Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help!;-) inspiratieloos voor m'n vader.

+9
Liz
Caro
RYW
Lavendel
Feline
silly-one
Beachgirl
Ibbeltje
Zininzon
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Help!;-) inspiratieloos voor m'n vader.  - Pagina 2 Empty Re: Help!;-) inspiratieloos voor m'n vader.

Bericht  Sarah1985 zo 27 nov 2011 - 7:32

ik zou voor mijn vader een quest scheurkalender kopen is echt een leuke kalender
een boek
douchespul
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!;-) inspiratieloos voor m'n vader.  - Pagina 2 Empty Re: Help!;-) inspiratieloos voor m'n vader.

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 7:36

Ik heb dit wel eens gegeven met mn broer en zusje:

Help!;-) inspiratieloos voor m'n vader.  - Pagina 2 303554259_dc184fa818
(dit is niet onze foto hoor hehe)
Dan pak je dus een foto en deze wordt ingevuld door allemaal kleine fototjes smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help!;-) inspiratieloos voor m'n vader.  - Pagina 2 Empty Re: Help!;-) inspiratieloos voor m'n vader.

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 10:28

Caro schreef:
Nour schreef:Joy heeft ooit eens van het jurkje dat ik aanhad bij aankomst in NL (en door mijn ouders dus eerst opgestuurd) een mooie foto gemaakt. Helaas is dat alleen van mij, die van m'n zus is toen niet gefotografeerd. Dat zou heel mooi zijn geweest, omdat het ook echt een bepaalde betekenis heeft.

Wat ze nu in de kamer hebben hangen (tegenover de schouw) is een heel mooi handgemaakt doek uit India, van een olifant in verschillende kleuren - basiskleur is donkerrood. Ik zou het mooi vinden als het wel enigszins met India te maken heeft, omdat die sfeer al een beetje in de kamer hangt, zegmaar.

Heeft je zus dat jurkje nog? Is er geen kans dat iemand die anders nog op de foto kan zetten, even bij elkaar voegen in Photoshop en dat laten printen?

Want ik vind dat idee écht heel erg goed.


Ik neem de jurkjes mee volgende week en dan zorg ik ervoor dat ik iemand in mijn omgeving vraag (Sterre komt als eerste bij me op die goed is in fotograferen Very Happy) en dan verwerk ik dat gewoon in het gedicht. Fotografie is echt niet mijn specialiteit en ik wil graag dat het mooi wordt en zou Sterre sowieso heel snel weer zien. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help!;-) inspiratieloos voor m'n vader.  - Pagina 2 Empty Re: Help!;-) inspiratieloos voor m'n vader.

Bericht  Sterre zo 27 nov 2011 - 20:05

Ik heb je net een berichtje gestuurd, wil het wel doen smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!;-) inspiratieloos voor m'n vader.  - Pagina 2 Empty Re: Help!;-) inspiratieloos voor m'n vader.

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 22:26

Sterre schreef:Ik heb je net een berichtje gestuurd, wil het wel doen smile

Heb het gelezen, wat lief! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help!;-) inspiratieloos voor m'n vader.  - Pagina 2 Empty Re: Help!;-) inspiratieloos voor m'n vader.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum