Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

uit de kast komen

+4
Marin
SuperGrover
Lady4
Evalynn
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  Antibes di 29 nov 2011 - 1:06

Inderdaad. Wink

En eis staat niet voor niets tussen aanhalingstekens, SuperGrover.

En tot slot, blijf ik vinden dat als je seksueel actief bent en zelfs online date, maar je eigenlijk alleen op mannen richt, je dan wellucht niet ECHT (100%) biseksueel bent. Onder biseksueel versta ik namelijk dat je voorkeur niet met geslacht te maken heeft. Ik denk dat veel vrouwen wel eens (in verschillende mate) interesse in een andere vrouw gehad hebben, maar dat als je wek duidelijk voorkeur hebt voor vaker vrouwen/mannen, dat je dan dus homo/heteroseksueel bent en niet bi.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  TGR di 29 nov 2011 - 1:07

Bi-schierig heet dat toch Wink

Ik vind mezelf best bi-schierig. Maar ik zal er niet zo snel iets mee doen omdat ik mijn seksualiteit graag beperk tot binnen een relatie en ik geen relatie met een vrouw aan wil gaan.


Laatst aangepast door TGR op di 29 nov 2011 - 1:09; in totaal 1 keer bewerkt

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  Marin di 29 nov 2011 - 1:08

Hmm ok, dan snap ik het. Maar weet nog steeds niet of ik het er echt mee eens ben of niet. In mijn ogen is verliefd verliefd en bepaalt dat dus je geaardheid.
Kijk, die meisjes die zoenen met elkaar om te shockeren/experimenteren/gewoon omdat het kan en leuk is, denk ik niet dat zij echt bi zijn. Maar wanneer er gevoelens bij komen kijken, of dat nou emotioneel of seksueel is, vind ik het een ander verhaal.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 1:15

Kun je eigenlijk verliefd zijn zonder seksuele aantrekkingskracht? Ik heb dat namelijk nog nooit meegemaakt... Ik ben niet gauw verliefd, maar als ik het ben dan zit er gelijk een enorme dosis seksuele aantrekkingskracht bij Embarassed

Overigens ben ik heel wat jaren terug wel eens een paar keer verliefd geweest op een vrouw, toen ik 18 was ofzo. Heel verwarrend vond ik dat toen, terwijl ik me nu er niet eens meer voor schaam, als ik eraan terug denk. Maar volgens mij was mijn gevoel zich toen echt aan het ontdekken, verder is het me ook nooit meer gebeurd. Ik zou mezelf daarom ook niet als bi willen bestempelen. En ergens geloof ik ook wel dat iedereen wel eens zo'n crush gehad heeft :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  Marin di 29 nov 2011 - 1:21

Maple schreef:Kun je eigenlijk verliefd zijn zonder seksuele aantrekkingskracht? Ik heb dat namelijk nog nooit meegemaakt... Ik ben niet gauw verliefd, maar als ik het ben dan zit er gelijk een enorme dosis seksuele aantrekkingskracht bij Embarassed

Ja ik kon dat vroeger wel, toen ik echt nog lang niet toe was aan seks, maar echt wel gevoelens had. Dan wilde ik gewoon 'bij die persoon zijn'. Het voelt, in retrospect, wel anders dan verliefd zijn zoals ik nu ben, maar evengoed was ik wel echt puber-verliefd. Alleen dan op meisjes.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  SuperGrover di 29 nov 2011 - 1:36

Antibes schreef:Inderdaad. Wink

En eis staat niet voor niets tussen aanhalingstekens, SuperGrover.

En tot slot, blijf ik vinden dat als je seksueel actief bent en zelfs online date, maar je eigenlijk alleen op mannen richt, je dan wellucht niet ECHT (100%) biseksueel bent. Onder biseksueel versta ik namelijk dat je voorkeur niet met geslacht te maken heeft. Ik denk dat veel vrouwen wel eens (in verschillende mate) interesse in een andere vrouw gehad hebben, maar dat als je wek duidelijk voorkeur hebt voor vaker vrouwen/mannen, dat je dan dus homo/heteroseksueel bent en niet bi.
Ik denk hier dus echt volledig anders over. Begrijp ik goed dat je, wil je voldoen aan de criteria voor biseksualiteit ( laughcry ), een evenwicht in je man/vrouw verhouding moet hebben? En als je een voorkeur hebt voor mannen of vrouwen, dat je dan ofwel hetero ofwel homo bent? Dus als ik seks heb met 3 mannen en 2 vrouwen, ben ik hetero, maar als het andersom is, ben ik lesbisch? In dat geval zou je kunnen zeggen dat je geaardheid erg kan fluctueren.

