Mijn beste vriendin heeft huidkanker :'(
+3
joyce0606
Rovine
Niekske
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mijn beste vriendin heeft huidkanker :'(
Ik schrok me dood toen ik het hoorde vanmorgen! Ze had een bultje op haar voorhoofd en omdat ze het lelijk vond, heeft ze het weg laten halen. Nu blijkt het basaalcelcarcinoom, een (gelukkig) hele milde vorm van huidkanker. Er komen vrijwel nooit uitzaaiingen voor, maar het groeit wel en nu zal met een operatie de rest weggehaald moeten worden. Ze was er erg nuchter onder, het is zelden dodelijk, het zal alleen een litteken worden. Ik ben toch wel een beetje van slag, kanker klinkt meteen zo erg! Hopelijk is ze snel weer genezen...
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Mijn beste vriendin heeft huidkanker :'(
Mijn moeder heeft dat ook gehad, al weet ik niet of het ook die vorm was. Die is bestraald omdat ze anders een te groot litteken zou krijgen. Dat is een aantal jaar geleden inmiddels, niet meer teruggekomen.
Denk dat je je niet enorm veel zorgen hoeft te maken, toch sterkte!
Denk dat je je niet enorm veel zorgen hoeft te maken, toch sterkte!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
jeetje, is zeker schrikken, het woord kanker, klinkt altijd zo heftig en dodelijk. gelukkig is het een milde vorm en komen er zelden uitzaaiingen voor! dat is wel erg fijn om te weten.
sterkte!
sterkte!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Jeetje meid, dat is even schrikken!! Maar ik denk dat het wel goed komt. Ben er voor haar als ze je nodig heeft, en voor jou nu ook een dikke knuffel
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Dat heeft mijn vader ook gehad, ze hebben bij hem het plekje weg gebrand en het is door een plastisch chirurg gehecht omdat het onder zijn oor zat en dus op een opvallende plek, het is heel mooi geheelt en je ziet er helemaal niks meer van. Verder hoefde hij geen behandeling te ondergaan. Het klinkt inderdaad heel heftig omdat het kanker is maar voor mijn vader stelde het niet veel meer voor dan bijvoorbeeld een moedervlek verwijderen.
Mijn vader is sindsdien onder controle bij een dermatoloog, eerst werd zijn gezicht en bovenlichaam elk half jaar gecontroleerd en inmiddels is het nog maar 1 keer in het jaar. Ze hebben sindsdien nooit meer plekjes gevonden en het is nu zo'n 5, 5 jaar geleden.
Mijn vader is sindsdien onder controle bij een dermatoloog, eerst werd zijn gezicht en bovenlichaam elk half jaar gecontroleerd en inmiddels is het nog maar 1 keer in het jaar. Ze hebben sindsdien nooit meer plekjes gevonden en het is nu zo'n 5, 5 jaar geleden.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik word hier een beetje benauwd van, ik heb namelijk afgelopen vrijdag ook een bultje in mijn nek weglaten halen.. volgende week de uitslag...
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Wat pittig om er op zo'n manier, bijna bij toeval, achter te komen dat ze kanker heeft. Gelukkig is het niet een zeer ernstige vorm, maar wel schrikken.
Gast- Gast
Ik ken het, mijn opa had dit ook. Je schrikt enorm, maar het is inderdaad een goed behandelbare vorm.
Sterkte voor je vriendin, en ook voor jou!
Sterkte voor je vriendin, en ook voor jou!
Gast- Gast
Pfoe dat is wel even schrikken zeg! Goed dat ze er nu wel achter is gekomen en dat uitzaaiingen zelden voorkomen. In elk geval veel sterkte!
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Natuurlijk schrik je daar van! Maar het komt vast goed. Ze zijn er vast op tijd achter gekomen. Toch wens ik je sterkte!
Gast- Gast
Thanks voor jullie berichtjes!
Mijn vriendin is helemaal niet bezig met het woord 'kanker', ze heeft een paar mensen in haar omgeving die ook zoiets gehad hebben en waar het ook helemaal goed gekomen is. Ze maakt zich wel heel erg zorgen om een 'harry-potter-achtig' litteken op haar voorhoofd komende week gaat ze naar de plastisch chirurg en die gaat bekijken hoe hij alles het beste en mooiste kan weghalen. Daarna zit ze wel nog een paar jaar aan controles enzo vast. Ik ben echt blij dat de prognose zo goed is! Was wel even schrikken, maar het komt nu vast helemaal goed!
Mijn vriendin is helemaal niet bezig met het woord 'kanker', ze heeft een paar mensen in haar omgeving die ook zoiets gehad hebben en waar het ook helemaal goed gekomen is. Ze maakt zich wel heel erg zorgen om een 'harry-potter-achtig' litteken op haar voorhoofd komende week gaat ze naar de plastisch chirurg en die gaat bekijken hoe hij alles het beste en mooiste kan weghalen. Daarna zit ze wel nog een paar jaar aan controles enzo vast. Ik ben echt blij dat de prognose zo goed is! Was wel even schrikken, maar het komt nu vast helemaal goed!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Jeetje wat erg! Maar gelukkig is het bijna altijd wel goed te genezen.
Gast- Gast
Zo dan schrik je wel even. Gelukkig is het te genezen. Ik hoop dat het bij haar ook goed komt.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Geen beste vriendin
» Mijn vader heeft een vriendin
» Beste vriendin problemen
» bruiloft beste vriendin
» Beste vriendin overleden
» Mijn vader heeft een vriendin
» Beste vriendin problemen
» bruiloft beste vriendin
» Beste vriendin overleden
Pagina 1 van 1