdat ik hier zulke leuke huisjes zie....
Hoi!
Ik heb eindelijk weer eens een hele avond tijd om te forummen en gsts en andere slechte programma's te kijken!
Van al die huizen en meubels en decoraties op dit forum krijg ik nog meer zin om mijn toekomstige appartement/huis in te richten.. Mijn vriend moet echt opschieten met een baan zoeken (arme jongen, hij is welgeteld 2 werkdagen afgestudeerd) want ik wil een huis! (Iemand iets in de aanbieding in Utrecht? )
Ik heb eindelijk weer eens een hele avond tijd om te forummen en gsts en andere slechte programma's te kijken!
Van al die huizen en meubels en decoraties op dit forum krijg ik nog meer zin om mijn toekomstige appartement/huis in te richten.. Mijn vriend moet echt opschieten met een baan zoeken (arme jongen, hij is welgeteld 2 werkdagen afgestudeerd) want ik wil een huis! (Iemand iets in de aanbieding in Utrecht? )
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Iemand interesse in nummer 6? Gratis af te halen.
Kleine beschadeging/scheur.
Nummer 1 mag ook gratis afgehaald worden, maar daar moet wel veel aan gebeuren.
Kleine beschadeging/scheur.
Nummer 1 mag ook gratis afgehaald worden, maar daar moet wel veel aan gebeuren.
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 nov 2011 - 8:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh 6 is wel gaaf!
Uhm.. Nee. Sorry!Lavendel schreef:Hoi!
Wel gezellig als je hier in de stad komt wonen en inderdaad niets leuker dan huizen inrichten. Ben je al begonnen bij je nieuwe baan?
Gast- Gast
Oooh 6 is mooi!! Ik heb al meerdere dingen in die kleur op mijn kamer ook Helaas is mijn kamer overvol..
Ohnee oeps, ik bedoel 5, ik wilde te graag die die in de aanbieding was denk ik
Ohnee oeps, ik bedoel 5, ik wilde te graag die die in de aanbieding was denk ik
Laatst aangepast door Lavendel op wo 30 nov 2011 - 7:50; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
Smikkell schreef:Uhm.. Nee. Sorry!Lavendel schreef:Hoi!
Wel gezellig als je hier in de stad komt wonen en inderdaad niets leuker dan huizen inrichten. Ben je al begonnen bij je nieuwe baan?
Nee thank god in februari pas. Kan ik nog even aan het idee wennen en dan kan mijn vriend voor de tijd nog even een baan regelen
Lavendel- Ratel
Smikkell schreef:Kom maar halenIbbeltje schreef:Oh 6 is wel gaaf!
waar woon je ook al weer? Ver van mij he?
Ik vind het donker. Alles nu licht aan het maken.Lavendel schreef:Oooh 6 is mooi!! Ik heb al meerdere dingen in die kleur op mijn kamer ook Helaas is mijn kamer overvol..
Nummer 4 is nu zo:
**
(niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 nov 2011 - 8:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Je vond het te ver om voor me te komen stofzuigen... Utrecht!Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Kom maar halenIbbeltje schreef:Oh 6 is wel gaaf!
waar woon je ook al weer? Ver van mij he?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind het donker. Alles nu licht aan het maken.Lavendel schreef:Oooh 6 is mooi!! Ik heb al meerdere dingen in die kleur op mijn kamer ook Helaas is mijn kamer overvol..
Nummer 4 is nu zo:
Mooi kastje
Haha ja ik had mijn bericht al aangepast, ik had het over nummer 5. dat Franse blauw.
Laatst aangepast door Lavendel op wo 30 nov 2011 - 8:13; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
Ow, ja ik ben zelf ook erg blij met vijf. Daar heb ik er twee van.Lavendel schreef:Ohnee oeps, ik bedoel 5, ik wilde te graag die die in de aanbieding was denk ik
Mijn buurmeisje kwam hier wonen en ik zag deze kastjes tussen haar spullen. Meteen verliefd. Laten kregen we contact en vertelde ik haar over de kastjes en dat ik vanaf de verhuizing al verliefd was. Zij vond ze afschuwelijk en ik mocht ze meteen meenemen
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: