Vraag ivm kapotte spijkerbroeken!
+6
TGR
ijsjemeisje
Tiana
Caro
silly-one
Caribbeanlover
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Vraag ivm kapotte spijkerbroeken!
Een tijdje geleden heb ik 2 spijkerbroeken gekocht die ik heb laten inkorten bij die winkel. Nadat ik ze gewassen had zat er bij 1 een gat waar het stikwerk zit van de nieuwe zoom (zeg maar).
Ik langs gegaan, werd gemaakt, weer opgehaald, alles oke. Kort daarna hetzelfde geval met broek nr 2, dus weer langs gegaan en het is gemaakt.
Nu heb ik beide een aantal keren gedragen en gister haalde ik er 1 van de waslijn en zit er verdomme weer een gat in op dezelfde plaats.
Heb gebeld dat ik er nu klaar mee was, maar diegene die erover ging was er niet dus moet ik een andere keer terug bellen.
Stel dat ze gaan beweren dat het aan mijn wasmachine ligt, nou dat moeten ze niet gaan zeggen .
Een paar jaar geleden had ik van die kipfilets gekocht voor in je bh. Deze gaven heel erg af en ik wilde m'n geld terug. Ik erheen en ze wilde niks terug geven omdat ik ze ap gepast had (ja hehe hoe kom je er anders achter of ze goed zitten).
Van te voren had ik hier advies gevraagd, maar weet niet meer wie met DE oplossing kwam.
Wellicht komt zij hier niet meer, ze deed iets juridisch als werk dat weet ik nog wel.
Zij gaf mij een site waarin zwart op wit stond dat ik wel degelijk recht zou hebben op geld terug.
Volgens mij heette zij Isabelle.
Francaise kan ook misschien. Zij doet toch ook juridisch werk?
Dat heb ik uitgeprint en het dat laten zien in de winkel en toen kreeg ik ineens wel mijn geld terug!
Weet niet of jullie die reclame kennen van een jongetje die zijn kapotte speelgoedauto (was het dacht ik) terug wil brengen, maar geen bon heeft.
Er word dan tegen hem gezegd dat hij nergens recht op heeft zonder bon.
Dus dat jochie heel wijs uitleggen dat hij zonder wel degelijk recht erop heeft.
Weet iemand hoe die organisatie heet?
Of heeft iemand anders een tip/site waar staat dat ik bijv. recht heb op 2 nieuwe broeken of mijn geld terug?
Ik ben ten einde raad dus hopelijk krijg ik hier goede tips.
Bvd
Ik langs gegaan, werd gemaakt, weer opgehaald, alles oke. Kort daarna hetzelfde geval met broek nr 2, dus weer langs gegaan en het is gemaakt.
Nu heb ik beide een aantal keren gedragen en gister haalde ik er 1 van de waslijn en zit er verdomme weer een gat in op dezelfde plaats.
Heb gebeld dat ik er nu klaar mee was, maar diegene die erover ging was er niet dus moet ik een andere keer terug bellen.
Stel dat ze gaan beweren dat het aan mijn wasmachine ligt, nou dat moeten ze niet gaan zeggen .
Een paar jaar geleden had ik van die kipfilets gekocht voor in je bh. Deze gaven heel erg af en ik wilde m'n geld terug. Ik erheen en ze wilde niks terug geven omdat ik ze ap gepast had (ja hehe hoe kom je er anders achter of ze goed zitten).
Van te voren had ik hier advies gevraagd, maar weet niet meer wie met DE oplossing kwam.
Wellicht komt zij hier niet meer, ze deed iets juridisch als werk dat weet ik nog wel.
Zij gaf mij een site waarin zwart op wit stond dat ik wel degelijk recht zou hebben op geld terug.
Volgens mij heette zij Isabelle.
Francaise kan ook misschien. Zij doet toch ook juridisch werk?
Dat heb ik uitgeprint en het dat laten zien in de winkel en toen kreeg ik ineens wel mijn geld terug!
Weet niet of jullie die reclame kennen van een jongetje die zijn kapotte speelgoedauto (was het dacht ik) terug wil brengen, maar geen bon heeft.
Er word dan tegen hem gezegd dat hij nergens recht op heeft zonder bon.
Dus dat jochie heel wijs uitleggen dat hij zonder wel degelijk recht erop heeft.
Weet iemand hoe die organisatie heet?
Of heeft iemand anders een tip/site waar staat dat ik bijv. recht heb op 2 nieuwe broeken of mijn geld terug?
Ik ben ten einde raad dus hopelijk krijg ik hier goede tips.
Bvd
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Vraag ivm kapotte spijkerbroeken!
Misschien eerst even afwachten wat de winkel ermee gaat doen? Misschien geven ze wel geld terug of iets dergelijks en maak je je druk om niets.
Leuk dat je er weer bent trouwens.
Leuk dat je er weer bent trouwens.
Gast- Gast
Je kunt toch eerst afwachten hoe ze het willen oplossen?
Gast- Gast
Da's waar even afwachten, maar ik wil sowieso iets hebben dat ik kan aantonen dat ik eventueel recht ergens op heb/gelijk heb.
Heeft iemand iets?
Ben echt wanhopig, heb me alleen ff aangemeld voor dit gedoe anders weet ik niet waar in info kan vinden.
Heeft iemand iets?
Ben echt wanhopig, heb me alleen ff aangemeld voor dit gedoe anders weet ik niet waar in info kan vinden.
Caribbeanlover- Ratel
gewoon naar de winkel gaan met die broeken en het bonnetje als je die nog hebt. Misschien komen ze wel met een nette oplossing
Gast- Gast
Gewoon er mee terug gaan, verhaal uit leggen en eventueel bon of bankafschrift meenemen met bewijs van betalen. Daarop staat een betalingskenmerk waarmee ze terug kijken vinden hoe of wat. Als een een beetje zaak is met service en naam dan doen ze er niet moeilijk over.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Heee ik moest vanmorgen nog aan jou denken!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Haha ik ook, toevallig.Caro schreef:Heee ik moest vanmorgen nog aan jou denken!
Gast- Gast
Hoezo 2 nieuwe broeken? Je hebt ze daar toch niet gekocht, alleen in laten korten? Ik vind wel dat je dan meteen hoge eisen stelt. Ze kunnen het vast wel oplossen.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Hoezo 2 nieuwe broeken? Je hebt ze daar toch niet gekocht, alleen in laten korten? Ik vind wel dat je dan meteen hoge eisen stelt. Ze kunnen het vast wel oplossen.
Er staat wel dat ze 2 spijkerbroeken heeft gekocht en die daar ook heeft laten inkorten..
Ik zou er inderdaad gewoon nog een keer mee terug gaan en even afwachten wat zij je kunnen bieden.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
!
Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 28 nov 2011 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
Zelda schreef:Haha ik ook, toevallig.Caro schreef:Heee ik moest vanmorgen nog aan jou denken!
Wat grappig zeg. Hoezo dan?
Caribbeanlover- Ratel
Stylegirl schreef:_Leaf_ schreef:Hoezo 2 nieuwe broeken? Je hebt ze daar toch niet gekocht, alleen in laten korten? Ik vind wel dat je dan meteen hoge eisen stelt. Ze kunnen het vast wel oplossen.
Er staat wel dat ze 2 spijkerbroeken heeft gekocht en die daar ook heeft laten inkorten..
Ik zou er inderdaad gewoon nog een keer mee terug gaan en even afwachten wat zij je kunnen bieden.
Ga ik doen, maar wil wel van te voren op de hoogte zijn wat mijn rechten zijn.
Caribbeanlover- Ratel
hee je bent er weer!!
Waar was je??? Het viel mij gewoon op dat je er niet was!
Hoe was je vakantie in Mexico?
Waar was je??? Het viel mij gewoon op dat je er niet was!
Hoe was je vakantie in Mexico?
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
In het vervolg zelf inkorten. Doe ik ook.
Nouja, met een beetje boel hulp van mama
Nouja, met een beetje boel hulp van mama
Gast- Gast
Bij welke winkel heb je je broeken gekocht?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Heeeeeeeeeeeeeee CARBL is BACK!
Verder is het wel raar dat beide broeken scheuren op dezelfde plek.. Heb daar ook niet echt tips voor eigenlijk
Maar je moet ons wel enorm missen als je je daar alleen voor aanmeldt
Verder is het wel raar dat beide broeken scheuren op dezelfde plek.. Heb daar ook niet echt tips voor eigenlijk
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:
Ze kon het toch niet laten ook even in een ander topic te reageren
https://yescafe.actieforum.com/t18143-ik-zoek-een-baby-blauwe-kleurige-blazer
Gast- Gast
Ik zou in ieder geval rustig blijven en niet zo heftig reageren als je hier nu doet. Je vangt nog steeds meer vliegen met stroop dan met azijn.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:Ik zou in ieder geval rustig blijven en niet zo heftig reageren als je hier nu doet. Je vangt nog steeds meer vliegen met stroop dan met azijn.
Weet tegen wie je dat laatste zegt.
Gast- Gast
Fairytale schreef:Ik zou in ieder geval rustig blijven en niet zo heftig reageren als je hier nu doet. Je vangt nog steeds meer vliegen met stroop dan met azijn.
Noem je dit heftig?! Valt reuze mee hoor!
Caribbeanlover- Ratel
Birgit schreef:Lejow schreef:
Ze kon het toch niet laten ook even in een ander topic te reageren
https://yescafe.actieforum.com/t18143-ik-zoek-een-baby-blauwe-kleurige-blazer
Nou en! Zielig dat je dat helemaal speciaal hier moet tonen!
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Spijkerbroeken-vraag
» spijkerbroeken mt 24/25
» Kapotte nieuwe iPhone
» ineens kapotte billen
» Spijkerbroeken, krimpen die in de was?
» spijkerbroeken mt 24/25
» Kapotte nieuwe iPhone
» ineens kapotte billen
» Spijkerbroeken, krimpen die in de was?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: