bedankje voor vader en broertje
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
bedankje voor vader en broertje
Tijdens mijn zwangerschap en ook nu nog doet mijn familie heel veel voor me. Daar ben ik ze heel dankbaar voor en dat laat ik ze ook geregeld weten.
Alleen zou ik ze graag een bijzonder cadeautje geven. Mijn moeder heb ik al iets gegeven: een hangertje voor aan een ketting met twee meisjeskopjes (normaal voor een tweeling) met achterop mijn naam en die van mijn dochtertje erin gegraveerd. Was een schot in de roos!
Ik ben echter nog steeds naar iets op zoek om mijn vader en broertje van 21 mee te bedanken. En ik kan maar niks bedenken / vinden. Het liefst iets bijzonders en / of symbolisch.. Iemand een leuk idee? Vind het altijd zo lastig om voor mannen iets te kopen, vooral als ze zelf al geen idee hebben waar je ze blij mee maakt
Alleen zou ik ze graag een bijzonder cadeautje geven. Mijn moeder heb ik al iets gegeven: een hangertje voor aan een ketting met twee meisjeskopjes (normaal voor een tweeling) met achterop mijn naam en die van mijn dochtertje erin gegraveerd. Was een schot in de roos!
Ik ben echter nog steeds naar iets op zoek om mijn vader en broertje van 21 mee te bedanken. En ik kan maar niks bedenken / vinden. Het liefst iets bijzonders en / of symbolisch.. Iemand een leuk idee? Vind het altijd zo lastig om voor mannen iets te kopen, vooral als ze zelf al geen idee hebben waar je ze blij mee maakt
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: bedankje voor vader en broertje
misschien een hangertje voor aan een ketting zo'n plaatje met jullie initialen erin?
missmarm- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zal daar eens naar kijken. Voor mijn broertje nog wel een idee, hij zou zoiets wel dragen.
Mijn vader draagt nooit iets als een ketting, armband of zoiets. Hmmm.. mannen en cadeautjes In mijn omgeving alleen maar mannen die nooit wat voor zichzelf weten.
Mijn vader draagt nooit iets als een ketting, armband of zoiets. Hmmm.. mannen en cadeautjes In mijn omgeving alleen maar mannen die nooit wat voor zichzelf weten.
PapillonRose- Ratel
Ik weet niet of je vader een kantoorbaan heeft met eigen bureau. dan zou je bijvoorbeeld een mooi fotolijstje van jou met kindje of je kindje alleen kunnen geven.
Mijn vader had altijd foto's op z'n kantoor staan, hij vond dat altijd erg leuk (en nu nog steeds)
Mijn vader had altijd foto's op z'n kantoor staan, hij vond dat altijd erg leuk (en nu nog steeds)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn man heeft een digitale fotosleutelhanger van z'n ouders gekregen, daarop heeft hij foto's van onze dochter gezet, misschien een idee?
Gast- Gast
Of julle initialen in een horloge laten zetten. Of stropdasspeld/ manchetknopen.
Gast- Gast
idd ik zou iets op zijn horloge laten graveren.
Ik heb mijn vriend ooit een armband gegeven vanuit de kinderen met vaderdag ( die hij heeft omgeruild want het stond niet ) en daar zou ik in laten graveren: Vader band.
Ik heb mijn vriend ooit een armband gegeven vanuit de kinderen met vaderdag ( die hij heeft omgeruild want het stond niet ) en daar zou ik in laten graveren: Vader band.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Leuke ideeën Zal eens kijken of ik het horloge van mijn pa kan bemachtigen zonder dat hij het doorheeft Mocht het niet lukken dan maar met zijn medeweten, hij zal het denk ik wel heel leuk vinden.
En een digitale fotosleutelhanger vind ik denk ik wel wat voor mijn broertje. Ketting draagt hij namelijk wel, maar daar hangt al wat aan en hij heeft geloof ik ook nog twee dogtags om.
En een digitale fotosleutelhanger vind ik denk ik wel wat voor mijn broertje. Ketting draagt hij namelijk wel, maar daar hangt al wat aan en hij heeft geloof ik ook nog twee dogtags om.
PapillonRose- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Bedankje voor VK?
» Bedankje voor de gastouder.
» Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje
» Positiekleding geleend, bedankje alleen voor vriendin of ..
» Kadotip gezocht voor vader van 2-jarig meisje
» Bedankje voor de gastouder.
» Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje
» Positiekleding geleend, bedankje alleen voor vriendin of ..
» Kadotip gezocht voor vader van 2-jarig meisje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: