Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kapotte nieuwe iPhone

+4
Melis_je
Lady4
Lejow
MiKa
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kapotte nieuwe iPhone Empty Kapotte nieuwe iPhone

Bericht  Gast vr 1 maa 2013 - 23:32

Gisteravond kreeg ik mijn iPhone binnen, maar hij blijkt het niet te doen. Het enige teken van leven is een Apple-tekentje als ik 'm in de oplader stop. Conclusie is zo goed als dat 'ie dood is en niks doet.
Daarnaast heb ik net ontdekt dat 'ie beschadigd is op de achterkant: twee plekjes die ík er niet op heb aangebracht.

Maar wat ik wil weten: wat kan ik nu doen, behalve 'm terugsturen? Ik heb inmiddels al een vraag/klacht gestuurd naar de klantenservice. Ze zijn vandaag niet aanwezig, dus ik kan ik niet bellen.

Heb ik ergens recht op waar ik niet van weet? Weten jullie wat ik allemaal kan doen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapotte nieuwe iPhone Empty Re: Kapotte nieuwe iPhone

Bericht  MiKa vr 1 maa 2013 - 23:52

Volgens mij heb je altijd 8 dagen ruiltijd, dus meteen melden en omruilen. Ik weet niet bij welke provider je bent, maar de provider waar ik werk werkt het wel zo. Hij is stuk geleverd, dus je zou dan een nieuwe moeten krijgen.
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow za 2 maa 2013 - 0:30

Zsm terugsturen / brengen
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 4:44

Oké, meteen terugsturen dus. Moet ik dan het hele pakketje sturen, met oordopjes en al?

En mag ik gewoon een nieuwe eisen? Ik wil namelijk niet dat deze gerepareerd wordt, ik wil gewoon een goeie, nieuwe. Geen opgepoetste.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 2 maa 2013 - 4:46

Zal t is checken bij vriend, hij is nou even roken hehe

*edit* die weet het ook niet whaha
Daar kan de winkel/webshop je antwoord op geven.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Lady4 za 2 maa 2013 - 5:14

Is het gewoon via je provider gegaan? In dat geval, afspraak maken bij de Apple Store in Amsterdam. Gegarandeerd dat je met een nieuw, goedwerkend toestel weer naar buiten loopt. Dat werkt dus een stuk sneller dan opsturen, want dan ben je hem wel een tijdje kwijt.

Wel van te voren een afspraak maken hoor, want het is daar altijd erg druk.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Melis_je za 2 maa 2013 - 5:40

Je hebt geen recht op een nieuwe, je hebt recht op 3 reparaties aan hetzelfde euvel (dus als je 3x dit probleem hebt, mogen ze 3x repareren, krijg je de 4e keer een ander probleem, dan mogen ze dat weer 3x repareren). Maar de meeste merken/winkels ruilen producten die kapot aankomen meteen om.

Edit: als je hem via internet hebt besteld (koop op afstand) kan je de hele aankoop ook annuleren (en dan opnieuw bestellen).
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 7:11

Lady4, zit die alleen in Amsterdam? Want ik heb daar deze week eigenlijk geen tijd voor. Ik kan zelfs pas woensdag een pakketje gaan versturen. Mogen zij m'n telefoon dan gewoon omruilen, ja? Is dat geen probleem met m'n provider dan?

Melis_je, ik heb hem inderdaad via internet besteld, maar ik heb het gevoel dat ik nog langer bezig ben als ik nu ga annuleren en dan weer opnieuw begin.

Wat denken jullie: als ik maandagochtend bel, de situatie uitleg en dat ding terugstuur, is dat de wijste/slimste oplossing? Ik heb echt geen zin in een on-going gedoe.

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale za 2 maa 2013 - 7:12

Rood schreef:Gisteravond kreeg ik mijn iPhone binnen, maar hij blijkt het niet te doen. Het enige teken van leven is een Apple-tekentje als ik 'm in de oplader stop. Conclusie is zo goed als dat 'ie dood is en niks doet.
Daarnaast heb ik net ontdekt dat 'ie beschadigd is op de achterkant: twee plekjes die ík er niet op heb aangebracht.

Maar wat ik wil weten: wat kan ik nu doen, behalve 'm terugsturen? Ik heb inmiddels al een vraag/klacht gestuurd naar de klantenservice. Ze zijn vandaag niet aanwezig, dus ik kan ik niet bellen.

Heb ik ergens recht op waar ik niet van weet? Weten jullie wat ik allemaal kan doen?

Heb je 'm al met het kabeltje aangesloten op iTunes? Zie je daar een melding van als je 'm wilt aanzetten misschien?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 7:14

O ja, dat zei Urban Naked ook. Ik kan dat wel even proberen, nog niet gedaan, maar dan nog: hij moet toch gewoon aan schieten als ik die knop indruk? scratch

Gast
Gast

Bericht  Urban Naked za 2 maa 2013 - 7:27

Nouja hij kent je nog niet dus hij moet niks.

Sluit dat ding aan op itunes dan!
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Lady4 za 2 maa 2013 - 7:32

Dat zou inderdaad wel eems het euvel kunnen zijn ja. En zo niet, de Apple Store zit inderdaad alleen in Amsterdam. Ik was toch altijd in de veronderstelling dat jij daar ook woonde.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Urban Naked za 2 maa 2013 - 7:34

Was het maar zo'n feest.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 7:35

Ik ben het aan 't doen. Hij herkende 'm niet.

MAARRR, ik ben naar de Applestore-website gegaan en via de hulplijn heb ik nu ontdekt (geloof ik) dat de software niet up-to-date is. Er gebeurt nu wel iets, want iTunes herstelt nu de iPhone. Da's dus heel goed, denk ik. Hij gaat nl. wel alle data eraf halen. Maar op zich heb ik er nog niets op staan, dus dat kan geen kwaad, toch?

Punt is alleen dat dit de MacBook van m'n werk is, dus ik denk dat ik straks een wachtwoord van de beheerder nodig heb, en die heb ik niet, dus dan ben ik nog nergens. Maar het begin is er.

Desalniettemindesniettegenstaande is het toch héél raar dat ik zelf moet doen? Of is 'et normaal?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 7:35

Urban Naked schreef:Was het maar zo'n feest.
hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 7:36

Lady4 schreef:Dat zou inderdaad wel eems het euvel kunnen zijn ja. En zo niet, de Apple Store zit inderdaad alleen in Amsterdam. Ik was toch altijd in de veronderstelling dat jij daar ook woonde.
Nein. 010 is de plaats.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 za 2 maa 2013 - 7:40

Rood schreef:
Lady4 schreef:Dat zou inderdaad wel eems het euvel kunnen zijn ja. En zo niet, de Apple Store zit inderdaad alleen in Amsterdam. Ik was toch altijd in de veronderstelling dat jij daar ook woonde.
Nein. 010 is de plaats.

010 jonguh Kapotte nieuwe iPhone 985951499
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Urban Naked za 2 maa 2013 - 7:41

Nee dat gaat prima zo met itunes, je hebt alleen misschien je apple-id nodig, maar dat heeft niks met de macbook van je baas te maken. Als het goed is heb jij zelf een apple-id gekregen. Bij mij is dat een emailadres met wachtwoord. Check je contract even.

En tja, als jouw telefoontje een tijd in een magazijn heeft gelegen dan is de software misschien niet meer up to date maar dat is niet ernstig verder.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Bericht  Urban Naked za 2 maa 2013 - 7:42

Jammer dat je hem niet om 7.29 vanmorgen al aan itunes hebt gehangen TOEN IK JE DAT ZEI.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Bericht  Melis_je za 2 maa 2013 - 7:45

Over iPhones & ruilen heb ik best veel negatieve verhalen gehoord, eerlijkgezegd. Dat iemand een gerepareerde van iemand anders terugkrijgt bijvoorbeeld (allen bij T-Mobile). Als je googlet, zie je dat heel veel klanten dat is overkomen. Hoewel het lang duurt, zou ik hem eerder annuleren dan ruilen om die reden. Ik weet niet of dit iets typisch voor iPhones is of toeval, hoor. Wat je nu in handen hebt (een iPhone met plekjes die je niet zelf veroorzaakt hebt) klinkt ook niet geweldig.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 7:50

Schatze, toen zat ik op de fiets richting de trein. Gestoord, I know. Moest de hele dag repeteren voor dat zangspektakel. Dus ik wilde wel, maar het kon niet. En ben ook net een uurtje thuis. Ik was het alleen wel een klein beetje vergeten net, ja. Maar: I love you

Zie idd nu die ID, da's ook m'n mailadres plus ww in de mail. Ooo, ik hoop zó dat het lukt jonge.

En o ja, die beschadiging aan de achterkant, zal ik daar nog voor bellen? Het is niet erg, hopelijk, voor het functioneren. Maar ik vind het niet echt netjes alles bij elkaar. Wankers.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 2 maa 2013 - 7:56

Ik zou voor die beschadiging zeker ook wel bellen! Je betaald er genoeg voor (of voor je abonnement)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Aziraphale za 2 maa 2013 - 8:08

Ben benieuwd of -ie het doet! :cheering:
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 8:12

Nee dus. Ik was een heel eind. Maar nu zegt 'ie dat de telefoon niet kan worden hersteld. Er heeft zich een onbekend fout voorgedaan (21). Joepie.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 za 2 maa 2013 - 8:14

Zeker achteraan bellen en een nieuwe eisen. Jonguh. Al zou ik toch echt een afspraak maken in de Apple Store. Voor een iPhone máák je tijd. Jonguh.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud