spijkerbroeken mt 24/25
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
spijkerbroeken mt 24/25
Ik ben op zoek naar een spijkerbroek (liefst bootcut/skinny jeans modellen) in maat 24/25. De meeste winkels beginnen pas bij maat 26 en als ik een keer ergens een broek vind die perfect zit, betaal ik er gelijk 120 euro voor. Het is dan wel een merk broek, maar dan nog. Voorheen was er een winkel in Leiden waar ze allerlei broeken in kleine maatjes verkochten voor niet zoveel geld, maar die is er nu niet meer. Ik geef niets om merken dus dat maakt niet uit. Alleen de maat en de prijs. Het liefst wil ik niet hoger dan 50/60 euro zodat ik er meerdere kan kopen.
Erza Scarlet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 46
Registratiedatum : 01-08-12
Re: spijkerbroeken mt 24/25
Ik weet hoe lang je bent maar anders een kinderboek? Ik ken wel merken met kleine maatjes maar idd dan betaal je flink.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Bedoel je in Leiden Henny's Rits?
Je zou inderdaad ook kindermaten kunnen proberen, bij H&M hebben ze allerlei modellen spijkerbroeken, ook voor smalle heupen en dunne benen. Sowieso is een broek voor een kind al smaller, maar dan zou je dus nog extra smal kunnen kiezen.
Je zou inderdaad ook kindermaten kunnen proberen, bij H&M hebben ze allerlei modellen spijkerbroeken, ook voor smalle heupen en dunne benen. Sowieso is een broek voor een kind al smaller, maar dan zou je dus nog extra smal kunnen kiezen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Cimarron gaat ook heel klein, en ze vallen ook nog klein uit. Misschien ergens in de uitverkoop? In Roermond zit een Miss Sixty outlet, die hebben ook altijd kleine maatjes voor weinig geld.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag ivm kapotte spijkerbroeken!
» Jongens en spijkerbroeken
» Esprit spijkerbroeken
» Spijkerbroeken, krimpen die in de was?
» Spijkerbroeken-vraag
» Jongens en spijkerbroeken
» Esprit spijkerbroeken
» Spijkerbroeken, krimpen die in de was?
» Spijkerbroeken-vraag
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: