Inspiratieloos; hilarische opdrachten nodig voor speurtocht
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Inspiratieloos; hilarische opdrachten nodig voor speurtocht
samen met nog een paar collega's organisser ik dit jaar een personeels feestje. Aangezien we s avonds de partners willen uitnodigen om bij de bbq aan te schuiven , is er voor de activiteit zelf weinig budget over. We willen een wandeltocht houden en vertrekken vanaf de locatie waar we werken. We willen eindigen bij een collega in de achtertuin. De route is al uitgestippeld. Mijn collega woont ruim, heeft een grote tuin en zwembad. Aldaar willen we er een soort van beachpartij van maken. De partners doen niet mee met de wandeltocht maar komen alleen bij de bbq.
We zijn ( zonder partners) met ongeveer 25 man. We willen ze in groepjes verdelen en onderweg leuke opdrachten laten doen. En dan bedoel ik geen zaklopen of spijkerpoepen. Dat is wel zo ouderwets... ongetwijfeld lachen maar we willen iets leuks waar ze nog lang over na praten. MAAR WAT?!!!
Het idee werd al geopperd dat ze een opdracht moeten doen. Als ze de opdracht goed hebben verdienen ze een keldingstuk ( te maken met hawai. ) ze mogen dat kledingstuk dan aantrekken en komen na de tocht dus bij een '' hawai party'' , Het probleem is nu alleen nog de opdrachten. Hebben jullie een idee?????? We hebben met verschillende leeftijden te maken dus we kunnen het niet te schunnig maken!
Ik ben benieuwd!
We zijn ( zonder partners) met ongeveer 25 man. We willen ze in groepjes verdelen en onderweg leuke opdrachten laten doen. En dan bedoel ik geen zaklopen of spijkerpoepen. Dat is wel zo ouderwets... ongetwijfeld lachen maar we willen iets leuks waar ze nog lang over na praten. MAAR WAT?!!!
Het idee werd al geopperd dat ze een opdracht moeten doen. Als ze de opdracht goed hebben verdienen ze een keldingstuk ( te maken met hawai. ) ze mogen dat kledingstuk dan aantrekken en komen na de tocht dus bij een '' hawai party'' , Het probleem is nu alleen nog de opdrachten. Hebben jullie een idee?????? We hebben met verschillende leeftijden te maken dus we kunnen het niet te schunnig maken!
Ik ben benieuwd!
Gray- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10
Re: Inspiratieloos; hilarische opdrachten nodig voor speurtocht
Jammer dat het niet schunnig mag zijn
Het enige wat ik zo kan verzinnen is ze een kort liedje laten componeren met bepaalde ( werkgerelateerde ) woorden die erin voor moeten komen?
Het enige wat ik zo kan verzinnen is ze een kort liedje laten componeren met bepaalde ( werkgerelateerde ) woorden die erin voor moeten komen?
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Ik neem aan dat er in groepjes gewandeld wordt? Misschien kun je ze onderweg als opdracht foto's laten maken met een bepaald (Hawaï gerelateerd) thema. Eventueel kun je er wat attributen bij leggen om ze te helpen of om het leuker te maken.
Bijvoorbeeld:
Maak een foto van de groep met als thema 'Baywatch'. Je mag gebruik maken van de attributen (verrekijker, zwemvest, zwembandjes, blonde pruik, etc.)
Andere thema's die zo 1-2-3 bij me opkomen zijn cocktailparty, Pearl Harbour, flaneren, limbodansen.
Bijvoorbeeld:
Maak een foto van de groep met als thema 'Baywatch'. Je mag gebruik maken van de attributen (verrekijker, zwemvest, zwembandjes, blonde pruik, etc.)
Andere thema's die zo 1-2-3 bij me opkomen zijn cocktailparty, Pearl Harbour, flaneren, limbodansen.
Sure- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13
Misschien eens op internet rondkijken onder de zoeker teambuildingsopdrachten?
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Een toren bouwen van ongekookte spaghetti en spekjes.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vrijgezellenfeest organiseren.Opdrachten voor in de stad
» Opdrachten voor 'op t matje'
» Ideeën nodig voor cadeaus
» Help inspiratieloos voor verjaardag
» Opdrachten voor een vrijgezellen feest
» Opdrachten voor 'op t matje'
» Ideeën nodig voor cadeaus
» Help inspiratieloos voor verjaardag
» Opdrachten voor een vrijgezellen feest
Pagina 1 van 1