Volgens mij kan je prima biseksueel zijn, maar een voorkeur hebben voor mannen of vrouwen. Ik zie niet in waarom dat je gelijk homo of hetero moet maken. Helemaal omdat die voorkeur ook kan veranderen. Op het moment dat ik verliefd ben op een vrouw, vind ik vrouwen in het algemeen ook leuker dan mannen. Als ik verliefd ben op een man, is het precies andersom.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  Antibes di 29 nov 2011 - 1:40

Ik vind het een beetje mierenneukerig om dan 2/3 verhoudingen te gaan noemen, ik heb nu al 2 of 3x verwezen naar meiden die biseksueel zijn en vervolgens (bijna) nooit met vrouwen bezig zijn en duidelijk voorkeur hebben voor mannen. Dat is de situatie die ik omschrijf en op grond daar van geef ik een gesimplificeerde omschrijving van wat voor mij géén biseksualiteit is (namelijk een duidelijke voorkeur voor een bepaald geslacht). Jij bent intelligent genoeg om die nuances te volgen, dus trek het nou niet tot in extreme door.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  Marin di 29 nov 2011 - 1:45

Maar een voorkeur maakt je toch niet hetero/homo. Dan ben je nog steeds bi, als je óók op het andere geslacht valt. Er zijn meerdere grijstinten en niet alleen zwart/wit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 1:49

TGR schreef:Bi-schierig heet dat toch Wink
Ugh, wat is dat toch een vreselijk woord.laughcry Maar mocht je het toch willen gebruiken, schrijf het dan als bi-sgierig. Aangezien je vast ook niet nieuwschierig bent.Wink

En als je er een beetje technisch naar kijkt, zou het eigenlijk bi-gierig moeten zijn... Zucht, vreselijk woord dus.Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  TGR di 29 nov 2011 - 1:50

freakielief schreef:
TGR schreef:Bi-schierig heet dat toch Wink
Ugh, wat is dat toch een vreselijk woord.laughcry Maar mocht je het toch willen gebruiken, schrijf het dan als bi-sgierig. Aangezien je vast ook niet nieuwschierig bent.Wink

En als je er een beetje technisch naar kijkt, zou het eigenlijk bi-gierig moeten zijn... Zucht, vreselijk woord dus.Wink


Ja ahum, bi-gierig Embarassed (alleen schrijft dat voor geen meter)


TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  Antibes di 29 nov 2011 - 1:52

Joy_ schreef:Maar een voorkeur maakt je toch niet hetero/homo. Dan ben je nog steeds bi, als je óók op het andere geslacht valt. Er zijn meerdere grijstinten en niet alleen zwart/wit.

Nee, maar in mijn opinie is ook niet alles grijs.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 1:53

TGR schreef:Ja ahum, bi-gierig Embarassed (alleen schrijft dat voor geen meter)
Ben ik het volledig mee eens.:P
Ach, als je toch niet naar dat soort contacten op zoek bent, hoef je het woord gelukkig niet eens te gebruiken.Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 1:55

Antibes schreef:
Joy_ schreef:Maar een voorkeur maakt je toch niet hetero/homo. Dan ben je nog steeds bi, als je óók op het andere geslacht valt. Er zijn meerdere grijstinten en niet alleen zwart/wit.
Nee, maar in mijn opinie is ook niet alles grijs.. Wink
Ik vind alles pimpelpaars.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  Marin di 29 nov 2011 - 1:55

freakielief schreef:
Antibes schreef:
Joy_ schreef:Maar een voorkeur maakt je toch niet hetero/homo. Dan ben je nog steeds bi, als je óók op het andere geslacht valt. Er zijn meerdere grijstinten en niet alleen zwart/wit.
Nee, maar in mijn opinie is ook niet alles grijs.. Wink
Ik vind alles pimpelpaars.

Da's wel erg gay, Freakie
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 1:57

Joy_ schreef:
freakielief schreef:
Antibes schreef:
Joy_ schreef:Maar een voorkeur maakt je toch niet hetero/homo. Dan ben je nog steeds bi, als je óók op het andere geslacht valt. Er zijn meerdere grijstinten en niet alleen zwart/wit.
Nee, maar in mijn opinie is ook niet alles grijs.. Wink
Ik vind alles pimpelpaars.
Da's wel erg gay, Freakie
Nou nou, dat vind ik wel erg zwart/wit.




Dus... ik ga even lekker lunchen.Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  SuperGrover di 29 nov 2011 - 1:59

Antibes schreef:Ik vind het een beetje mierenneukerig om dan 2/3 verhoudingen te gaan noemen, ik heb nu al 2 of 3x verwezen naar meiden die biseksueel zijn en vervolgens (bijna) nooit met vrouwen bezig zijn en duidelijk voorkeur hebben voor mannen. Dat is de situatie die ik omschrijf en op grond daar van geef ik een gesimplificeerde omschrijving van wat voor mij géén biseksualiteit is (namelijk een duidelijke voorkeur voor een bepaald geslacht). Jij bent intelligent genoeg om die nuances te volgen, dus trek het nou niet tot in extreme door.
Ik ben het alsnog niet met je eens, ook al bedoel je het genuanceerder. Om het even simplistisch te houden: Je voorkeur kan 95/5 zijn, in procenten, maar dat is volgens mij wat mensen bicurious (taalkundig vermijdingsgedrag haha) noemen. Maar een voorkeur van 60/40 of 70/30 is ook een voorkeur. En dat noem ik ook biseksueel.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  TGR di 29 nov 2011 - 2:03

En 80/20? Hoe heet dat? Nie-biseksueel?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  Marin di 29 nov 2011 - 2:06

TGR schreef:En 80/20? Hoe heet dat? Nie-biseksueel?

Antraciet grijs is in mijn ogen nog steeds een tint van grijs, en niet zwart. Dus ik zou dat zelf als biseksueel benoemen, de percentages doen er in mijn ogen niet toe, alleen het feit dat je op beide geslachten valt en niet op 1 geslacht.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  SuperGrover di 29 nov 2011 - 2:10

Joy_ schreef:
TGR schreef:En 80/20? Hoe heet dat? Nie-biseksueel?

Antraciet grijs is in mijn ogen nog steeds een tint van grijs, en niet zwart. Dus ik zou dat zelf als biseksueel benoemen, de percentages doen er in mijn ogen niet toe, alleen het feit dat je op beide geslachten valt en niet op 1 geslacht.
Agree.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  SuperGrover di 29 nov 2011 - 2:13

TGR schreef:En 80/20? Hoe heet dat? Nie-biseksueel?
Of gewoon non-hetero. Problem solved. Nog meer moeilijke problemen? Als u bijvoorbeeld met handen wassen water in uw mouw heeft gekregen...
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  TGR di 29 nov 2011 - 2:14

SuperGrover schreef:
TGR schreef:En 80/20? Hoe heet dat? Nie-biseksueel?
Of gewoon non-hetero. Problem solved. Nog meer moeilijke problemen? Als u bijvoorbeeld met handen wassen water in uw mouw heeft gekregen...

Nu je er zelf over begint...

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  SuperGrover di 29 nov 2011 - 2:15

TGR schreef:
SuperGrover schreef:
TGR schreef:En 80/20? Hoe heet dat? Nie-biseksueel?
Of gewoon non-hetero. Problem solved. Nog meer moeilijke problemen? Als u bijvoorbeeld met handen wassen water in uw mouw heeft gekregen...

Nu je er zelf over begint...
... Wacht dan gewoon even. Het droogt vaak vanzelf wel weer.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  Melis_je di 29 nov 2011 - 2:17

Joy_ schreef:
Antraciet grijs is in mijn ogen nog steeds een tint van grijs, en niet zwart. Dus ik zou dat zelf als biseksueel benoemen, de percentages doen er in mijn ogen niet toe, alleen het feit dat je op beide geslachten valt en niet op 1 geslacht.
Uitstekende samenvatting.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  Melis_je di 29 nov 2011 - 2:19

TGR schreef:Bi, bla. Ik geloof niet zo in biseksualiteit. Je houdt toch altijd een voorkeur voor mannen of vrouwen.
Ik vind dit iets wat je hooguit voor jezelf kan zeggen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  Evalynn di 29 nov 2011 - 6:53

om ook even een duit in het grijs-tinten zakje te doen.
ik noem mezelf 'niet-praktiserend bi'.
ik heb gewoon een relatie met een man, maar ik weet dat ik deze gevoelens heb en dat mocht het ooit uit gaan, ik net zo goed met een vrouw kan zijn hierna.
en in mijn ogen is emotionele aantrekkingskracht net zo belangrijk - zelfs nog wel belangrijker, dan lichamelijke aantrekkingskracht. sowieso heb ik dat lichamelijke minder, bij mijn huidige vriend ook. ik vind knuffelen en zoenen heel leuk, maar seksueel, ja dat heb ik niet zo. en bij vrouwen is dat voor mij het zelfde.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

uit de kast komen - Pagina 2 Empty Re: uit de kast komen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum