Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is het met jouw zorgverzekering?

+8
Printje
Darius
Carra
pinkflower
Caramba
Liz
Lotus
MiKa
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe is het met jouw zorgverzekering?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe is het met jouw zorgverzekering?

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 10:41

Ik blijf ook waar ik zit, ga 131 euro per maand betalen. Heb veel zorg vanuit 2011 ook in 2012 nodig, dus ik vind het wel prima. Zit nog met collectiviteit mee met mijn moeder, maar met mn eigen polis. Dat zal dit jaar wel veranderen, maar vooralsnog niet. Ga dit jaar wel uitzoeken wat 't kost om mn vriend over te zetten naar bijv. mijn verzekering. Maar hij is "chronisch ziek", dus ik weet niet of ze hem aanvullend accepteren en of zijn premie dan omhoog gaat..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het met jouw zorgverzekering?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe is het met jouw zorgverzekering?

Bericht  Cheesegirl ma 28 nov 2011 - 10:46

Ik zit nu bij mijn vader collectief bij Zilveren kruis. Ik ga hem afsluiten bij Interpolis, omdat wij bij de Rabobank ook de bankrekening af gaan sluiten. Ik denk dat ik trouwens gewoon het basis pakket neem, dit moet ik nog even precies uitzoeken.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: