DagCafé
+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Maura, heb jij deze avond toevallig aan een of andere paddenstoel of kikker gelikt?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maura schreef:Eigenlijk vind ik om de Enemy dat Smikkell opnieuw moeten meeten.
Daar missen wat woorden. Maar aangezien we elkaar niet liggen? Vind ik dat ik nog een kans verdien en dat ik, op low cost van jou, de planken alsnog mag afleveren en dat we een nieuwe start mogen ingaan?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maura, heb jij deze avond toevallig aan een of andere paddenstoel of kikker gelikt?
Mn buik wiebelt er gewoon van
Gast- Gast
Wil je me tussen een paar plankjes timmeren?Maura schreef:Smikkell schreef:Maura schreef:Eigenlijk vind ik om de Enemy dat Smikkell opnieuw moeten meeten.
Daar missen wat woorden. Maar aangezien we elkaar niet liggen? Vind ik dat ik nog een kans verdien en dat ik, op low cost van jou, de planken alsnog mag afleveren en dat we een nieuwe start mogen ingaan?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wil je me tussen een paar plankjes timmeren?Maura schreef:Smikkell schreef:Maura schreef:Eigenlijk vind ik om de Enemy dat Smikkell opnieuw moeten meeten.
Nee, ik kom er openlijk voor uit dat ik jou mag. En ik hoop dat we elkaar ooit zullen mogen. De rest is aan jou.
Gast- Gast
Ik denk dat daarvoor de laatste weken een beetje te veel gebeurd is, maar elkaar met rust laten kan ik wel.Maura schreef:Smikkell schreef:Wil je me tussen een paar plankjes timmeren?Maura schreef:Smikkell schreef:Maura schreef:Eigenlijk vind ik om de Enemy dat Smikkell opnieuw moeten meeten.
Nee, ik kom er openlijk voor uit dat ik jou mag. En ik hoop dat we elkaar ooit zullen mogen. De rest is aan jou.
Gast- Gast
Ik weet niet wat er is gebeurd, want, naar mijn mening , heb ik niet anders op jou dan op andere forummers gereageerd. Maar owkeej, dan mogen we elkaar niet. Smeken is nooit ergens goed voor geweest. Laten we het hier gewoon voor wat het is, kunnen we elkaar helpen, dan doen we dat, kunnen we dat niet, dan doen we het niet. Met andere woorden, gewoon even elkander in onze waarde laten. Ben niets waard, maar dat is iets anders.
Gast- Gast
Oké, ander onderwerp. Is het raar dat ik port liever koud drink?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Maura schreef:Ben niets waard, maar dat is iets anders.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
toetje_ schreef:Oké, ander onderwerp. Is het raar dat ik port liever koud drink?
Niet als het witte is die moet je toch juist koud drinken?
Qiara- Ratel
Ik wil morgen wakker worden en dat er dan een muur staat. En dat ik op een dag wakker word met minder plannen ipv elke dag meer. Dat huis van VC werkt ook niet echt mee. Word er hebbergi van.
En dat terwijl de hal al heel lang aan de beurt is. Alleen alles wat ik daar al geverft heb met die klote &^^%%$Rverf van de action, is geel geworden.
En dat terwijl de hal al heel lang aan de beurt is. Alleen alles wat ik daar al geverft heb met die klote &^^%%$Rverf van de action, is geel geworden.
Gast- Gast
Qiara schreef:toetje_ schreef:Oké, ander onderwerp. Is het raar dat ik port liever koud drink?
Nee het is rode. Volgens de ene website is de beste drinktemperatuur 12 graden en volgens de andere 18.. Ik had hem nu op ongeveer 18 graden denk ik en vond het echt niet lekker. Toen heb ik het glas 10 minuten in de koelkast gezet en dat was veel beter
Toet- Lady Post-a-lot
Dan drink je hem toch zoals jij hem lekker vindt.toetje_ schreef:Qiara schreef:toetje_ schreef:Oké, ander onderwerp. Is het raar dat ik port liever koud drink?
Nee het is rode. Volgens de ene website is de beste drinktemperatuur 12 graden en volgens de andere 18.. Ik had hem nu op ongeveer 18 graden denk ik en vond het echt niet lekker. Toen heb ik het glas 10 minuten in de koelkast gezet en dat was veel beter
Iemand een stukje 70% chocola?
Gast- Gast
Nee.Reva schreef:Heb je N. ook gezien, Smikk?
Maar wel de super mooie kast die ze niet mag verven en de buurvrouw die sop naar beneden gooit en andere dingen uit verhalen en posts van VC. Opeens een beetje spijt dat ik al mijn muren wit heb gemaakt
Laatst aangepast door Smikkell op di 29 nov 2011 - 13:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Misschien word ik in een andere sollicitatieprocedure meegenomen
Maar plannen zijn toch goed? Of begraaf je jezelf eronder?
Ah, dat is waardeloos!
Apart, Toet!
Maar plannen zijn toch goed? Of begraaf je jezelf eronder?
Ah, dat is waardeloos!
Apart, Toet!
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Iemand een stukje 70% chocola?
Ja
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Dan drink je hem toch zoals jij hem lekker vindt.toetje_ schreef:Qiara schreef:toetje_ schreef:Oké, ander onderwerp. Is het raar dat ik port liever koud drink?
Oeh lekker! Die per stuk verpakt van de aldi zijn lekker.
Ik moet echt een bamischijf, ik word gek.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan drink je hem toch zoals jij hem lekker vindt.toetje_ schreef:Qiara schreef:toetje_ schreef:Oké, ander onderwerp. Is het raar dat ik port liever koud drink?
Dat doe ik ook zeker
Geen chocola voor mij, heb vanmiddag al twee pakjes chocolade sigaretjes op! Niet goed voor mij, morgen onder de puisten.
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: