DagCafé
+26
Erin
Suus
Sjaantje
Toet
Susan
PluDan
Alex
pinkflower
Lavendel
Jordana
ixis
May
Burn
Tiana
ExpressoB
Lotus
Lejow
silly-one
Chocolate Cookie
Tullow
VeryCherry
Rush
Rovine
Zwerver
Ibbeltje
Gebruikersnaam
30 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Ik ga mezelf even heel hard schoppen en daarna douchen en aan de slag hier thuis!
Gast- Gast
Ik had echt stekende buikpijnen en kon juist heel moeilijk naar de wc...Rush schreef:Nee klopt Zelda, wat vervelend. Ik merk het wel een beetje aan m`n buik. Ik moet steeds bigtime (iedere dag nu) naar de toilet, terwijl ik eerst maar 1x of 2x per week moest. Ik hoop niet dat ik er ook meer last van krijg!
Gast- Gast
Zelda, wat vervelend. Ik merk dat ik nu ik een vast eetpatroon heb makkelijk naar de wc kan. Voorheen kon ik maar 2 keer in de week en nu elke dag (en dan soms wel eens twee keer!). Rush, fijn dat je al resultaat ziet!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Jaaa ik ben echt heel blij. Ineens begin ik me ook sexy te voelen haha XD!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pfff, ik denk dat ik er nog wel een kilo of 20 af mag voordat ik me misschien sexy ga voelen
Gast- Gast
Ik wil ook afzakkende broeken...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Nou, ik droom van een strak buikje.Reva schreef:Pfff, ik denk dat ik er nog wel een kilo of 20 af mag voordat ik me misschien sexy ga voelen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb afzakkende broeken maar daar voel ik me nou ook niet echt sexy in, hoorSuus schreef:Ik wil ook afzakkende broeken...
Gast- Gast
Haha, daar heb je gelijk inMaple schreef:Ik heb afzakkende broeken maar daar voel ik me nou ook niet echt sexy in, hoorSuus schreef:Ik wil ook afzakkende broeken...
Gelukkig heb ik ook nog strakkere broeken in de kast, die wil ik weer aankunnen, zonder dat ik me een rollade voel
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben nu blij met mijn broeken al mag er nog wel steeds wat kilo's af
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Haha deze sla ik opLily schreef:dan zal ik even het geklaag doorbreken: ik ben tevreden met m`n gewicht
Gast- Gast
@#%&?!@
Ik baal van bol.com
Dinsdag een dvd besteld, voor half tien, dus zou er gisteren zijn. Was er niet, loop ik net naar de brievenbus...weer niet. Kutzooi, heb hem vanavond nodig voor een cadeautje
Ik baal van bol.com
Dinsdag een dvd besteld, voor half tien, dus zou er gisteren zijn. Was er niet, loop ik net naar de brievenbus...weer niet. Kutzooi, heb hem vanavond nodig voor een cadeautje
Gast- Gast
aah dat is k*t, ik zou een klacht sturen. M`n man had vorig jaar ofzo ook dingen besteld net voor sinterklaas (maar het waren geen cadeaus) en toen kreeg hij te horen dat het niet op tijd leverbaar zou zijn als cadeau en met excuses e.d. Maar hij kreeg het uiteindelijk 2 dagen later en met een tegoedbon van 10 euro (vond ik wel netjes)
Gast- Gast
Dat is netjes idd! Helemaal dat ze het even hebben laten weten. Baal echt. Gisteren ging het ook al vervelend, een andere bestelling waren twee telefoonladers en die waren allebei verpakt in een mega doos. Dat hadden ze dus ook niet doorgegeven, kon ik toen ik thuis was weer terug naar het postkantoor voor doos 2. Idioten
Gast- Gast
Ohhhh ik zoek donateurs/winnend staatslot/een rijke vent, want ik wil 'm, ik wil 'm....
Echt, en dan helemaal leuk inrichten met fotolijstjes, boeken en prulletjesen achter de deurtjes alle rotzooi wegproppen
Echt, en dan helemaal leuk inrichten met fotolijstjes, boeken en prulletjes
Gast- Gast
Die vind ik ook echt wat voor jou Maple! Kun je niet beginnen met het tv meubel en dan sparen voor de rest?
Gast- Gast
Pippa schreef:Die vind ik ook echt wat voor jou Maple! Kun je niet beginnen met het tv meubel en dan sparen voor de rest?
Ik hoor mijzelf
Hahahah we hebben serieus zeker wel een kwartier in die woonkamer van ikea gezeten waar die kast stond..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Hello ladies!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Jordana schreef:Pippa schreef:Die vind ik ook echt wat voor jou Maple! Kun je niet beginnen met het tv meubel en dan sparen voor de rest?
Ik hoor mijzelf
Hahahah we hebben serieus zeker wel een kwartier in die woonkamer van ikea gezeten waar die kast stond..
Whahaha echt he? En maar kwijlen
Pippa, ja ik denk wel dat ik het zo moet doen. Maar ik ken mezelf, als ik iets wil, dan wil ik het metéén
Gast- Gast
Het is toch een leuk doel, om uiteindelijk te halen? Dan weet je waarom je je geld apart zet, om er jouw droomhuis van te maken. En de koopjeshoek in de gaten houden!! Als ze de interieurs veranderen, komt die daar terecht.
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: