Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken?

3 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken?

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 7:20

Sushi schreef:
CKC schreef:Nee hoor, ik vind je collega stom! En ik vind dat je niet over je heen moet laten lopen en wat meer haar op je tanden moet krijgen. Als je zulke mensen niet aanspreekt, dan gaan ze maar door! En dan worden ze nog boos ook dat je het via je leidinggevende of P&O speelt. Gewoon zeggen, ey, wat is je probleem?! (en dan iets genuanceerder!)
Ga ik morgen doen! Ik ben wel een echt wijf op dit gebied hoor. En maar twijfelen en uren nadenken hoe ik het het beste kan aanpakken. Moet op dit gebied inderdaad nog wat zekerder worden denk ik :P

Doe het eind van de dag.. een uur voordat je weggaat.. Als ze gaat lopen mokken, ben je teminste niet de hele middag met dr nog aan het werk en vaak als je er een nachtje over slaapt, dan snapt ze het ook beter.

Wat je wel kunt zeggen is: Kijk, jij zegt allemaal rare dingen over mij terwijl ik niemand iets vertel dat je te laat bent, soms. Dat ze dus wel weet dat jij het weet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken?

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 7:43

CKC schreef:
Sushi schreef:
CKC schreef:Nee hoor, ik vind je collega stom! En ik vind dat je niet over je heen moet laten lopen en wat meer haar op je tanden moet krijgen. Als je zulke mensen niet aanspreekt, dan gaan ze maar door! En dan worden ze nog boos ook dat je het via je leidinggevende of P&O speelt. Gewoon zeggen, ey, wat is je probleem?! (en dan iets genuanceerder!)
Ga ik morgen doen! Ik ben wel een echt wijf op dit gebied hoor. En maar twijfelen en uren nadenken hoe ik het het beste kan aanpakken. Moet op dit gebied inderdaad nog wat zekerder worden denk ik :P

Doe het eind van de dag.. een uur voordat je weggaat.. Als ze gaat lopen mokken, ben je teminste niet de hele middag met dr nog aan het werk en vaak als je er een nachtje over slaapt, dan snapt ze het ook beter.

Wat je wel kunt zeggen is: Kijk, jij zegt allemaal rare dingen over mij terwijl ik niemand iets vertel dat je te laat bent, soms. Dat ze dus wel weet dat jij het weet..
Oei, dat is wel een goeie tip maar ik ben bang dat ik dan de hele dag chaggie ga lopen doen, en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Ik denk dat ik me wel kan gedragen morgen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken?

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 8:18

Misschien komt CKC ook elke dag te laat 👅

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken?

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 8:35

Puuc schreef:Misschien komt CKC ook elke dag te laat 👅
Wahaha, ja!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken?

Bericht  MADDIE ma 3 jan 2011 - 8:29

Jeetje, dat is wel lastig allemaal. En je collega aanspreken is ook niet altijd makkelijk vindt ik. maar moet in dit geval wel gebeuren.
Ben benieuwd hoe het je vergaan is vandaag! Heb je het nog kunnen zeggen?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken?

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 8:45

MADDIE schreef:Jeetje, dat is wel lastig allemaal. En je collega aanspreken is ook niet altijd makkelijk vindt ik. maar moet in dit geval wel gebeuren.
Ben benieuwd hoe het je vergaan is vandaag! Heb je het nog kunnen zeggen?
:S ik durfde niet...........
Ik weet het, triest... Maar ze deed een beetje aardig en toen wilde ik de sfeer niet verpesten door erover te beginnen. Wel stom van me :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken?

Bericht  Zora ma 3 jan 2011 - 9:19

Haha Sush, mietje Very Happy Ik zou het juist op zo'n dag aankaarten. Dan kun je het namelijk op een wat andere manier brengen, gewoon gezellig kletsen, en dan wat serieuzer. Dat je blij bent dat je zulke leuke collega's hebt, bladiebla, maar dat je wel iets dwars zit. En dat je het heel vervelend vindt om te zeggen omdat je háár zeker niet vervelend vindt als persoon, bladiebla Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken?

Bericht  Jeanette ma 3 jan 2011 - 9:54

Sushi, gewoon doen hoor. Want anders blijf je met een naar gevoel zitten. Ik zou gewoon haar apart nemen en zeggen dat je negatieve feedback krijgt, maar dat je wilt weten hoe zij dat dan ziet en waarom.

Ik had dit ook pas met een collega, maar zij kon mij geen concrete voorbeelden geven, dus heb ik haar gezegd dat ik niks met niet onderbouwende feedback kan. Vond dat ook wel eng hoor, maar ben blij dat ik dat heb gezegd. :P Nu is het ook een oudere collega die zo naar mij en andere collega's (die zijn ook jonger dan haar) doet, dus heb het ook met andere collega's over gehad en ben ik ook niet de enige tegen wie ze zo deed.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken?

Bericht  MADDIE di 4 jan 2011 - 1:53

ik snap het wel hoor... ben zelf precies hetzelfde. Ik verzamel moed en dan denk ik .. o vandaag niet, want... Maar ja.. de goede timing is er nooit. Gewoon doen is toch het beste. Maar ik begrijp het heel goed hoor!

MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kan ik mijn collega hier het beste op aanspreken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum