Vraag ivm kapotte spijkerbroeken!
+6
TGR
ijsjemeisje
Tiana
Caro
silly-one
Caribbeanlover
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vraag ivm kapotte spijkerbroeken!
Caribbeanlover schreef:Een tijdje geleden heb ik 2 spijkerbroeken gekocht die ik heb laten inkorten bij die winkel. Nadat ik ze gewassen had zat er bij 1 een gat waar het stikwerk zit van de nieuwe zoom (zeg maar).
Ik langs gegaan, werd gemaakt, weer opgehaald, alles oke. Kort daarna hetzelfde geval met broek nr 2, dus weer langs gegaan en het is gemaakt.
Nu heb ik beide een aantal keren gedragen en gister haalde ik er 1 van de waslijn en zit er verdomme weer een gat in op dezelfde plaats.
Bvd
dit noem ik al vrij agressief ja
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Heb gebeld. Krijg het hele bedrag terug (hoop de inkortkosten ook) of ik krijg korting.
Toen ik ze voor het eerst aan had zaten ze goed (duh anders had ik ze niet gekocht), maar naarmate ik ze gewassen en een paar keer aan had gehad leken ze wel strakker ondanks dat ik ze paar dagen gedragen had.
Weet nog niet wat ik doe, heb nog een paar dagen om erover na te denken.
Toen ik ze voor het eerst aan had zaten ze goed (duh anders had ik ze niet gekocht), maar naarmate ik ze gewassen en een paar keer aan had gehad leken ze wel strakker ondanks dat ik ze paar dagen gedragen had.
Weet nog niet wat ik doe, heb nog een paar dagen om erover na te denken.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Fairytale schreef:Caribbeanlover schreef:Een tijdje geleden heb ik 2 spijkerbroeken gekocht die ik heb laten inkorten bij die winkel. Nadat ik ze gewassen had zat er bij 1 een gat waar het stikwerk zit van de nieuwe zoom (zeg maar).
Ik langs gegaan, werd gemaakt, weer opgehaald, alles oke. Kort daarna hetzelfde geval met broek nr 2, dus weer langs gegaan en het is gemaakt.
Nu heb ik beide een aantal keren gedragen en gister haalde ik er 1 van de waslijn en zit er verdomme weer een gat in op dezelfde plaats.
Bvd
dit noem ik al vrij agressief ja
Overdrijven is ook een vak he net als jij nooit scheld.
Caribbeanlover- Ratel
Niet in een forum reactie. Daar weet ik me te beheersen. Als ik vloek/scheld floept het er uit. En met typen doe je het bewust.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Eens. Ik heb één keer eerder gevloekt hier en dat ging om wel iets heftigers dan een kapotte spijkerbroek, maar toen stond je zélf gelijk al te mauwen, CBL, waarom ik wel ongestoord mocht vloeken en jij niet.Fairytale schreef:Niet in een forum reactie. Daar weet ik me te beheersen. Als ik vloek/scheld floept het er uit. En met typen doe je het bewust.
Maargoed, laten we het anders stellen: realiseer je dat sommige mensen hier gekwetst kunnen zijn door het woordje verdomme. Ik gebruik het woord daarom ook zelden tot nooit meer, ook in het dagelijks leven niet. Want hoewel het woordje voor mij niet zoveel betekent, ik weet niet wat het woord 'verdomme/gvd' met een ander doet.
En, bekijk het zo: jij voelt je gekwetst als wij woorden als zwarte/neger/roetmop/etc etc in de mond nemen, daar houden wij ook rekening mee. Hou jij dan ook rekening met anderen. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Gast- Gast
Vind ik nogal overdreven, ik vind 'verdomme' nou niet heel erg ofzo. Typ het hier ook wel vaker, nou en.Fairytale schreef:Niet in een forum reactie. Daar weet ik me te beheersen. Als ik vloek/scheld floept het er uit. En met typen doe je het bewust.
Gast- Gast
Maple schreef:Eens. Ik heb één keer eerder gevloekt hier en dat ging om wel iets heftigers dan een kapotte spijkerbroek, maar toen stond je zélf gelijk al te mauwen, CBL, waarom ik wel ongestoord mocht vloeken en jij niet.Fairytale schreef:Niet in een forum reactie. Daar weet ik me te beheersen. Als ik vloek/scheld floept het er uit. En met typen doe je het bewust.
Maargoed, laten we het anders stellen: realiseer je dat sommige mensen hier gekwetst kunnen zijn door het woordje verdomme. Ik gebruik het woord daarom ook zelden tot nooit meer, ook in het dagelijks leven niet. Want hoewel het woordje voor mij niet zoveel betekent, ik weet niet wat het woord 'verdomme/gvd' met een ander doet.
En, bekijk het zo: jij voelt je gekwetst als wij woorden als zwarte/neger/roetmop/etc etc in de mond nemen, daar houden wij ook rekening mee. Hou jij dan ook rekening met anderen. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Het gaat er toch niet om wat de reden is dat iemand vloekt, want jij hebt dus net zo goed gedaan. Boeit mij niet hoor als iemand vloekt en als iemand ''zwarte'' ofzo zegt, tja dat vind ik niet leuk, zal er misschien wat van zeggen, maar als diegene daarmee door blijft gaan kan ik er niks aan doen. Ze doen maar.
Ik vind het meer dan terecht dat ik er toen blijkbaar wat van zei. Waarom word ik erop aangesproken en een ander niet? Slaat nergens op.
Verdomme vind ik heel anders dan gvd en bovendien vind ik gvd lang niet zo erg als met kanker schelden.
Waarom wel gvd schrijven en niet voluit? We weten allemaal wat het betekend.
Als iemand het voluit wil schrijven, ga je gang maar hoor.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:
Verdomme vind ik heel anders dan gvd en bovendien vind ik gvd lang niet zo erg als met kanker schelden.
Pfff, het zal je maar echt gebeuren. Dan sta je toch even raar te kijken.
Gast- Gast
Ik vind het ook wel meevallen van CBL en vind het ook stom dat er gezegd wordt dat ze zich speciaal hier voor aanmeld en dan ook nog zo plaatsen van o ze reageert ook nog hier en hier.
Maar goed het was weer te verwachten dat CBL niet zo maar terug kan komen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Chipp schreef:Caribbeanlover schreef:
Wat zal je maar gebeuren?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Chipp schreef:Caribbeanlover schreef:
Wat zal je maar gebeuren?
Gast- Gast
Het gaat om de spijkerbroeken dus we dwalen af. Ik kan ze zelf maken, maar echt netjes kan ik het niet en de kans dat ze weer open/losgaan is er altijd.
Denk dat ik het geld terug vraag en elders een broek koop of weer 2.
Wat zouden jullie doen?
Denk dat ik het geld terug vraag en elders een broek koop of weer 2.
Wat zouden jullie doen?
Caribbeanlover- Ratel
je hebt het aanbod gekregen om het aankoopbedrag terug te krijgen, dit vind ik al een hele nette oplossing van ze en zou hiermee akkoord gaan.
Gast- Gast
Kan ook kiezen voor een korting, of andere broeken daar uitzoeken (even eens met korting lijkt me maar dat zij ze niet).
Heb geen vertrouwen meer in dat merk dus is het niet zo slim als ik dezelfde of andere kies daarvan. Vind het tricky nl.
Denk dat ik het geld terug vraag.
Heb geen vertrouwen meer in dat merk dus is het niet zo slim als ik dezelfde of andere kies daarvan. Vind het tricky nl.
Caribbeanlover- Ratel
als jij het geld terug wil dan vraag je dat. Van welk merk waren je broeken?
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Kan ook kiezen voor een korting, of andere broeken daar uitzoeken (even eens met korting lijkt me maar dat zij ze niet).
Vind het ook een nette oplossing van de winkel en zou daar inderdaad zoals je al zegt voor gaan.
Zou dat merk ook niet echt meer vertrouwen als het al bij twee broeken is gebeurd.
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Ibbeltje schreef:Ik vind het ook wel meevallen van CBL en vind het ook stom dat er gezegd wordt dat ze zich speciaal hier voor aanmeld en dan ook nog zo plaatsen van o ze reageert ook nog hier en hier.
Eens.
Gast- Gast
Na al dat gescheld, gemekker en getier, weet ik nog steeds niet van welk merk ze zijn en uit welke winkel ze komen
Gast- Gast
Lily schreef:als jij het geld terug wil dan vraag je dat. Van welk merk waren je broeken?
Cars
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Spijkerbroeken-vraag
» spijkerbroeken mt 24/25
» Kapotte nieuwe iPhone
» ineens kapotte billen
» Spijkerbroeken, krimpen die in de was?
» spijkerbroeken mt 24/25
» Kapotte nieuwe iPhone
» ineens kapotte billen
» Spijkerbroeken, krimpen die in de was?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: